Beginneling

evaluatierapport

Beste,


Help! Ik zit met me handen in me haren en met me handen vastgebonden( dat ziet er raar uit :)!

Kan iemand mij helpen door een voorbeeld te laten zien hoe ik het beste een evaluatierapport moet opstellen/schrijven? Ik zit er aan te denken om een overgang te maken van het m.b.o naar het h.b.o. Mij is vertelt dat er duidelijk een verschil zit met het opstellen en schrijven van rapportages. Kan iemand me aub een voorbeeld toesturen? mijn emailadres is waar ik werk als vrijwilliger. stichtingbudoktay@hotmail.nl

Ik zou het erg waarderen!!

Met Vriendelijke Groeten,
Oktay
Leeuwtjuh

Re: evaluatierapport

Een evaluatie van wat precies? Evaluatie van werk, studie, werk/studievorderingen, jezelf, persoonlijke ontwikkeling algemeen, POP's...?

Ik heb hier 7 verschillende liggen... En wat betreft rapportages; daar heb ik er een miljoen van... Bij ons is dat gelukkig 1 standaard format ongeacht het onderwerp. Titelpagina, inhoudsopgave, voorwoord, samenvatting, inleiding, principes, resultaten, discussie, conclusie, bronvermelding en bijlagen.

Wat betreft evaluatierapporten kan ik je op dit moment niet verder helpen omdat ik te weinig informatie heb. Ik hoor graag van je wat je precies bedoelt.

Terug naar “(Psycho)somatische klachten”