BoLi

Ook maar even voorstellen:) (BoLi)

Hey allemaal,

Ik ben dus Lianne en kom al enige tijd op dit forum, maar heb eigenlijk alleen nog maar rondgekeken.
Ben dit jaar begonnen met de WO studie psychologie aan de Open Universiteit.
Het was de bedoeling om te gaan studeren aan Universiteit twente, maar wegens (positieve) prive omstandigheden is dat niet doorgegaan, terwijl ik wel al een deel van mijn Colloquim Doctum had gehaald. :?
Ben begonnen op Gymnasium niveau en in 1 ''puber'' jaar gezakt naar MAVO, daarna MBO gedaan en toen ben ik gaan werken. Heb mij opgewerkt tot hoofd-dtp'er bij een groot landelijk bedrijf. Ik heb een ontzettende leuke baan, maar ik heb mij altijd geinteresseerd in de psychologie (in brede zin).
Om met de studie te gaan beginnen, was dan ook geen moeilijke keus.
De open Universiteit geeft mij veel vrijheid in studeren, dat is erg fijn. Ook ivm met mijn baan.
Laat het even hier bij. Jullie komen vast nog wel meer over mij te weten in de loop van de tijd.
:D
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

welkom
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Mier

Welkom Lianne.

Hopelijk kun je met jou kennis ook andere mensen hier op het forum helpen.
Darsha

welkom op het forum!!!!!!! :D

Groet Priya :D
an84

Welkom! :)
BoLi

Bedankt voor de gastvrijheid! :D

Ik hoop ook dat ik hier wat kan bijdragen en natuurlijk ook van kan leren!
bloempje

Welkom hier.

Je klinkt me niet als iemand met problemen. Zie ik dat juist of niet??

bloempje
BoLi

Klopt! Ben gelukkig met alles zo, ik heb voor mijzelf alles op een rijtje en doe nu eindelijk iets wat ik altijd al wilde en daar ga ik voor! :D

Ik hoop dat ik iets voor dit forum kan betekenen.

Groetjes!
vechter

hoi, join the club
Kleintje

BoLi schreef:Klopt! Ben gelukkig met alles zo, ik heb voor mijzelf alles op een rijtje en doe nu eindelijk iets wat ik altijd al wilde en daar ga ik voor! :D

Ik hoop dat ik iets voor dit forum kan betekenen.

Groetjes!
Houden zo ;)... Van harte welkom op 't forum!
DELETED

VERWIJDERD

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”