VidaDelGuerrero

Aan de Leden

Hallo Allemaal,
ik heb me ook maar eens aangemeld op deze site, kwam er bij toeval op. Ik zit al een paar dagen allerlei verhalen te lezen. Ik open dit topic omdat ik iets kwijt wil over de leden hier. Tegenwoordig is het niet meer zo vanzelfsprekend dat mensen loyaal zijn tegenover elkaar en graag mensen willen helpen, maar wat ik hier zie is echt geweldig. Iedereen hier wordt vriendelijk welkom geheten en als je zit met een probleem, of het nou ernstig is of niet, iedereen staat klaar om zijn/haar advies te geven. Dus ik wou even zeggen dat ik het leuk vind dat zoiets nog bestaat tegenwoordig. Iedereen wordt hier geaccepteerd ongeacht de geaardheid, man/vrouw, zwart of wit etc. Deze site is voor veel mensen een flinke steun de rug en dat wordt alleen maar mede mogelijk gemaakt door de mensen hier die absoluut niet te beroerd zijn om elkaar te helpen!
Ga zo door!
Groetjes mij
Mier

Dat is mooi om te horen dat dat ook zo overkomt op mensne die hier nog niet zo lang zitten.
Het is fijn dat je hier kan zijn wie je bent en ook gerespecteerd wordt door andere.
14mirjam

:) ja klopt... nu jij het nog even zo samenvat besef ik ook weer even dat het toch wel apart is ja... =)
hopelijk blijft het ook zo, die hele goede sfeer en alles!
Guran

14mirjam schreef::) ja klopt... nu jij het nog even zo samenvat besef ik ook weer even dat het toch wel apart is ja... =)
hopelijk blijft het ook zo, die hele goede sfeer en alles!
Zolang wij als leden daar gezamelijk achter blijven staan zal dat wel zo blijven :D .
Bedankt VidaDelGuerrero.
cinde

Ik zit sinds afgelopen zondag op deze forum en ben zaterdag al wat gaan lezen (moest wachten tot ik geactiveerd werd :D )

Ik heb zelf nu al een aantal posten gedaan en vind het fijn dat er ook mensen zijn die mij en mijn gezin proberen te helpen met advies geven. Het klopt je vind het niet meer overal.
In onze vrienden kring hebben wij meegemaakt dat ze niet weten hoe ze met problemen moeten omgaan en blijven dan weg. Maar hier wordt er tenminste en gelukkig geluisterd en gereageerd.

En ik kan hier mijn verhaal kwijt en dat is gewoon geweldig echt een superforum. En ik hoop dat het nog lang zo blijft!!!

=D> =D>
bianca65

leuk eens een positief stuk feedback te krijgen, we zijn er toch voor gemaakt om er voor elkaar te zijn, al is het via internet.
heb mooie is dat ieder met zijn/haar ervaringen een ander in elk geval raad kan geven.
Bianca
inactieve gebruiker

Van alle fora die ik ken en gekend heb, en dat zijn er nogal wat, ervaar ik de sfeer hier -de manier waarop men met mekaar omgaat- als op afstand de allerbeste, allerprettigste. En daar draag jij met dit topic ook weer aan bij VidaDelGuerrero. Thnx ;)

Gr. Klaas ( en welkom nog :) )
Linny

Helemaal mee eens =D>

Dat ik mijn verhaal hier durf te doen, zegt heel veel over dit forum!

Het geeft mij het zetje wat ik nodig heb en vooral vertrouwen dat het goedkomt!
VidaDelGuerrero

Nouja jullie hoeven mij niet te bedanken;) bedank jullie zelf maar! Jullie zijn degene die iedereen een hart onder de riem steken en vandaar dat ik dat ook even bij jullie doe :)
valentijn

een knuffel
VidaDelGuerrero

valentijn schreef:een knuffel
Dankjewel :lol:
Annn

Re: Aan de Leden

VidaDelGuerrero schreef:Hallo Allemaal,
ik heb me ook maar eens aangemeld op deze site, kwam er bij toeval op. Ik zit al een paar dagen allerlei verhalen te lezen. Ik open dit topic omdat ik iets kwijt wil over de leden hier. Tegenwoordig is het niet meer zo vanzelfsprekend dat mensen loyaal zijn tegenover elkaar en graag mensen willen helpen, maar wat ik hier zie is echt geweldig. Iedereen hier wordt vriendelijk welkom geheten en als je zit met een probleem, of het nou ernstig is of niet, iedereen staat klaar om zijn/haar advies te geven. Dus ik wou even zeggen dat ik het leuk vind dat zoiets nog bestaat tegenwoordig. Iedereen wordt hier geaccepteerd ongeacht de geaardheid, man/vrouw, zwart of wit etc. Deze site is voor veel mensen een flinke steun de rug en dat wordt alleen maar mede mogelijk gemaakt door de mensen hier die absoluut niet te beroerd zijn om elkaar te helpen!
Ga zo door!
Groetjes mij
Hey:) mooie post! en ik ben het volledig met je eens.
Hier kan je je hart echt luchten zonder bekritiseerd te worden meteen.
vele andere fora geven me vaak frustratie, door al die verwijten enzo... hier gebeurd dat nooit, allesinds, dat heb ik nog niet gemerkt
Amoorah

Leuk .... even een complimentje

Ik zit hier nog maar net op, maar wil toch mijn
complimenten geven voor deze forum. Heel
handig .... maar ok fijn dat mensen met respect
worden behandeld en beantwoord.
:)
Mier

Heel erg fijn dat je zo positief bent over het forum! :)
Iedereen doet zijn best om hier zo'n fijn mogelijke plek van te maken wara iedereen zichzelf kan zijn.
Jasmine

My first forum

Goh,

Wisten jullie dat dit mijn allereerste lidmaatschap bij een forum is?? Wat ben ik een lucky lady :lol: Middenin de roos...zoals ik het hiervoor even las , geschreven door de doorgewinterde leden van fora...is dit dus een van de beste forums op het net...geen wonder dat ik er een goed gevoel over had, het trok meteen nl., zoals er zo nu en dan gereageerd wordt op elkaar...zo zou het in de gehele wereld moeten zijn...ach daar ga ik weer...t'is wel laat voor filosofie...nou jullie allemaal nog een fijne vrijdag toegewenst, enne...doe wat leuks in het weekend ok?

Love yourself (and eachother)! ;)
Jasmine
-Judith-

Frank en Juglen : Bedankt !

Bedankt dat jullie dit forum hebben opgezet ! Het is van onschatbare waarde voor de meesten onder ons....jullie hebben geen idee hoeveel dit forum bijdraagt aan ons genezingsproces... dus bij deze : vanuit ons hart : dank je !!

:knuffel:


(PS. het ideetje komt eigenlijk van Klaas hoor, maar ik kon het even niet laten er een apart forum voor te openen)
edciel

Re: Frank en Juglen : Bedankt !

Afbeelding


Ook van mij heel erg bedankt, het doet me goed dat ik hier weer kan komen, en er eindelijk mensen zijn die mij begrijpen.
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: Frank en Juglen : Bedankt !

echt kei bedankt!!
kan jullie niet genoeg bedanken :D
Every passing minute is a chance to turn it all around

Terug naar “Positieve verhalen en tips”