Memories
Moderator

Bericht Memories en Volhoudertje

Beste forumleden,

Om nieuwe leden en oudgedienden van dit forum zich extra welkom te laten voelen even een algemeen topic in het gedeelte voorstellen. Wij zullen altijd alle leden welkom heetten, maar sommigen stellen zich niet voor of wij vergeten het per ongeluk. Wij als moderatorteam hopen dat jullie je op je gemak en veilig zullen voelen op het forum en hopen op een leuke en prettige deelname, waarin inhoud en interactie af en toe ook aanwezig is. Wij hopen dat mensen elkaar met begrip behandelen en zo nodig het gesprek met elkaar aangaan. Ook hopen wij op een redelijk actieve deelname waarbij de moderators voor jullie klaar staan. Wij als moderators zijn er niet om politieagent te spelen. Wij zijn er voor een groot deel ook voor ons plezier maar houden het forum wel overzichtelijk, behapbaar en netjes. Met voldoende ruimte voor ieders mening en genoeg ruimte om leden zich te laten ontplooien.

Wij hebben de afgelopen jaren als forumlid en als moderator veel voorbij zien komen. Graag herinneren we ons het meest aan de mooie ontwikkelingen van leden. Forumleden die zijn vertrokken of teruggekeerd. Maar ook de leden die nooit zijn weggegaan. Deze ontwikkelingen waren fijn om te zien. Wij hopen dat dit forum voor ieder forumlid een plek blijft waar ze graag willen zijn. Ook als het even heel moeilijk gaat. En we herinneren jullie er graag aan dat wij alles menselijk proberen te benaderen.

Samen maken wij het forum zoals het is. In het verleden, in het heden en in de toekomst. Daar hebben we elkaar voor nodig. Daar is geduld en interactie voor nodig. Daar is vertrouwen en inzicht voor nodig. Maar ik heb de overtuiging, dat het kan lukken met iedereen die hier is.

Wij wensen je een mooie en leerzame tijd op het forum!

Volhoudertje en Memories
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Pams

Re: Bericht Memories en Volhoudertje

Ik weet niet of ik hier wel 'mag' reageren omdat het meer lijkt voor nieuwe leden maar ik wilde even zeggen dat ik hier eigenlijk altijd graag was, en nog steeds. Vaak weet ik niet zo goed wat te posten maar dat komt niet door het forum, maar meer omdat ik niet uit m'n woorden kom als ik graag wil schrijven over hoe ik me voel bijvoorbeeld.

Ik vind jullie, Memo en VH'tje, ook heel fijn als moderators. Bedankt dat jullie het willen doen, voor jullie geduld en vriendelijkheid altijd. Ik vond dat ik dat wel eens mocht zeggen.

:knuffel:
π‘€π‘Žπ‘˜π‘’ π‘¦π‘œπ‘’π‘Ÿ π˜©π‘’π‘Žπ‘Ÿπ‘‘ π‘‘π˜©π‘’ π‘šπ‘œπ‘ π‘‘ π‘π‘’π‘Žπ‘’π‘‘π‘–π‘“π‘’π‘™ π‘‘π˜©π‘–π‘›π‘” π‘Žπ‘π‘œπ‘’π‘‘ π‘¦π‘œπ‘’.

Lena C.

Volhoudertje en Memories, mag ik jullie vragen hoe jullie op dit forum zijn terechtgekomen? Zaten jullie met bepaalde vragen of problemen, waren jullie werkzaam in de hulpverlening, waren jullie op eniger wijze betrokken bij de oprichting van deze site?
I thought I told you this world is not for you.

Memories
Moderator

Lena C. schreef: ↑
26 mei 2020 14:46
Volhoudertje en Memories, mag ik jullie vragen hoe jullie op dit forum zijn terechtgekomen? Zaten jullie met bepaalde vragen of problemen, waren jullie werkzaam in de hulpverlening, waren jullie op eniger wijze betrokken bij de oprichting van deze site?
Als ik voor mezelf spreek zat ik met bepaalde vragen en problemen. Dat is nu meer dan tien jaar geleden, dat ik hier kwam. Ik ben en was niet betrokken bij de oprichting van deze site. In het verleden heb ik vrijwilligerswerk gedaan rondom vluchtelingen/asielzoekers/nieuwkomers.
En ik ben altijd geΓ―nteresseerd geweest in de mens en alles daarom heen. Ik heb ook zelf het nodige meegemaakt en nog op geestelijk en lichamelijk vlak dus wat dat betreft kan ik ook daarin wel aardig wat betekenen. En ik heb korte tijd een opleiding gedaan in het verleden die te maken had met vormen van hulpverlening.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

volhoudertje
Moderator

Lena C. schreef: ↑
26 mei 2020 14:46
Ik ben in 2006 lid geworden van het forum, in de beginjaren was ik nog niet erg actief, daar is gedeilijk aan verandering in gekomen. In 2013 is me gevraagd of ik eventueel moderator zou willen worden, na enig nadenken heb ik toegezegd.
Met bepaalde levensvraagstukken zit een mens natuurlijk altijd, wat in de periode van 2006 tot 2012 bij mij vooral speelde was de dood van mijn vader en de zorgen over mijn dementerende moeder. Ik ben niet betrokken geweest bij de oprichting van deze site. Ik ben de laatste jaren werkzaam als ambulant zorgmedewerker, ik werk voor mensen met een licht verstandelijke beperking.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar β€œVoorstellen”