Ellendig

Account verwijderen

Hallo,

Ik weet dat ik weer een hele tijd niet meer gepost heb en ik zou dan ook mijn account willen laten verwijderen.

Toch zou ik iedereen nog steeds willen bedanken voor het lezen van mijn berichten en de moeite om te reageren.

Op degenen die de moeite deden om te reageren en ik niet antwoordde: het was niet opzettelijk of persoonlijk.

Wel heb ik al lang beseft dat terugkomen naar hier een vergissing was en nu heb ik eindelijk de moed om dit te zeggen.

Binnen 9 dagen verhuis ik en ik hoop dat dit mij ook vooruit zal helpen.

Gelieve nog mijn persoonlijke topics te verwijderen. Bedankt.

Ik wens jullie het beste en denk dat dit nu écht het afscheid is.

Mvg,
Ellendig
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Account verwijderen

Ellendig schreef: 18 jan 2021 16:13 Hallo,

Ik weet dat ik weer een hele tijd niet meer gepost heb en ik zou dan ook mijn account willen laten verwijderen.

Toch zou ik iedereen nog steeds willen bedanken voor het lezen van mijn berichten en de moeite om te reageren.

Op degenen die de moeite deden om te reageren en ik niet antwoordde: het was niet opzettelijk of persoonlijk.

Wel heb ik al lang beseft dat terugkomen naar hier een vergissing was en nu heb ik eindelijk de moed om dit te zeggen.

Binnen 9 dagen verhuis ik en ik hoop dat dit mij ook vooruit zal helpen.

Gelieve nog mijn persoonlijke topics te verwijderen. Bedankt.

Ik wens jullie het beste en denk dat dit nu écht het afscheid is.

Mvg,
Ellendig
Gek he? Ik zag dit al aankomen. Meerdere mensen hebben op je laatste bericht in je topic een antwoord gegeven, helaas is ook dat niet goed. Ik wens je het aller beste toe en ik zal Frank vermelden dat hij het account deactiveert.

Groetjes en alle goeds
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Account verwijderen

Ellendig schreef: 18 jan 2021 16:13 Ik wens jullie het beste en denk dat dit nu écht het afscheid is.
Je meest recente persoonlijke topic is verwijderd. Veel plezier op je nieuwe woonaderes.
Ik wens je ook het beste, goodbye.
* Liebe Macht Frei *
Melanoisia
Berichten: 2009
Lid geworden op: 01 feb 2020 03:23

Re: Account verwijderen

Waarom was het een vergissing om terug te komen? Als je misschien toch ooit wil terugkomen (wie weet) hoop ik dat dat kan.

Ik hoop dat je vooruit komt door de verhuizing. Het beste.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”