Thundersheep*

Re: Vragen van leden.

Het lijkt alsof het forum een beetje in elkaar gedrukt is in lengte.
De ruimte die zich tussen mijn nickname en, bijvoorbeeld, mijn laatste bezoek heerste, is niet meer.
Ik stoor me er verder niet aan, maar wilde het toch even melden.
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

Dat klopt, dit is gekomen door een forumupdate en zal worden hersteld.
Even geduld love3
Thundersheep*

Re: Vragen van leden.

Prima hoor! love3
viooltje

Re: Vragen van leden.

misschien om minder in detail te gaan als me zich heeft beschadigd met krassen en snijden
misschien is minder in detail gaan over het beschrijven van poging tot...

tenslotten geven we hier om mekaar, om mekaar te helpen, niet om mekaar ongerust te maken :crybaby:
Eefje

Re: Vragen van leden.

Ik krijg een melding van mijn macfee beveiliging, dat psycholoog.net ernstige ricico's met zich mee brengt?!
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Vragen van leden.

wist je dat nog niet :-s :lol: :D
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Eefje

Re: Vragen van leden.

nou nu wel....(dacht 't alwel..) 011 011 011
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

False alert ;)

Psych.net is virus-trojan-veilig :D
Eefje

Re: Vragen van leden.

ja ja.....kun je wel zeggen, bewijs?! [027]
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

Zo werkt dat niet in Nederland. Bewijs jij maar dat het niet zo is ;)
Eefje

Re: Vragen van leden.

Nou ja...ik kan dat niet, maar macfee, is denk ik een geregistreerd beveiligingsstysteem....ach what de hack....ik negeer 't gewoon..... 011 011 011
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: Vragen van leden.

Hier NOD32 ooit een van de besten (geen idee waar ze nu staan vandaag de dag). Is redelijk kritisch (piept) bij alles niet pluis is, en die piept nog niet bij deze site. Waarschijnlijk een "false positive" zou me nog geen zorgen maken.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Vragen van leden.

Eefje schreef:Ik krijg een melding van mijn macfee beveiliging, dat psycholoog.net ernstige ricico's met zich mee brengt?!
Ik zou de virus definities in McAfee eens updaten en je systeem compleet scannen daarna.

http://www.malwarebytes.org/

Ook die zou ik even downloaden en laten scannen. Het is vaak zo dat als een virus scanner een melding geeft over een bepaalde site en bij anderen niet, dat je eigen systeem besmet is. Geen nood, hoeft niks ernstigs te zijn, niet meteen aan een virus denken, er bestaat wel meer dan dat. Malwarebytes downloaden (op de blauwe knop klikken: download free version) en die laten scannen, ik ben er vrijwel van overtuigd dat die wel iets vind. En als dat zo is laat je het programma het maar oplossen.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Thundersheep*

Re: Vragen van leden.

Hallo,

Het valt mij het volgende op:
Als één van mijn collega-forum-leden een berichtje plaatst, kleurt het topicplaatje oranje.
Heel normaal, in mijn forumstyle, maar nu gebeurt het volgende.
Ik heb dat ene bericht in dat ene topic al 3438472 keer gelezen, maar hij blijft op oranje staan, dus als ongelezen.

En zelfs als ik op knopje rechts; 'Markeer alles als gelezen' klik, blijft hij op oranje.

Als ik dit zelf kan oplossen, hoe los ik dat dan op?

Liefs, Sheepje.
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

Beste Sheep,

Dit ervaren veel meer gebruikers zo op deze manier en ik heb het al minstens vijf keer aangegeven aan de beheerder, maar tot nu toe nog niet echt concreet een antwoord gekregen. Ook over de antwoorden die ineens spontaan voor de vraagstelling komen is nog geen oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Thundersheep*

Re: Vragen van leden.

Sorry Leeuwin, ik wist niet dat er al meerdere leden het probleem hadden gemeld.

Mijn begrip en geduld heb je hoor! 3some
Trout Mask Replica

Re: Vragen van leden.

Thundersheep* schreef:Hallo,

Het valt mij het volgende op:
Als één van mijn collega-forum-leden een berichtje plaatst, kleurt het topicplaatje oranje.
Heel normaal, in mijn forumstyle, maar nu gebeurt het volgende.
Ik heb dat ene bericht in dat ene topic al 3438472 keer gelezen, maar hij blijft op oranje staan, dus als ongelezen.

En zelfs als ik op knopje rechts; 'Markeer alles als gelezen' klik, blijft hij op oranje.

Als ik dit zelf kan oplossen, hoe los ik dat dan op?

Liefs, Sheepje.
3438472 x?

hmmmm

je doet minstens vijf seconden over het snel lezen van een berichtje (als je het snel kunt scannen, maar als je het bericht al een paar keer gelezen hebt zul je het wel in vijf seconden per keer kunnen halen denk ik).

3438472 maal 5 is 17192360 seconden. Dat zijn 286539,3 minuten, hetgeen weer 4775,66 uur zijn. Laten we zeggen dat je per dag zo'n tien uur zou kunnen besteden aan het lezen van het betreffende bericht, dan zou je ruim 477 en een halve dag nodig hebben.

da's toch al snel anderhalf jaar, er vanuitgaande dat je soms even er tussenuit moet (tenslotte is het steeds weer lezen van hetzelfde berichtje best vermoeiend en wellicht zelfs ietwat afstompend.

Uit bovenstaande berekening kun je twee eventuele conclusies trekken:

1 - Thundersheep heeft dringend hulp nodig
of
2 - Trout heeft dringend hulp nodig dat hij deze berekening meende te moeten maken

Afbeelding
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

Optie 2 :D ongeacht de berekening :badgrin:
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: Vragen van leden.

Hoi Thundersheep,

De forumstijl die jij hebt gekozen, wordt niet meer ondersteund. Dat is meegedeeld. Schrik niet... maar eh, ik raad je aan om de normale stijl te kiezen en de kans te pakken om hieraan te wennen. :nod:
Check sowieso eens of je dat probleem dan blijft houden. Ik hoor het graag van je.

Groeten, Frank
There are no mistakes in life, only lessons
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Vragen van leden.

de normale stijl?

:lol: Ik wil wel eens een poll houden hoeveel % er op de oude stijl zit en hoeveel op de nieuwe lay -out

probeer hem eens van layout te switchen en het dan te wissen schaap, en dan terug te zetten 011
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

momo schreef: :lol: Ik wil wel eens een poll houden hoeveel % er op de oude stijl zit en hoeveel op de nieuwe lay -out
Zie topic in stellingen 8)
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: Vragen van leden.

Hier zijn de statistieken:
Van alle leden hebben 39 gekozen voor de oude stijl (Subsilver).
6991 leden zien de nieuwe stijl als ze zich op het forum aanmelden.

Van alle actieve leden (1951) heeft bijna 2% dus gekozen voor de oude stijl, die overigens niet meer aangepast wordt.
There are no mistakes in life, only lessons
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

En van die statistieken; hoeveel actieve gebruikers zijn er dagelijks op het forum?

---edit--- oh :lol:
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: Vragen van leden.

Dat zou ik helaas alleen kunnen zien voor de algemene hoofdsite: http://www.psycholoog.net. Dat zijn volgens mij gemiddeld 1200-1500 unieke bezoekers per dag.

EDIT: oh... je bedoelde heel wat anders. :lol:
There are no mistakes in life, only lessons

Terug naar “Feedback en algemene informatie”