yoshino95

whatsapp probleem met meisje

ik vind een meisje leuk maar op whatsapp stuurdie ik ''welterusten x'' maar ik kreeg geen ''x'' terug zijn mijn kansen nu voorbij of heb ik nog kans. ik weet dat dit een beetje paranoïde klinkt maar alsjeblieft help!!!!
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: whatsapp probleem met meisje

Met deze beperkte info kunnen wij niet zo heel veel, maar een eenvoudig x'je zegt drievoudig niks.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: whatsapp probleem met meisje

Stuur morgen vroeg een berichtje met de tekst: "Goedemorgen X" en kijk wat er gebeurt. 001_tongue
* Liebe Macht Frei *
Azaroth

Re: whatsapp probleem met meisje

Hey Yoshino,

Met dergelijke info, is het vrij lastig advies o.d. te geven, al kan ik gezien je hopeloze verliefdheid je onzekerheid best voorstellen. Ik heb dat zelf ook vaak (gehad) met dergelijke smsjes of mailtjes.

Het beste is (hoe raar het wellicht klinkt): Openheid, zeg haar dat je haar leuk vind en of dat jouw gevoelens wederzijds zijn. Vind je dat onmogelijk om te vragen (wat ik me ook heel goed kan voorstellen), onderneem dingen met haar, ga naar de film, stappen of wat je dan ook leuk vindt. Zegt ze ja, dan denk ik best wel dat je een goede kans maakt. Zegt ze steeds nee, is het, het overwegen waard om je ogen eens elders te richten.

Erop hopende je zo ietsjes verder geholpen te hebben wens ik je verder een fijne nacht :D

Greetszz,
A

p.s. Mocht het nou uitlopen tot een huwelijk, ben ik graag uitgenodigd. Word het een echtscheiding, dan ben ik niet thuis :tongue:
Microwagon

Re: whatsapp probleem met meisje

Ik weet niet hoe oud je bent maar aan je profiel te zien gok ik rond de 16?

Je kan je toch niet druk maken over een xje?
Zo kan je je wel druk gaan maken over alles of niet?

Sommige mensen typen zoiets nooit en sommige mensen typen dat naar elke vriend / vriendin en sommige mensen vergeten het gewoon.

Zeg gewoon eerlijk dat je haar leuk vind, misschien vind ze je ook wel leuk!
En Achja anders niet er wonen 16 miljoen mensen in Nederland...
Apologize

Re: whatsapp probleem met meisje

Een xje zegt echt niks hoor ;)
Azaroth

Re: whatsapp probleem met meisje

We zijn inmiddels een paar dagen verder. Hoe is het afgelopen?

Terug naar “Jongerenforum”