sneeuwtje

Re: Waarop wacht jij ?

Op mijn welverdiende vakantie vanaf 4 september.
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Nou Sneeuwtje, dat gaat er zo zijn hoor meiss, nog even geduld, en dan kan je lekker gaan genieten love3
sneeuwtje

Re: Waarop wacht jij ?

-Judith- schreef:Nou Sneeuwtje, dat gaat er zo zijn hoor meiss, nog even geduld, en dan kan je lekker gaan genieten love3
Ik weet het wel zekers Judith love3
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Ga je op reis ? Of blijf je lekker thuis (dat kan ook deugd doen)
sneeuwtje

Re: Waarop wacht jij ?

Misschien last minute Juud,ben al druk aan het zoeken voor iets ontspannends en waar huisdieren welkom zijn,paar daagjes zonder mijn beesten ken ik niet.
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Ja, dat snap ik...ik hoop dat je iets geschikts vindt, en zo niet, maak het je dan maar lekker gezellig thuis...dat kan ook heerlijk zijn.... Voel je je de laatste tijd al wat beter ?
sneeuwtje

Re: Waarop wacht jij ?

Zag een leuk appartementje rondom Parijs waar huisdieren ook welkom zijn.

Ik wacht op verbetering van lichaam en geest.
Heb echt in de put gezeten de afgelopen weken,Juud. Vandaag voel ik me prima op me buikpijn na :angry:
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Hé meis, als je wil praten, je mag me altijd pb'en hé, no problem....ik hoop dat je je de komende tijd beter mag voelen, en dat je buikpijn snel weer weggaat...

Knuffel van mij love3
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op de tijd...het is nu te vroeg om al met de stofzuiger rond te lopen, want dan wordt de hele blok wakker, dus ik wacht tot het wèl een ordentelijk uur is om dat te doen...
sneeuwtje

Re: Waarop wacht jij ?

Op mijn citroencake die in de oven staat :)
dramaticgirl

Re: Waarop wacht jij ?

ik wacht tot het 15:45u is dan kan ik hiet thuis eindelijk weg voor een uurtje(kga dan paardrijden)
Leeuwtjuh

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht totdat er iemand redelijk doet en me een email stuurt... Maar dat kan lang duren volgens mij; want hij gedraagt zich nog steeds als een kleine baby die zijn zin niet krijgt. Als je ziet hoe hij me eerst zijn vrouw noemt, en daarna voor alles wat mooi en lelijk is uitmaakt; zie je pas echt zn ware aard. Bah, ik krijg medelijden met zijn exvrouw.
De circusgeest

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op twee boeken.
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Waarop wacht jij ?

Op een antwoord van iemand die ik een bericht heb gestuurd, maar zo koppig is om niets te laten horen! :angry:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Lou

Re: Waarop wacht jij ?

tot eindelijk die drama met een persoon is afgelopen en het weer goed gaat.
sneeuwtje

Re: Waarop wacht jij ?

Op mijn salaris :-s
Pebbeltje

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op het moment dat ik mijn dierbaren weer zal zien die ik nu moet missen
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Waarop wacht jij ?

Op mijn Scots-English Dictionary... love3 love3 cheerqd5 cheerqd5
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
dramaticgirl

Re: Waarop wacht jij ?

ik wacht op de dood en hoop dat hij een bepaald persoon mee neemt
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op Leeuw love3 love3 love3 love3
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Faker

Re: Waarop wacht jij ?

Raven schreef:Ik wacht op Leeuw love3 love3 love3 love3
Ik ook
love3 love3 love3 love3 3some 3some
De circusgeest

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op de dood.
Zoals iedereen eigenlijk...
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Raven schreef:Ik wacht op Leeuw love3 love3 love3 love3
Leeuw is onderweg...ze zal tussen 23 en 23.30 uur thuis zijn...hopelijk gaat alles goed... love3
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Waarop wacht jij ?

Joah hoop het ook... love3
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-

Terug naar “Vraag van de week”