Gebruikersavatar
Recent
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2018 18:19

Verliefd op ingewikkeld persoon

Hallo!

Ik zal het proberen kort te houden.
Sinds 1,5 jaar heb ik contact met een leuke vrouw die in het buitenland woont.
Ik heb haar ontmoet op een camsite (zij werkt dus als camgirl) en daar kreeg ik nadat ik een paar keer met haar prive had gechat haar prive gegevens.
sindsdien praat ik dagelijks met haar via whatsapp, ze vertelde mij ook onder andere dat ze een stemmingsstoornis heeft en nog een boel andere vervelende dingen over haar privé leven.. iets waar ik wel mee kan leven.

Nadat ik een tijdje met haar contact vroeg ze om af te spreken, dit is iets wat ik in eerste instantie niet zo serieus nam ivm haar werk, maar het was mij al vrij snel duidelijk dat ze eigenlijk niet echt uit was op mijn geld.
Nadat ik er een paar dagen had over nagedacht had ik besloten om haar te bezoeken, zo gezegd zo gedaan.. ik heb een paar leuke dagen met haar mogen beleven.

Maar tot nu toe is het maar bij die 1x gebleven.
Ik heb al een paar keer aangegeven haar vaker te willen zien en zij zegt dat ook wel te willen alleen kiest ze eigenlijk altijd voor het werk, iets dat ik wel kan begrijpen omdat ze het geld hard nodig heeft op het moment..
Maar hoe serieus kan ik dit dan nemen vraag ik me dan af, ik weet dat zij echt wel om mij geeft.
Ik weet echt niet of hier nog mee moet doorgaan of niet omdat ik gewoon echt verliefd ben op haar.

Sommige mensen om mij heen begrijpen sowieso niet waarom ik hier ooit aan begonnen ben ze zeggen dat ze constant met andere mannen "flirt" en dergelijken dat ik haar niet kan vertrouwen vanwege haar werk. maar vertrouwen doe ik haar wel

Ik heb geen idee waarom ik dit topic maak.
Ik moest het even van mij afschrijven, dankjewel
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15132
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Verliefd op ingewikkeld persoon

Recent schreef: 16 okt 2018 19:15 Maar hoe serieus kan ik dit dan nemen vraag ik me dan af, ik weet dat zij echt wel om mij geeft.
Weet je dat zeker? Zij geeft echt om jou? Ik denk dat het eerder anders om is, dat jij echt om haar geeft.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar het lijkt me het beste om deze verliefdheid te laten voor wat het is en haar te vergeten.
Dat lijkt me het verstandigste.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”