Studenten gezocht!!!
Beste studenten, psychologen, orthopedagogen,
Momenteel ben ik voor mijn masterscriptie Orthopedagogiek (aan de RU) bezig met onderzoek naar Klinische Besliskunde. Voor meer informatie verwijs ik u naar de link.
Ik heb jullie hulp nodig. Om te beginnen aan het 'hoofdonderzoek' ben ik een pilotstudy gestart voor het verhelderen van de begrippen en om te kijjken of mensen een beslissing kunnen maken.
Hoe kunnen jullie mij helpen? Door op onderstaande link te klikken en het password in te vullen komt u bij een korte casus. Deze leest u en u krijgt hier vervolgens de vraag welke beslissingsstrategie u toegepast heeft. Dit is voor iedereen verschillend en kan niet fout zijn. Vervolgens volgt er een korte evaluatie van de gebruikte begrippen.
De duur: maximaal 5 min. voor de casus (echt waar!!) en 5 min. om de evaluatie in te vullen.
de link:
https://www.ssl-id.de/clinical-reasoning.eu/hp3/index.php
user: pilotstudy
password: clinreas
Deelname is anoniem. Er wordt alleen gevraagd naar opleiding, jaar van opleiding en geslacht.
Groeten, en alvast erg bedankt!!
Dieuwertje
Momenteel ben ik voor mijn masterscriptie Orthopedagogiek (aan de RU) bezig met onderzoek naar Klinische Besliskunde. Voor meer informatie verwijs ik u naar de link.
Ik heb jullie hulp nodig. Om te beginnen aan het 'hoofdonderzoek' ben ik een pilotstudy gestart voor het verhelderen van de begrippen en om te kijjken of mensen een beslissing kunnen maken.
Hoe kunnen jullie mij helpen? Door op onderstaande link te klikken en het password in te vullen komt u bij een korte casus. Deze leest u en u krijgt hier vervolgens de vraag welke beslissingsstrategie u toegepast heeft. Dit is voor iedereen verschillend en kan niet fout zijn. Vervolgens volgt er een korte evaluatie van de gebruikte begrippen.
De duur: maximaal 5 min. voor de casus (echt waar!!) en 5 min. om de evaluatie in te vullen.
de link:
https://www.ssl-id.de/clinical-reasoning.eu/hp3/index.php
user: pilotstudy
password: clinreas
Deelname is anoniem. Er wordt alleen gevraagd naar opleiding, jaar van opleiding en geslacht.
Groeten, en alvast erg bedankt!!
Dieuwertje
-

Dieuwertje - Berichten: 3
hoi Dieuwertje,
het bericht is van 2010, dus ik verwacht dat je al klaar bent met je studie.
inloggen lukt namelijk niet meer via de gegevens die je hebt gepost
het bericht is van 2010, dus ik verwacht dat je al klaar bent met je studie.
inloggen lukt namelijk niet meer via de gegevens die je hebt gepost

Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
-

Selfje - Moderator
Haar account bestaat niet meer, zie ik, dus verwacht geen antwoord voor sint juttemis.
Teeven : "Het is treurig dat er iemand dood is gegaan, maar dat is wel een inbrekersrisico"
-

GeenPijn - Berichten: 5037
3 berichten
• Pagina 1 van 1