Melanoisia
Berichten: 2002
Lid geworden op: 01 feb 2020 03:23

Re: Inspiratiekaartje 10: Doe iets wat je niet durft !

En hebben jullie nog dingen geprobeerd die je niet durfde?

Als ik het lef zou hebben, dan zou ik

Stoppen met werken en op andere manieren mijn tijd vergooien en mezelf zielig vinden, en uitzoeken wat ik echt wil met mijn leven.

een ontmoeting met het forum regelen wanneer het weer kan.

bij vreemde mensen aanbellen en vragen of ik binnen mag komen voor een kop thee.

mensen op straat aanspreken en vragen of ik met ze mee mag doen met wat ze dan ook aan het doen zijn of gaan doen.

overal met iedereen die me leuk lijkt een gesprek gaan voeren, bijv. in de bus.

me bij kinderen aansluiten die buiten een sneeuwpop aan het maken zijn of in een speeltuin of op straat ofzo aan het spelen zijn.

bomen gaan klimmen en erin gaan zitten/liggen. Weilanden, bossen, wilde natuurgebieden gaan doorkruisen.

Alleen maar plantaardig eten.

Leven als een zwerver.

veel vaker dieren opzoeken, met ze knuffelen, eten geven, en doen alsof ik bij de kudde hoor.

Alle hoeken, gaten, steegjes, straten, plekjes van een bepaald gebied gaan bekijken en onderzoeken. Alle gebouwen en plekken betreden en kijken of er wat te doen of zien valt.

aan moeders met een buggy vragen of ze nog een vader voor hun kind nodig hebben.

bij warm weer naakt over straat lopen en er niks om geven dat ik kleiner dan gemiddeld geschapen ben (niet tegelijk met het vorige punt, dat gaat dan weer te ver).

met iedere leuke meid en jongen op straat een gesprek beginnen.

mensen het bed proberen ik te krijgen om te genieten van seks.

een vrouw alles willen schenken wat haar hart begeert.

een hechte gemeenschap van mensen willen
creëren die floreert in alles wat het leven mooi maakt.

alles willen bespreken, bediscussiëren, vragen en uitwisselen wat er te bespreken, bediscussiëren, vragen en uitwisselen is zonder me achterlijk en ongewenst te voelen. Met bekenden en onbekenden, waar dan ook.

een reis door Italië van noord naar zuid en weer terug maken zonder iets van tevoren gepland te hebben, behalve hoe ik überhaupt in Italië kom.

een auto kopen en de mooiste natuurgebieden en gezellige plekjes van Nederland opzoeken.

gaan zwemmen door een heel stuk van de Dommel.

weer gaan voetballen zonder me ongemakkelijk in het team te voelen en me te schamen voor het naakt douchen enzo.

leren hacken en grote bedrijven en overheden proberen te infiltreren en saboteren.

alles willen leren over computers, internet, (informatie)technologie, infrastructuur etc. om mijn omgeving en op afstand zoveel mogelijk te kunnen controleren en saboteren voor de lol.

klavecimbel willen leren spelen in een orkest en optreden voor publiek.

volledig zelfvoorzienend willen leven in een zelfgemaakt huis met zelfgemaakte of zelf onderhouden spullen/voedsel in een natuurrijke omgeving en van niemand afhankelijk willen zijn behalve m'n vriendin.

ergens heel erg goed in willen worden en al mijn tijd daar in steken. Ik zou bijv. een uitvinding willen doen en steeds bezig willen zijn met hoe ik het kan verbeteren. En naar mijn eigen zin en niet die van de 'consument'.

volledig vrijwillig, eventueel samen met een paar anderen maar wel als de 'baas', een hulpinstantie opzetten voor iedereen die het kan gebruiken. Om mensen hun levenssituatie iets te verbeteren, en om maatschappelijke misstanden een beetje recht te trekken.

die misstanden landelijk/wereldwijd aan de kaak stellen, ervoor zorgen dat het niet meer (zoveel) gaat gebeuren, en de schuldigen hiervan onschadelijk maken.

een persoon willen worden die van grote waarde is voor zijn omgeving door er altijd te zijn voor anderen voor plezier, vermaak, een goed gesprek, een wijze les, een luisterend oor, praktische hulp, emotionele steun. En mensen zoeken die dat voor mij ook doen/zijn.

een alleskunner willen zijn. Misschien moet ik maar met dat gelijknamige SBS programma meedoen.


Waarschijnlijk komen er nog wel wat dingen naar boven als ik er langer over nadenk.

Bleh, als ik m'n dromen volg blijk ik gewoon een platte alpha-man te zijn. En ik mezelf maar doen laten geloven dat ik dat niet wil want dat komt beter uit omdat ik het toch niet durf te zijn, wat me dan weer geen alpha-man maakt.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Inspiratiekaartje 10: Doe iets wat je niet durft !

Melanoisia schreef:
alles willen bespreken, bediscussiëren, vragen en uitwisselen wat er te bespreken, bediscussiëren, vragen en uitwisselen is zonder me achterlijk en ongewenst te voelen. Met bekenden en onbekenden, waar dan ook.
Je kan starten hoor, kom maar op met de topics!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Blues
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 jul 2022 20:43

Re: Inspiratiekaartje 10: Doe iets wat je niet durft !

Adiorthwtos schreef: 19 dec 2010 18:07 Tjongejonge, ik durf alles 8)

Dit word moeilijk :lol:
Same here ! ... ;-)
" Als God bestaat, dan zal Hij me moeten smeken om hem te vergeven " -Geschreven door een gevangene op een muur van Auschwitz
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Inspiratiekaartje 10: Doe iets wat je niet durft !

Heel interessant topic.

Maar als ik iets doe en her mislukt mag ik dan hier wel opgevangen worden via dit forum?
Anders twijfel ik.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Inspiratiekaartje 10: Doe iets wat je niet durft !

112019 schreef: 12 jul 2022 16:24 Maar als ik iets doe en het mislukt mag ik dan hier wel opgevangen worden via dit forum?
Anders twijfel ik.
Natuurlijk, dat spreekt toch voor zich? Wat ben je van plan te gaan doen?
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Re: Inspiratiekaartje 10: Doe iets wat je niet durft !

volhoudertje schreef: 12 jul 2022 17:24
112019 schreef: 12 jul 2022 16:24 Maar als ik iets doe en het mislukt mag ik dan hier wel opgevangen worden via dit forum?
Anders twijfel ik.
Natuurlijk, dat spreekt toch voor zich? Wat ben je van plan te gaan doen?
Ah nice. Eh ik moet er nog over nadenken. Of heb wel wat maar moet er ff over nadenken. Maar wie weet.😁
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.

Terug naar “Inspiratiekaartjes”