Dancefreakje

Wat doen?

Sorry als het een beetje onduidelijk is, ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen :)

Ik had 3 jaar en half een relatie met een jongen. Nu ongeveer al een half jaar geleden heb ik het uitgemaakt omdat we altijd maar ruzie hadden om de kleinste dingen. Daarom had ik een kleine pauze nodig. Hij heeft altijd geprobeerd om het terug goed te maken (soort van toch) zelfs vorige week nog. Maar nu ben ik er 3 dagen geleden achter gekomen dat hij al bijna een maand iemand anders heeft. Dat kwetste mij enorm, want ik hou nog van hem. Hij gaf me nog hoop dat het nog goed komt tussen ons maar vandaag zei hij dat hij denkt met die anders door te gaan. Ik weet dat ik hem beter kan laten vallen maar ik hou nog zoveel van hem. Hij is altijd lief als ik bij hem ben maar van het moment ik weg ben doet hij heel kortaf in zijn berichten. Ik weet niet goed hoe ik er mee moet omgaan.. Hopelijk word ik hier wat overtuigd. :)
Leeuwtjuh

Re: Wat doen?

Dus jij maakt het uit met hem, hij gaat verder met zijn leven na een hartverscheurende tijd van jou niet te hebben als vriendin voor een half jaar lang en vervolgens heeft hij een meisje gevonden waarmee hij een fijne tijd heeft en dan wil jij hem terug?

Serieus, waaaaaarom? Is dat nu ineens spontaan nu je weet dat hij een ander meisje leuk vind?

Je hebt je kans gemist door de wispelturigheid. Zet die jongen uit je hoofd en ga verder. Het is niet netjes/lief om iemand zo lang aan het lijntje te houden. Op het moment dat hij eventueel in de toekomst single is, en jij dan ook nog toevallig single, zou er eventueel sprake kunnen zijn dat je toenadering kunt zoeken. Tot die tijd kun je het beste uit zijn relatie blijven en hem verder veel geluk toewensen.
Dancefreakje

Re: Wat doen?

Leeuwtjuh schreef:Dus jij maakt het uit met hem, hij gaat verder met zijn leven na een hartverscheurende tijd van jou niet te hebben als vriendin voor een half jaar lang en vervolgens heeft hij een meisje gevonden waarmee hij een fijne tijd heeft en dan wil jij hem terug?

Serieus, waaaaaarom? Is dat nu ineens spontaan nu je weet dat hij een ander meisje leuk vind?

Je hebt je kans gemist door de wispelturigheid. Zet die jongen uit je hoofd en ga verder. Het is niet netjes/lief om iemand zo lang aan het lijntje te houden. Op het moment dat hij eventueel in de toekomst single is, en jij dan ook nog toevallig single, zou er eventueel sprake kunnen zijn dat je toenadering kunt zoeken. Tot die tijd kun je het beste uit zijn relatie blijven en hem verder veel geluk toewensen.

Ik geef toe het is idd niet echt netjes. Maar nu hij weet dat ik nog veel van hem hou, houd hij mij precies aan het lijntje. Hij zegt dat hij vrienden wil blijven maar ook dat hij me direct zou willen terugnemen. Dus ik heb zo'n gemengde gevoelens.. En toen ik zei dat hij nu gelukkig was, dat ikhem beter met rust konlaten zei hij 'Wie zegt dat ik gelukkig ben?' :-s
Leeuwtjuh

Re: Wat doen?

Hij heeft toch echt voor dat meisje gekozen en als hij niet gelukkig is, dan moet hij eerlijk tegenover haar zijn.
vendel1234

Re: Wat doen?

je kunt hem beter 1 x duidelijk maken wat je voelt en wat je nu echt wilt.. en dan moet hij maar kijken wat hij ermee doet.
ik snap dat je hem terug wilt maar hij heeft nu een vriendin en hoe hij daar mee omgaat is zijn zaak. als je echt van hem houd laat je ze samen en wacht je af of ga je verder met je eigen dingen. succes !
Gebruikersavatar
Remmie
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 jul 2012 09:53

Re: Wat doen?

Ik vind ook dat je het duidelijk naar hem moet maken dat je nog liefdegevoelens voor hem hebt en dat je een nieuwe start met hem wil gaan proberen te maken. En dan is het aan hem wat hij daarin wil. Helaas kun je daarin niet veel doen. Ik zou wanneer hij aangeeft dat hij er geen behoefte aan heeft, het dan ook met rust laten.

Ik vind het enigzins wel vreemd dat je nu aangeeft dat je weer verder met hem wil, net nu hij een relatie is begonnen. Ik heb het idee(kan het mis hebben) dat er inderdaad sprake is van jaloezie. Of zijn er andere redenen waarom je nu een nieuwe start wilt maken?

Ik vind overigens niet dat hij je aan het lijntje houdt. Dat hij zegt dat hij je wil "terugnemen" heeft toch niets te maken met zijn relatie. Je hebt het zelf immers verbroken. Dan kun je niet van hem verwachten dat hij geen nieuwe relatie meer aangaat.

Nogmaals ik zou het hem vragen. Wie weet is er nog hoop, maar als hij aangeeft niet met jou verder te willen, dan adviseer ik je om het te laten rusten en je met je eigen leven bezig te gaan houden.

Terug naar “Jongerenforum”