Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik ben er ein-de-lijk achter gekomen waar een mevrouw het over had... Het viel me op dat ze het steeds over dieverse dingen had, maar ze legde de klemtoon verkeerd zodat ik telkens hoorde: die verse dingen, of wat diefstal ermee te maken had? Heb het woord wel tig keer voorbij horen komen in andere context. Bedacht me zojuist dat de klemtoon verkeerd lag... Vind het zelf wel grappig, aangezien ik het nog nooit zo gehoord had.

Nee Leeuwtjuh, divérse dingen. Diverse, divérse, díverse... Diverse (spreek het even op zn engels uit).

*zegt het hardop*

Di-ver-se

Keitof hendig ultrasjiek :D
Spoiler:
(ik ben niet autistisch)
[droge-opmerking]

"Goh, da's ook apart he? :o "
Thundersheep*

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Vanochtend wilde ik nog even met Meneer Panda naar stage rijden.
Het huis van onze buren staat te koop en er waren kijkers geweest.
De auto van de makelaar stond naast Meneer Panda en daarna de auto van de kijkers.
Gewoon, netjes, naast elkaar.
De makelaar gebaarde naar mij dat hij als eerste wilde uitrijden, iets waarvan ik dacht;
Is dat wel handig? Je hebt heel weinig ruimte, met die BMW van je.
Maar goed, hij wilde als eerst, dan mag dat.
Een brede BMW, tussen twee auto's in, het vraagt bijna om problemen.
Nou, inderdaad, want wat doet die rotzak? Hij rijdt tegen de auto van de kijkers op.
Hij ontwijkt Meneer Panda, maar raakt die van de kijkers.

Goede beurt, Meneer de Makelaar! :lol:
Thundersheep*

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Vriendje belde.
Ik nam op met: 'Goedemorgen lekkerding!'

STILTE

'Ooh, haaai!'

This best flauw, want ik weet hoeveel moeite hij daarmee heeft, aan de telefoon..
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Vandaag zaten wij bij de windows-lessen om aan ons project te werken. En in ons lokaal zijn er van die grote rode stopknoppen waar heel duidelijk boven geschreven staat: Noodknop. In de twee en een half jaar dat wij in dat lokaal gezeten hebben, hebben we ons altijd netjes gedragen en heeft er nooit iemand op de knoppen gedrukt. Ieder blok met computers heeft een eigen knop. Vandaag maakten we er grapjes over. Wat er zou gebeuren als we erop zouden drukken. Sprinklersysteem? Alarm? Kortsluiting in het hele lokaal etc... Je weet het niet.

What does this button do?

Een klasgenoot zei: ze doen het toch niet. Waarop er drie mensen zeiden: eg wel! Ze doen het wel. En die klasgenoot staat op, en op dat moment druk ik nog nét even op control+s zodat mijn werk werd opgeslagen en terwijl hij de knop zo indrukt; zit ons héle blok zonder stroom. En zijn reactie was geweldig.

"Ze doen het niet, ze doen het niet, ze doen het niet"
*drukt op de knop, alles word zwart*
"....ze doen het wel :o "

Dus wij lachen en proberen de boel weer ongedaan gemaakt te krijgen. Zonder succes. Mijn klasgenoot naar de leraar toe, die het met een sleutel de boel weer van het stroomslot af moest halen, blabla. En de leraar moest er een beetje om lachen, maar geen consequenties ofzo. We gaan na de meligheid gewoon door met ons werk. Ons heerlijke project. (saai). Maar we hadden lekker twintig minuten pauze door dit grapje. Kom ik mijn mentor tegen bij de koffieautomaat; dus ik vertel hem het verhaal, en hij moet er hartelijk om lachen en zegt dat die knoppen een doorn in het oog zijn voor de leerkrachten van dat lokaal.

Zitten we even later met het blok tegenover ons te praten en grapjes te maken over de noodstop, omdat iedereen het had meegekregen. En ik had zo geen zin meer in het project en was alweer aan een volgende pauze toe... Dus ik ga zitten vervelen. (duh, logisch) Zit er een contactgestoorde droge gameverslaafde dromerig om zich heen te staren en op het moment dat ik contact maak met hem, zeg ik; druk eens op die rode knop! Doe dan, doe dan, doe dan! En hij deed het in eerste instantie niet. Dus ik dacht dat hij wel wist wat er zou gebeuren, en dat hij het meegekregen had en dat het gewoon een geintje was. Vervolgens zijn we een kwartiertje verder en zeg ik voor de grap: ah sebas, ik had van jou wel wat meer lef verwacht jongen, dat je dat niet gewoon doet! Tsssk.

En hij staat op; en hij geeft toch een lel op die noodstop. Hele blok weer zonder stroom. Iedereen aan de linkerkant van het lokaal lag in een deuk van het lachen. En Sebastiaan keek heel geschrokken en verbaast. Het was ultra melig. Dus wij verteld van; dan moet je even naar de leraar lopen, de netkabels eruit halen en de sleutel om laten draaien. En hij durfde het niet te zeggen, de arme schat. Hij was bang dat hij op zn lazer kreeg. Dus ik sta triomfantelijk op en duik naast de leraar op de bank.

"Beste Henk... Ik heb een probleempje"
- Vertel?
"Nou, eh, kijk... Sebastiaan's wijsvinger raakte heel erg per ongeluk de noodstop aan"
- Jahoor!
"Ja echt, ik moedigde hem aan voor de grap, wistikveel dattie het ook zou doen, maar hij wist het niet"
- TJONGEJONGEJONGE, er staat toch NOODKNOP op!
"Wees blij dat we niet in een intercity zitten? :D "

Zijn gezicht: :angry: glare

En ik schoot in de lach en ben maar weer pauze gaan houden. Ik kreeg nog een soort van op mn lazer maar ik zei: ik deed het niet, dus ze konden er feitelijk niets van zeggen. Na de pauze werd er door een andere leraar onherroepelijk door de klas geschreeuwd dat we van de knoppen af moesten blijven en ze niet naar me moesten luisteren. 8)

(volgende keer het brandalarm??? :badgrin: )
Esmee

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

:lol: :lol: :lol: :lol: Jou verhaaltjes zijn altijd zo opvallend leuk! :P
Mickey~

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

lol.... kun je niet een keer iemand in de trein aanmoedigen? het lijkt mij stiekem nog altijd een keer leuk om aan die grote rode noodstop te trekken daar. Maarja, kost zoveel centjes....
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik heb vele pogingen gedaan om het goede msn-adres van momo te vinden... en net kwam een van de adressen online. Het was een man, en hij heet Claude Sacré. :lol: Hij had nog net geen foto van volhoudertje in zijn avatar staan.
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

@Juul, ik heb hem ook in mijn msn :nod: Hij is wel aardig :D
(ik begrijp hem alleen nooit).

Mijn leraar die aan mij kwam vragen wat dit handgebaar betekent met de vraag: kun je tussen de regels lezen? Want hij begreep het niet zo goed... Ik heb het hem zo genuanceerd mogelijk proberen uit te leggen.

Afbeelding
Thundersheep*

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik was al helemaal voorbereid.
De cadeau's zijn gekocht en ik had alles al klaar gelegd om morgen
na school naar vriendlief te gaan om de verjaardag van zijn papa te vieren..
Is zijn vader volgende pas jarig..
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Vandaag hadden we op school Engels van onze favoriete lerares Nina. Mijn klas is altijd een beetje rumoerig maar we zijn de gezelligste, grappigste klas en sommige leraren kijken er echt naar uit wanneer ze ons hebben. Zo ook vandaag...

We moesten een luistertoets maken voor wat Engels opdrachten en we zaten allemaal met koptelefoon en oortjes op. Zogenaamd om te werken, terwijl iedereen natuurlijk op dumpert.nl zat etc. Maar goed, dat geeft niet. De suggestie dat we aan het werk waren is al voldoende. Onze lerares is niet zo handig met computers, dus daar kun je haar altijd wel mee tricken.

Ik kreeg een ideetje... Ik opende youtube, achter mn schoolwerk en opende het betreffende filmpje. Uiteraard mijn browser geminimaliseerd op het schoolnetwerk. (tabblad achter tabblad) Natuurlijk zette ik ook Windows Media Player aan met daarin de gekozen mp3 van de luistertoets. Ik riep de lerares en ging met een serieus gezicht vertellen dat haar Telephone-skills_7.mp3 niet goed werkte. Ze liep achter me aan naar mijn pc en ik gaf haar mijn oordopjes. Ongeveer 2 minuten lang luisterde naar de volgende clip:



"Is dit echt?"
- Ja!
*neemt mijn computer over*

Ze verzette álle knopjes van de mediaplayer (behalve de pauze knop :badgrin: ) en haar gezicht stond echt zo: :shock: :eek: "Dit is verschrikkelijk, die moet ik DIRECT vervangen, omg, wat erg, iedereen zit dus nu naar dit te luisteren?". Ze was zichtbaar geschrokken vanwege 'haar blamage' en wist het even niet meer. Ondertussen zaten mn klasgenoten te kijken en schoten al in de lach. Toen ik het haar vertelde, moest ze zelf ook lachen, liet zien dat ik mn werk natuurlijk allang af had en ik kreeg een paar bonuspunten.

Vervolgens weer naar dumpert gesurft [045]
Mickey~

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

wel een goeie.
ennuh... wat een VRESELIJK filmpje. echt erg...hoe bedenkt iemand het
Mickey~

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik liep vandaag mijn balkon op en zag iets opmerkelijks op de rand van mijn balkon liggen. In eerste instantie dacht ik dat het een pingpongbal was die op een of andere onverklaarbare wijze op de rand van mijn balkon was gevallen en daar was blijven liggen, ook al kan dat natuurkundig gezien helemaal niet. Het ding zou eraf gestuiterd zijn en als dat al niet was gebeurd dan zou het er door de wind wel afgeblazen zijn. Toen ik dichterbij kwam bleek het een vogelei te zijn. Er heeft dus gewoon een vogel precies op de rand van mijn balkon een ei gelegd en dat is daar wonderbaarlijk genoeg blijven liggen ondanks het briesje dat vandaag waaide. Ik heb het er maar afgehaald voor een voorbijganger beneden blij verrast zou gaan worden door een vallend ei. Het ligt nu in het hoekje van mijn balkon, maar denk dat ik het binnenkort maar weg moet gooien.
Mickey~

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

ohjee, ik heb net op internet opgezocht hoe je kunt zien of het een bevrucht of onbevrucht ei is en deze blijkt bevrucht te zijn. Nu voel ik me nog verantwoordelijk ook, al zal het waarschijnlijk toch niet uitkomen.
Leeuwtjuh

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Joris en ik stonden in de rij bij de bioscoop om wat te drinken te halen voor tijdens de film, en er stond een vrouw voor ons met een onwijs dikke kont. Ze had echt het figuur van een bowlingpin. Ik dacht echt van; tjeeemig, wat een dikke kont. Zooo breed, net een zeppelin. En ik schrok van mezelf, aangezien ik zeker ook niet 1 van de magerste personen ben en bijna nooit oordeel over andermans uiterlijk. Maar je kon er écht niet omheen. Dus ik fluister zo tegen Joris: tjemig, die kont. "Tjaaa..." En ik was gewoon verbouwereerd. Er hing namelijk nog net geen bordje op met: hier liggen de restanten van de titanic, R.I.P. 1912. En ik fluister: mijn kont is toch niet zo dik he? :o

Joris gewoon heel nuchter en droog: neeee, je kunt nog wel ff

Ik moest zo lachen :lol:
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15132
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik ging vanavond na het avondeten nog een stukje autorijden en had mijn iPod met ductapte tegen de bumper van mijn auto geplakt.
Toen ik weer bijna thuis was moest ik stoppen omdat er alcoholcontrole werd doorgevoerd bij automobilisten.
Na het afleggen van de blaastest vroeg de agent wat ik tegen mijn bumper geplakt had.
"Dat is mijn Ipod."
De agent keek me fronzend aan.
"Ik maak graag video opnames met een laag camera standpunt, dat vind ik spannend om naar te kijken."
Nog voor de agent hier op kon antwoorden zei ik:
"Ik ben nuchter, de blaastest bewijst het, dus je kunt me niks maken. "
Het bleef een halve minuut stil.
"U kunt verder rijden, ik wens u nog een prettige avond, meneer." [027]
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
mereltje333
Berichten: 175
Lid geworden op: 21 aug 2010 14:45

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik was met een kennis in een dierenwinkel. Ze moest speciale bodembedekking voor haar cavia hebben die ook voor fretten wordt gebruikt. Vraagt ze aan een verkoopster:' Hebben jullie die speciale bodembedekking die ook bij frets wordt gebruikt?' :lol:
TheEmperor85

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

mereltje333 schreef:Ik was met een kennis in een dierenwinkel. Ze moest speciale bodembedekking voor haar cavia hebben die ook voor fretten wordt gebruikt. Vraagt ze aan een verkoopster:' Hebben jullie die speciale bodembedekking die ook bij frets wordt gebruikt?' :lol:

.. :-s ik snap em niet..
Gebruikersavatar
mereltje333
Berichten: 175
Lid geworden op: 21 aug 2010 14:45

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Het is fretten, geen frets.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15132
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

mereltje333 schreef:Het is fretten, geen frets.
Nee, idd frets zitten op de hals van een gitaar. [027]
* Liebe Macht Frei *
Mickey~

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Ik heb vandaag een megablunder gemaakt bij het ggz.
Ik was op het toilet, en ik voelde me niet zo lekker toen ik opstond.
Dus ik deed de klep over de bril omlaag en ging er op zitten.
Zit ik er een paar minuten op, verschuif ik iets, zak ik ineens dwars door die klep!
Zit ik met mijn kont tussen de scherven in de pot.
Ik beschaamd aan het secretariaat vertellen wat er gebeurd was.
Er zaten twee secretaresses, en die moesten lachen!
Ze zeiden dat ze het zouden laten repareren, dat t niet erg was.

Toen ik weg ging vroegen ze nog of ik op mijn kop had gehad van de psy voor het slopen van die bril :P
ik had het mijn psy natuurlijk niet eens verteld.... :lol:
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

:lol:
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Matta87

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

niet vandaag gebeurd, maar was toch leuk om te zien:

Ik maakte een fietsrondje en zag onderweg in een achtertuin een geit op een pony staan. ik reed redelijk snel en remde echt meteen af want ik wist niet wat ik zag!
Die pony sjokte gewoon lekker door en keek alsof ie zeggen wilde: "ja lekker boeiend" 001_tongue
TheEmperor85

Re: Heb jij vandaag iets grappigs meegemaakt?

Matta87 schreef:niet vandaag gebeurd, maar was toch leuk om te zien:

Ik maakte een fietsrondje en zag onderweg in een achtertuin een geit op een pony staan. ik reed redelijk snel en remde echt meteen af want ik wist niet wat ik zag!
Die pony sjokte gewoon lekker door en keek alsof ie zeggen wilde: "ja lekker boeiend" 001_tongue
Hier is dat vrij normaal, mn overburen hebben 2 ezels en een paard in tuin staan :P
Maar in sommige gebieden is dat een vreemd zicht ja :P Net als al die walibi's in Wassenaar en Blaricum enzo.

Terug naar “Positieve verhalen en tips”