Gebruikersavatar
Scorpius1489
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jul 2017 22:01

relatie in crisis

Hoi iedereen,

ik had graag eens jullie mening...

Ik denk dat ik het volledig heb verknoeid bij mijn lieve lieve vriendin... We zijn ondertussen 7 jaar samen en hebben een zoontje van 2 jaar oud...
Onze relatie is niet meer wat het geweest is en ik heb de laatste twee jaar al talloze pogingen gedaan om er terug leven in te blazen... Het lijkt gewoon alsof er geen tijd meer voor ons is als koppel...

Ik voel mijzelf zo alleen in deze relatie en heb het gevoel dat ik er niet bij hoor...

Nu ben ik overlaatst zo emotioneel geworden dat ik zaken heb gezegd die echt niet ok waren... Ik was zelfs niet eens kwaad en we hadden niet eens ruzie,

Zo heb ik gezegd dat ik een tijd terug een collega heb gehad waar ik toen goed mee kon praten en waar ik een "erotische" foto heb gedeeld... Dit was zo'n 6 jaar geleden toen men vriendin en ik "tijdelijk" uit elkaar waren en ze terug bij haar ouders was gaan wonen. De collega en ik hebben nooit de intentie gehad om iets te beginnen of om met elkaar af te spreken. Het was echt iets "onschuldig" en "onnozel".

Ik wou kijken hoe ze zou reageren en zien of ze nog iets voor mij voelde...

Ik weet het... het is complete onzin...

Ik heb mijn vriendin zoveel pijn gedaan hiermee en heb haar daarna ook onmiddellijk gezegd dat dit gelogen is en dat ik niet meer weet wat ik aan het zeggen ben...

Ik was gewoon ten einde raad :-(:-(

We zijn nu een week verder en heb er met haar al over gepraat en ze beseft ergens wel dat ik het zo niet bedoelde... maar ik voel me er zo schuldig over...

Ik snap niet wat mij bezielde en ik denk dat ik gewoon snakte naar haar aandacht...

Hoe kan het nu dat mensen zo'n onzinnige dingen kunnen zeggen tegen de personen die ze graag zien...?

Nu ben ik bang hoe ze gaat reageren als ik haar hiermee opnieuw confronteer om haar dit uit te leggen want ik heb haar uit paniek gezegd dat dit eigenlijk niet waar was... (terwijl dit gebeurd is wanneer het slecht ging tussen ons en tijdelijk uit elkaar waren)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15132
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: relatie in crisis

Ik heb even je andere topics die je op dit forum hebt geplaatst doorgelezen. Wat me opvalt is dat het allemaal over twijfel en grenzen opzoeken gaat. Je hebt je een keer voor de grap laten ontvallen dat je misschien gelukkiger was geweest als je op mannen zou vallen en nu dit verhaal over die foto die je beter niet aan je vriendin had laten zien.
Het lijkt of jij naar bevestiging van je vriendin zoekt, maar geen beter middel weet te verzinnen dan haar te laten voelen dat jij bestaat door haar pijn te doen.

Waarom kies je er voor om op die manier te communiceren? Je kunt jezelf er ook op een andere manier van overtuigen dat je iemand liever niet kwijt wilt. De grens opzoeken is een heel negatieve manier van communiceren.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”