Bowie22

Bowie! (Bowie22)

Hallo,

ik ben bowie ( zet liever me echt naam niet online ) ik ben 22 jarige jongeman uit gelderland. Ik heb wel eens eerder wat op dit forum geplaats maar niet veel op gereageerd. Hoe zou ik me voorstellen! ik loop pas sinds kort bij een psycholoog. Ik ben tijdje geleden helemaal gebarsten! Na verschillende sessies blijkt dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb. Ik heb van alle versies wat. Zo beschreef me psycholoog het. Mijn grootste punt is mijn onzekerheid en doomdenken! Ik ben er mee bezig maar weet niet of het wel iets voor me is de gesprekken. Door mijn onzekerheid en het doomdenken heb ik ook een tijd suicide gedachten gehad! dit is sinds ik hulp heb gezocht wat meer op de achtergrond. Door mijn onzekerheid drink ik veel en heb ik in het verleden en toch ook nog wel een beetje het heden een drugsprobleem! Ik ben daarom ook in behandeling bij een verslavingsclinic. Over 2 weken begint daarin de behandeling. Dus weet nog niet helemaal waar ik aan toe ben. Mijn psygoloog wilt graag dat ik met mensen praat over hoe ik me voel en alles dus daarom heb ik me weer aangemeld hier. Ik durf de stap om echt met me vrienden en familie te praten nog niet echt te zetten. Ik lees hier wel het 1 en ander en ik zal ook nog wel reageren op bercihten die mensen plaatsen!!

Jullie zullen nog wel een reactie zo nu en dan zien van me!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Bowie!

Hartelijk welkom Bowie. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Bowie! (Bowie22)

Welkom! :)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Isaia

Re: Bowie! (Bowie22)

Welkom Bowie....knap dat je hulp zoekt voor je verslaving ook!!!
Drake

Re: Bowie! (Bowie22)

Welkom op het forum Bowie! :knuffel:
Zelf kom ik ook uit Gelderland (Arnhem) en heb in 2007 en 2008 ook therapie gehad bij "de Gelderse roos".
Ik heb indertijd "emdr" therapie gehad, groepstherapie en 1op1 gesprekken.
Het is belangrijk ondanks alles de positieve dingen van het leven te blijven zien en afleiding te blijven zoeken.
Wel knap van je dat je er in ieder geval mee bezig bent! 3some
Heel veel sterkte in ieder geval!
Weet dat het ook met jou allemaal goed gaat komen! [AAI]
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: Bowie! (Bowie22)

welkom, Bowie :)
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
Bowie22

Re: Bowie! (Bowie22)

Bedankt allemaal voor welkom! @drake ik kom uit Zutphen dus praktisch buren ;)

Terug naar “Voorstellen (2012-2014)”