Jess87

Hoi Allemaal (Jess87)

Hoi Allemaal,

Ik ben Jessica en mijn vriend heeft al ruim een jaar psychische problemen. Het gaat nu beter maar er is veel kapot gegaan tussen ons door zijn buien. Ik hoop hier mensen te vinden die ook zoiets hebben meegemaakt, zodat we ervaringen uit kunnen wisselen enz..

Groetjes Jess
inactieve gebruiker

Hoi Jess, welkom. Ik ben ook een moeilijke knaap voor mijn vriendin geweest door toedoen van mijn minderwaardigheidsgevoelens, maar tegenwoordig begrijp ik een stuk beter waar mijn lastige buien vandaan komen. Heel lang wilde ik gewoon niet zien dat het probleem bij alle ruzies (vaak) bij mijzelf lag, maar nu ik dat inzicht wél verkregen heb -mede dankzij mijn therapie- ben ik daar erg blij mee en nu hebben we ook zelden nog ruzie, of heel kortstondig. Het is vooral zaak voor jouw vriend om na te gaan wáar het gevoel dat zijn buien veroorzaakt vandaan komt. Vaak kom je daar binnen een therapie -zoals cognitieve therapie- pas goed achter, maar je kunt natuurlijk ook in je eentje een hoop analyseren, als je maar voor de waarheid/werkelijkheid wilt openstaan. Ik heb heel lang de schuld voor mijn negatieve gevoelens bij mijn vriendin (haar gedrag) willen leggen. Volkomen onterecht, en voor een deel WIST ik dat maar voor en ander deel ook weer niet (WILDE ik dat niet weten). Het is soms moeilijk uit die zelfbegoocheling te komen.

Heel veel sterkte
Kleintje

Hoi Jess,

Welkom op de site!

Knap dat jullie nog bij elkaar zijn! Zelf heb ik afgelopen jaar een depressie gehad, en dat heeft uiteindelijk (via duizenden zijwegen) me mijn relatie gekost. Kunnen jullie er samen over praten? En heb jij ook een praatpaal gehad, waar je met je problemen terecht kon?

gr.
Kleintje
Mier

Welkom op het forum!
an84

Welkom! :)
Darsha

Hoi Jessica
welkom op het forum

Groet Priya
Jess87

hoi allemaal

Bedankt voor jullie lieve berichten. Dat doet me echt goed!

Thanks :)

gr jess
bloempje

Hoi Jess,

Welkom hier.

Ik hoop dat je lotgenoten zult vinden.
Maar het is ook belangrijk dat je in je eigen kring met mensen erover kunt praten.

Sterkte bloempje
DELETED

VERWIJDERD

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”