moeilijkkarakter

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Trout Mask Replica schreef:Het forum wil opeens bij mij een app. installeren. Ik heb deny geklikt, helaas voor ik de precieze gegevens genoteerd heb. Ik kan me voorstellen dat iets of iemand iets kwaads van zin is.
Gebeurde mij gisteren iets gelijkaardigs, een java ding dat wou runnen. Zag vergelijkbare zaken op onbetrouwbare sites dus heb het ook niet toegestaan, gewoonlijk is dat spyware of zelfs een Troyaans paard.
Verder was ik te veel met andere dingen bezig om meteen te melden. Was ook maar één keer terwijl ik best lang op deze site rondhang op een dag. Bij mij was het tijdens het posten zelf. IPV ineens het geplaatste bericht te zien kreeg ik dat ding, bericht was overigens wel geplaatst zonder probleem
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

ik had hier tweemaal (thuis) en op werk van een andere computer ook.
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Zoeza

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik had ook iets raars maar dacht dat het kwam omdat ik vanuit een mail de site opging. Ik weet niet meer wat het was maar het was wel anders dan anders.
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Dit is een tijdelijke maatregel en hoort bij dit forum voorlopig.
Het is geen spyware, wij hebben hier bewust voor gekozen.
moeilijkkarakter

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Leeuwtjuh schreef:Dit is een tijdelijke maatregel en hoort bij dit forum voorlopig.
Het is geen spyware, wij hebben hier bewust voor gekozen.
Kun je het best toelaten dan? :)
Of kan er een probleem optreden als je het denied? :o

Gewoon geïnteresseerd wat de bedoeling is dat je ermee doet. Werkt blijkbaar niet vanzelf?

Wel goed om te weten dat het geen spyware is dft003
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Je kunt het het beste toelaten, anders blijft de melding terugkomen.
Ik geloof dat als je het eenmalig accepteert, dat het dan wegblijft.
Trout Mask Replica

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

mijn nieuwsgierigheid is gewekt... wat doet 'het'?
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Het activeert je webcam, zodat Leeuwtjuh kan kijken of je niet in je neus pulkt :nod:

(grapje)

Het is een programma wat de geldigheid van ipadressen natrekt.
Trout Mask Replica

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

hoe inventief je antwoord ook moge zijn, zolang ik niet weet wat 'het' doet krijgt 'het' niet mijn fiat, en zal 'het' het met mijn 'deny' moeten doen.
Trout Mask Replica

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

ben er net terecht op gewezen dat ik het antwoord wel degelijk in Leeuws post staat, had ik blijkbaar finaal overheen gelezen.

mea polka!
Zoeza

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Leeuwtjuh schreef:Het activeert je webcam, zodat Leeuwtjuh kan kijken of je niet in je neus pulkt :nod:

(grapje)

Het is een programma wat de geldigheid van ipadressen natrekt.
Ik heb lekker geen webcam dus ik pulk in mijn neus wanneer ik dat wil :nod:
Euphemia

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

de naam van het forum is niet zichtbaar op tabbladen... ik dacht ik meld het maar even, volgens mij hoort dat wel zo.
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Liever niet, ik hou wel van de NSFW-optie :D
Euphemia

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

haha! 011 ja, dat is eigenlijk ook wel weer zo.
Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Chat valt zo heel vaak uit bij mij.
Als ik dan opnieuw wil inloggen, klik ik gewoon op "enter". Ik moet geen login of paswoord geven. Niet fijn, iedereen kan dus mijn nick te weten komen op deze manier of in mijn naam chatten als ze aan mijn computer zitten.

Anderzijds zijn er momenten waarop ik 2 tot 3 keer achtereenvolgens mijn login en paswoord moet intypen om ingelogd te blijven (floept steeds terug naar inlogpagina).

En vaak, wanneer ik ingelogd ben, staat mijn nick ingelogd als "vreemde persoon" dus niet als eigenaar van het login, of ik sta gewoon niet in de lijst.
Dan kan ik bv niet klikken op Logout want dat staat niet bij de mogelijkheden.

Ik vind vooral dat eerste probleem eigenlijk niet zo fijn.
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Helpt het als je de cookies en de temp. files verwijderd van je computer?
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

dat eerste probleem kunnen ze hier van het forum weinig aan doen, dat ligt aan je browser (internet explorer, firefox, chrome, opera, weet ik het). daar moet je bij de instellingen zoeken en automatische formulieraanvulling uitschakelen (iets in die richting).
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Met geen enkele andere site-chat heb ik problemen.
En ook als ik aanvink dat ik op het forum automatisch wil aanmelden bij openen, werkt dat niet want ik moet toch altijd mijn login en paswoord geven.

Ik heb al eens al mijn cookies en temp. files verwijderd maar dat veranderde eigenlijk niks, ik ga dat nog eens doen.
Juist nog eens zoeken waar die nu weer verstopt zaten.

Ik ga toch ook eens zoeken naar die dingen van Juul.
Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Cookies en tmp files zijn weg. 'k Zie wel hoe het verder loopt.
Juul, hoe is dat in het engels ? Ik heb Safari maar heb zoiets niet terug gevonden.
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

autofill dacht ik.

http://www.macfreak.nl/forums/topic/16/ ... et-veilig/


en van
http://www.daniweb.com/forums/thread7198.html
Go into your Safari preferences, and look at your Autofill settings. I have all of mine unchecked. You might also have to clear your history and cache settings.
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ah, ok. Bij mij is ook alles unchecked. Moet ik nu iets wél aanvinken ?
Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Lap ! Kan weer op chat zonder iets in te typen ...
Gewoon "enter" klikken. Ik kan toch niet elke keer wanneer ik stop met chatten, mijn cookies gaan verwijderen ?
Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Hallo ? Gaat dat zo blijven dan ? Wat is het nut inloggen als iedereen doodgewoon door op "enter" te klikken, via mijn account kan chatten ?
Ik vind dit niet echt leuk.
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Magneet schreef:Hallo ? Gaat dat zo blijven dan ?
Waarschijnlijk wel, dit omdat de oplossing bij jouw computer ligt en niet bij het forum.

Wat is het nut inloggen als iedereen doodgewoon door op "enter" te klikken, via mijn account kan chatten ?
Ik neem aan dat je je man en kinderen bedoelt? Voor de rest kan het namelijk alleen via jouw computer, dus 'iedereen' is ook weer zowat.
Ik vind dit niet echt leuk.
Ja, dat begrijp ik. Wellicht kun je beter windows aanschaffen dan. Daar heb je net even wat meer ondersteuning aan wbt storingsmeldingen. Als je internet explorer of firefox had gehad, was er zo'n knopje dat je browsegeschiedenis vanzelf leeggemaakt wordt, als je het venster sluit. Dat lost je probleem niet op, maar is tijdelijk wel even handig.
Magneet

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Fijn !
Ik typ mijn hele reactie hier, klik op bevestig" en krijg de beginpagina waarop ik moet inloggen, alles kwijt. Over vreemde zaken gesproken ...
En raar maar waar : op chat hoef ik nochtans nog steeds geen login gegevens in te vullen. Bizar.

Opnieuw dus.
Waarschijnlijk wel, dit omdat de oplossing bij jouw computer ligt en niet bij het forum.
En wat doet mijn computer dan verkeerd dat jouw computer niet fout doet ? Kwestie dat ik het misschien kan aanpassen ? Aangezien de oplossing bij mijn computer ligt ...
Ik neem aan dat je je man en kinderen bedoelt? Voor de rest kan het namelijk alleen via jouw computer, dus 'iedereen' is ook weer zowat.
Nee, iedereen die toegang heeft tot mijn computer wegens snel en permanent internet. Dat zijn nogal wat mensen, ja. Ik gebruik ook andere mac's, dus daar zit ik met hetzelfde probleem aangezien die dan niet van mij zijn. Dat breidt de "iedereen-term" nogal wat verder uit dan wat je denkt.
Ja, dat begrijp ik. Wellicht kun je beter windows aanschaffen dan. Daar heb je net even wat meer ondersteuning aan wbt storingsmeldingen. Als je internet explorer of firefox had gehad, was er zo'n knopje dat je browsegeschiedenis vanzelf leeggemaakt wordt, als je het venster sluit. Dat lost je probleem niet op, maar is tijdelijk wel even handig.
Ik heb een virtuele Windows op mijn machine. Andere problemen werden op die manier ook niet verholpen maar ik wil dit gerust ook eens proberen.
Ligt het dan nog aan mijn computer of aan Safari ? Kwestie dat ik weet op welke machine ik wat kan doen. Niet dat dit een erg veilig gevoel geeft verder.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”