finyouknowho

tips voor de boys

hallo jongens het is lastig om een meisje te versieren zeker
als je onzeker bent zoals ik was. dus over de jaren heb ik een heleboel
dingen geprobeerd en mijn eigen "gebruiksaanwijzing" voor meisjes gemaakt.
dus ik zou zeggen probeer mijn 3 stappen methode en zeg me hoe t werkt voor jou.

stap 1- kiezen en praten
dit is denk ik wel de moeilijkste maar je moet je er even over heen zetten.
kies eerst een meisje, zoek er eentje binnen je bereik. daarmee bedoel ik
wees niet te kieskeurig. het beste is om een met een groepje vrienden bij
een groepje meisjes te gaan zitten. of een meisje zoeken die alleen staat
(in het laatste geval kun je beter alleen gaan)
nou heb je een meisje op het oog en moet je er mee gaan praten, niet in de
stress raken maar vraag haar naam, laat haar dingen vertellen over haar.
het is belangrijk dat je naar haar luistert!

stap 2- touch
nadat je een tijdje met haar hebt gepraat of nou alleen met een meisje
of met een groepje vrienden. is de volgende stap om haar aan te raken,
daarmee bedoel ik sla je arm om haar heen of leg je hand op haar been
dan zal zij denken *oh hij vind me echt leuk*. bedenk wat je met haar
wilt als vriendin of al one night stand. kijk haar aan geef haar geef
haar een kusje als t kan. MAAR TOON WEL RESPECT ALS ZIJ NIET WIL GEEF
HET OP!

stap 3- second date
als je de eerste twee stappen hebt overleeft en so far so good en je vind
haar een kandidaat als vriendin of meer. dus voor dat ze weg gaat vraag
haar nummer of msn of wat dan ook zodat je in contact kan blijven. als
je de eerste twee stappen hebt overleeft is dit een eitje! en van af hier
gaat alles natuurlijk.

zeg me wat je er van vind en of het voor je werkt.

grtz
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: tips voor de boys

:o Lijkt meer een uitstap naar de fijne vleeswaren afdeling van de AH 011

Kies en neem mee... kijk naar de houdbaarheidsdatum en schudden voor gebruik :badgrin:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Happiness=Illusion

Re: tips voor de boys

momo schreef::o Lijkt meer een uitstap naar de fijne vleeswaren afdeling van de AH 011

Kies en neem mee... kijk naar de houdbaarheidsdatum en schudden voor gebruik :badgrin:
Realistisch gezien klopt het aardig, maar het is erg basic. Natuurlijk kun je dit ook niet erg uitgebreid opstellen omdat het altijd van de betrokken mensen afhangt, terwijl deze basis redelijk standaard is.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: tips voor de boys

zoek er eentje binnen je bereik. daarmee bedoel ik
wees niet te kieskeurig.
Is dat jouw visie als het gaat om een relatie te krijgen ? Of ben je enkel op seks uit ?
Inzicht als Uitweg..
finyouknowho

Re: tips voor de boys

nee ik ben niet op sex uit ik heb een kameraad die had ik beloofd dat die voor zn 16de ontgroend zou zijn ik heb het voor elkaar gekregen om een meisje dat te laten doen voor mij maar sinds die heeft hij nog nooit een vriendin gehad dus had ik dit voor hem bedacht. het hielp hem en heeft nu een vriendin waar die erg gek mee is. ik heb zelf ook een vriendin en ja het is erg basic dat weet ik maar als je de richtlijnen weet van hoe het ongeveer moet komt de rest vanzelf!
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: tips voor de boys

En hoeveel succes heb je er zelf mee gehad en wellicht nog belangrijker: hoe vaak resulteerde het in blauwe ogen? :lol:
If we don't get lost, we'll never find a new route.
finyouknowho

Re: tips voor de boys

#lost soul. haha ik heb er zelf aardig wat succes mee gehad en mijn kameraad ook. enja
kijk naar stap 1 je moet kiezen maar probeer wel binnen je bereik te blijven (daarmee
bedoel ik ga niet voor de supermodellen) niet alleen omdat die meestal toch al bezet zijn
ze zijn ook veel te arrogant. *no offence aan de modellen hiero :P
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: tips voor de boys

O M G!

Pardon?!? Ik ben echt verbijsterd over de teksten die jij schrijft. Over seks en relaties en over het feit dat jij het voor elkaar gekregen hebt om voor je zestiende ontgroent te worden.

Het komt op mij over alsof je het meisje gedwongen hebt er toe of heel vaak erop terug gekomen bent. Persoonlijk denk ik dat dat meisje er stilletjes nu of later spijt van heeft om dat te doen.

En wat zeg jij als mensen later vragen naar je eerste echte ervaring met seks?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
finyouknowho

Re: tips voor de boys

nee dat meisje wou het zelf ook maar hun waren allebij te verlegen en daarbij
het gaat mij niet om de sex want ik ben nog maagd.
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: tips voor de boys

finyouknowho schreef:#lost soul. haha ik heb er zelf aardig wat succes mee gehad en mijn kameraad ook. enja
kijk naar stap 1 je moet kiezen maar probeer wel binnen je bereik te blijven (daarmee
bedoel ik ga niet voor de supermodellen) niet alleen omdat die meestal toch al bezet zijn
ze zijn ook veel te arrogant. *no offence aan de modellen hiero :P
Die methode werkt alleen op de zogenaamde breezersletjes, soort zoekt soort. Die "supermodellen" wat je beschrijft, die hoeven helemaal niet out of reach te zijn, belle en het beest kunnen prima samen een relatie hebben, alleen staan ze niet te wachten op mannen die bovenstaande methode handhaven. De reden dat deze soms arrogant overkomen is omdat een hele hoop losers al de meest trieste capriolen hebben uitgehaald bij hun.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
finyouknowho

Re: tips voor de boys

mag jij vinden voor mij werkt t en ik doe t niet om te playen ofzo maar als ik een meisje leuk vind en wil er op af gaan doe ik het zo het is ook niet bedoelt als handleiding voor players of wat dan ook.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: tips voor de boys

finyouknowho schreef:mag jij vinden voor mij werkt t en ik doe t niet om te playen ofzo maar als ik een meisje leuk vind en wil er op af gaan doe ik het zo het is ook niet bedoelt als handleiding voor players of wat dan ook.
Maar wat kom jij hier eigenlijk voor jezelf doen op dit forum? :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Hawk L.

Re: tips voor de boys

Moet iemand dan een persé een reden hebben om zich aan te melden op een forum?
Laat hem toch gewoon doen, hij is nog jong...
Leeuwtjuh

Re: tips voor de boys

Beste finyouknowho,

Het is fijn dat je anderen probeert te helpen met versiertruucs. Goed dat je jouw ervaring wilt delen. Toch lijkt het me niet de bedoeling dat 'versieren' gaat volgens een stappenplan. De gemiddelde vrouw is hier namelijk niet van onder de indruk. Ook denk ik persoonlijk dat er geen 'standaard-methode' is om een meisje te versieren. Vrouwen zijn geen robotten. Als je een vrouw/meisje wilt versieren, wees dan eerlijk en oprecht en vraag het haar recht op de persoon af. Natuurlijk zit er een kern van waarheid in over wat je zegt over het luisteren en aandacht besteden aan haar. Dit is namelijk iets wat voor zowel jongens als meisjes telt. Persoonlijke aandacht is altijd goed, jij zou ook graag willen dat iemand daadwerkelijk interesse in je toont en daarbij laat blijken dat hij/zij je beter wilt leren kennen.

Voor de rest heb ik nog een stappenplan voor je:

1. Stop met het generaliseren van vrouwen; want je komt op deze manier over als een eikel
2. Zie het meisje wat je wilt versieren niet als een overwinning of troffee, maar gewoon een gezellige gesprekspartner of danspartner
3. Heb een leuke avond met dat meisje zonder daar verder iets van te verwachten
4. Geef je telefoonnummer af of voeg elkaar toe op facebook of iets dergelijks
5. Vraag of ze een volgende keer ook zin heeft om iets leuks met je te gaan doen

Tadaaaaaaaaaaaa.

p.s. De term 'boys' komt nou niet echt serieus over
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: tips voor de boys

Hawk L. schreef:Moet iemand dan een persé een reden hebben om zich aan te melden op een forum?
Laat hem toch gewoon doen, hij is nog jong...
Het was gewoon een vraag naar hem, uit interesse. :) Zoals ik bij elk lid doe en bij elk lid meen. ;)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
finyouknowho

Re: tips voor de boys

jullie vatten het echt totaal verkeerd op. ik zie een meisje niet als een troffee of overwinning en ik generaliseer niemand het enige wat ik wil is dat iemand die zo onzeker is als ik was op gang brengen [zucht]
Leeuwtjuh

Re: tips voor de boys

Hartstikke goed van je :nod: [045]

Bedankt voor deze informatie; ik ga er zeker iets mee doen in mijn verdere uitgaansleven :D
Molecule

Re: tips voor de boys

OK ... Ik ben het niet eens met je stappenmethode ... Het idee van een stappenmethode is al griezelig vind ik.

De beste stappenmethode als je het dan echt zo wilt bekijken is de volgende (kameraad van mij doet dit en enkele vriendinnen van me hebben dit al eens meegemaakt):

Druk een duizendtal businesskaartjes af met je naam en telefoonnummer erop en eventueel een grappige tekst erop die duidelijk maakt dat je iemand leuk vindt en wel sex of een date wilt. Geef dit af aan elke vrouw die je knap vindt op eenderwelke locatie, maakt niet uit. Uiteraard gaan de intelligente vrouwen met een beetje zelfrespect dit steevast weigeren en gewoon negeren maar je bent op zoek naar die 1% (of zelfs minder) vrouwen die er wel op ingaan.

Mijn kameraad heeft elke week sex met een andere vrouw maar is echt wel snel door zijn voorraad kaartjes heen! :badgrin:

Vrouwen trek je volgens mij vreemd genoeg aan door te laten zien dat je hen uiteindelijk niet nodig hebt om zelf gelukkig te zijn. Je bent je eigen beste vriend en wilt je geluk met eender wie delen, zowel mannen als vrouwen! Het ergste dat je kan doen is op date gaan met een vrouw zonder 100% zeker te zijn dat ze je aantrekkelijk vinden.
Eboss96

Re: tips voor de boys

Als een jongen juist een meisje aanraakt als hij met haar flirt, komt dat opdringerig over. Veel meiden houden daar niet van.

Terug naar “Jongerenforum”