Tesss

Weer terug... Tesss

Hoi hoi allemaal,

Even voorstellen maar ik kom uit Zeeland, ben 35 jaar, en al een aantal jaar in behandeling voor psychische klachten. Nja ik heb hier een paar jaar terug ook gepost dus sommige mensen kennen mij nog wel. Heb toen door omstandigheden besloten dat het beter was even geen gebruik meer te maken van het forum. Nu begint alles helderder te worden qua diagnose en de juiste begeleiding dus leek het me goed om hier te laten weten hoe het gaat. Verder ben ik benieuwd hoe het is om hier weer actief aanwezig te zijn. Zal vandaag of morgen kijken of ik wat meer kan vertellen en waar ik dat het beste kan doen.

Groetjessssss!
Leeuwtjuh

Re: Weer terug... Tesss

Welkom terug, Tess :)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Weer terug... Tesss

Welkom terug hoor. :-)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Tesss

Re: Weer terug... Tesss

Bedankt, voor mensen die mij nog niet kennen ik heb voor mijn problemen begonnen euh... nee voor mijn problemen zich openbaarde in de zorg gewerkt. Verder heb ik een hond en daar wandel ik natuurlijk graag mee. Muziek is ook een van mijn intresses en dan het luisteren er van want zingen of muziek instrumenten bespelen kan ik niet. Nja vragen mag ik zie wel of ik antwoord geef en verder spreken we elkaar in andere topics.

Terug naar “Voorstellen (2012-2014)”