Wat moet (kan) ik doen?
Hallo
Ik ben een jongen van 22 en ik zit met een vraagteken. Ik ben al lange tijd hopeloos verliefd op een meisje van dezelfde leeftijd. Ik ken ze van toen we samen in Gent studeerden, maar nu mijn studies afgerond zijn, heb ik er eigenlijk geen contact meer mee. Ik was er al lang verliefd op, maar toen we nog studeerden had zij een vaste vriend. Dat was voor mij uiteraard pijnlijk, maar ik vond dat ik correct moest blijven en daarom heb ik haar nooit over mijn gevoelens verteld. Het contact was destijds dus altijd vriendschappelijk.
Een maand of twee geleden zag ik op facebook dat ze terug vrijgezel was. Toen wou ik het haar vertellen maar ik besloot om nog effe af te wachten. Ik wou niet dat het overkwam alsof ik profiteerde van de situatie. Maar nu is ze dus al twee maand vrijgezel, en daarom heb ik haar laatst gezegd dat ik haar bijzonder leuk vind, en dat ik graag eens met haar zou uitgaan. Dit is nu twee dagen geleden, maar ze heeft nog niet geantwoord.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik absoluut geen held ben in het openlijk praten met iemand over mijn gevoelens, maar op dit moment weet ik niet meer wat ik moet doen.
Ik ben een jongen van 22 en ik zit met een vraagteken. Ik ben al lange tijd hopeloos verliefd op een meisje van dezelfde leeftijd. Ik ken ze van toen we samen in Gent studeerden, maar nu mijn studies afgerond zijn, heb ik er eigenlijk geen contact meer mee. Ik was er al lang verliefd op, maar toen we nog studeerden had zij een vaste vriend. Dat was voor mij uiteraard pijnlijk, maar ik vond dat ik correct moest blijven en daarom heb ik haar nooit over mijn gevoelens verteld. Het contact was destijds dus altijd vriendschappelijk.
Een maand of twee geleden zag ik op facebook dat ze terug vrijgezel was. Toen wou ik het haar vertellen maar ik besloot om nog effe af te wachten. Ik wou niet dat het overkwam alsof ik profiteerde van de situatie. Maar nu is ze dus al twee maand vrijgezel, en daarom heb ik haar laatst gezegd dat ik haar bijzonder leuk vind, en dat ik graag eens met haar zou uitgaan. Dit is nu twee dagen geleden, maar ze heeft nog niet geantwoord.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik absoluut geen held ben in het openlijk praten met iemand over mijn gevoelens, maar op dit moment weet ik niet meer wat ik moet doen.
-

marcel90 - Berichten: 2
marcel90 schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik absoluut geen held ben in het openlijk praten met iemand over mijn gevoelens, maar op dit moment weet ik niet meer wat ik moet doen.
Het is al heel wat dat je het hebt durven zeggen. Ik zou afwachten tot ze reageert, maar ook niet verder aandringen als je geen reactie krijgt van haar kant. Verliefd zijn op afstand is niet ideaal, maar soms moet je ook besluiten dat het beter is zaken te laten rusten. Er zijn meer meisjes op de wereld, er komt heus wel eentje waarbij het vanaf het begin helemaal goed zit en de vonken er van af springen. Staar je dus niet blind op dat ene meisje.
* Liebe Macht Frei *
-

volhoudertje - Moderator
Bedankt voor de reactie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik meermaals geprobeerd heb om haar uit mijn hoofd te zetten, zeker in de tijd toen ze nog niet single was. Maar het lukt me gewoon niet. Bij het uitgaan heb ik er ook regelmatig last van. Bij het zien van een koppel of zelfs gewoon een meisje, begin ik haar te missen. Maar ondanks het feit dat ze nog niet gereageerd heeft, lucht het toch op dat ik haar eindelijk heb kunnen (en durven) zeggen dat ik haar leuk vind.
-

marcel90 - Berichten: 2
Goed van je dat je het hebt gezegd. Als je het niet doet dan blijf je altijd rondlopen met een gevoel van: had ik maar... Nu heb je het tenminste geprobeerd en ja als ze positief reageert dan zou dat helemaal mooi zijn. Niet geschoten is altijd mis.. je hebt tenminste een schot gelost..

Your life is your own.
No apologies or excuses, no one to lean on, to rely on or to blame.
The gift is yours, it's a amazing journey and you alone are responsible for the quality of it.
No apologies or excuses, no one to lean on, to rely on or to blame.
The gift is yours, it's a amazing journey and you alone are responsible for the quality of it.
-

Minerva - Berichten: 17730
4 berichten
• Pagina 1 van 1