Het is nu 23 mei 2013 12:45

Text size
Inloggen

Weinig seksuele ervaring....

Vragen en ideeën over relaties en alles wat daarbij komt kijken mogen in dit forum. Er is ruimte voor gevoelens van eenzaamheid, verlatenheid of sociaal isolement.

Ongelezen berichtdoor Cece » 17 apr 2011 14:46

Ik ben 26 en vind van mezelf dat ik weinig seksuele ervaring heb voor me leeftijd.
Ik vroeg me af of dit belangrijk is in een toekomstige relatie. Waarom ik weinig seksuele ervaring heb komt door antidepressivum waardoor ik niet goed kon seksen. Ik heb slechts met een meisje gesekst toen ik mijn medicatie had, ik kon haar wel laten komen tijdens het neuken, maar ik zelf kan dit onmogelijk. Alleen als zij mij aftrok of pijpte was dit mogelijk. Hoe belangrijk is seksuele ervaring voor vrouwen?
Cece

Ongelezen berichtdoor Leeuwtjuh » 17 apr 2011 14:54

Cece schreef:Hoe belangrijk is seksuele ervaring voor vrouwen?

Dat is afhankelijk van de vrouw. Meerendeel zal zeggen: het maakt niet uit, we gaan wel oefenen zolang we het allebei maar fijn vinden, en een enkeling haakt er op af. Je kunt niet zomaar generaliseren want iedere vrouw is anders. Bovendien; als een meisje jou echt leuk vindt en iets met je wilt, zal ze dat heus wel begrijpen. Probeer het vooral niet op de eerste date te vertellen, en dan zit je goed. :nod:
Afbeelding
Leeuwtjuh
Moderator

Ongelezen berichtdoor Cece » 17 apr 2011 16:38

Ik heb met 5 vrouwen de liefde bedreven waarbij het bij 4 dus niet echt lekker ging door die medicatie. Ik zie de postieve kanten aan mezelf en heb met die ene vrouw heb ik best goed geoefend een tijdje. Maar ben gewoon wat onzeker over me prestatie.
Ik heb mezelf lang de moeite niet waard geweest en kon onmogelijk functioneren en kon ook geen baan krijgen en heb een wajong. Als ik lekker bezig ben met dingen denk ik helemaal niet zo aan vrouwen, maar het is de verveling waar ik niet tegen kan. Veel contacten zijn verwaarloosd maar goede vrienden zijn gebleven. Ik heb sindskort weer werk en dat deed me zo goed en gaf me zoveel zelfvertrouwen en rust dat een moppie wel weer in me leven komt.(hoop ik teminste). Als ik werk heb kan ik ook meer investeren in sociale contacten. en weer leven. Neurofeedback heeft me goed gedaan. Het leek wel alsof ik voor jaren in een coma heb gelegen en nu ga ik weer leven. Snel een fulltimebaan hebben dan kan het eindelijk beginnen.
Cece

Ongelezen berichtdoor Mickey~ » 17 apr 2011 17:04

Wat leeuw zegt, het merendeel zal het niet uitmaken. Ik ben zelf 27 en heb maar met 1 iemand seksuele ervaring. Ik zit daar zelf totaal niet mee. Volgens mij is het juist beter omdat het aantoont dat je niet maarzo met iedereen het bed in duikt. Daar kunnen vrouwen juist op afknappen, als een man maar met iedereen die hij tegen komt het bed in duikt. Als iemand van je houdt dan zal het diegene over het algemeen weinig kunnen schelen dat je weinig ervaring hebt in bed.

If you judge people, you have no time to love them
Mickey~

Ongelezen berichtdoor Thundersheep* » 17 apr 2011 17:43

I don't mind..

Samen elkaars lichaam verkennen en samen ontdekken wat je fijn en lekker vind, vind ik juist heel tof.
Gewoon samen op ontdekkingsreis.

Yep, I like that.
Mijn vriend, ook 26, had ook geen ervaring. Ik zelf ook niet, dus ik heb er nooit een punt van gemaakt.
Gewoon samen ontdekken, dat is leuk!:)
Trust takes years, but only one second to destroy..

Hét verhaal van Thundersheep*:
viewtopic.php?f=20&t=15636
Thundersheep*

Ongelezen berichtdoor Isnietzobest » 17 apr 2011 19:05

Ik denk soms dat het je eerder in je voordeel kan werken.

Je komt dan minder over als een jager die altijd succes moet hebben bij de vrouwen tijdens het stappen. Naar mijn gevoel knappen veel vrouwen af op dat soort types. Je bent misschien wel meer benaderbaar voor vrouwen.
Isnietzobest

Keer terug naar Eenzaamheid, relaties & seksualiteit