Gebruikersavatar
Lise de Boer
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2018 12:00

Aangerand door neefje

Een paar dagen geleden ging ik samen met mijn zusje bij mijn neefje (15) logeren. Normaal ga ik ik altijd bij mijn neefje in de kamer slapen, maar omdat mijn zusje dat niet wilde sliep ik samen met mijn zusje. Toen mijn zusje sliep ben ik naar de kamer van mijn neefje gegaan om daar gewoon te kletsen. Toen ben ik op een gegeven moment in slaap gevallen. Ik werd toen weer wakker en merkten dat hij lepeltje-lepeltje was gaan liggen, maar ik was zo moe dat in weer in slaap viel en er niet zo veel achter zocht. Toen werd ik daarna weer wakker en merkte dat ik bovenop hem lag. Ik voelde dat hij zijn lul over mijn vagina wreef. Ik was in schock en durfde niks te doen, dus ik deed net alsof ik sliep. Toen hij uiteindelijk bijna klaar ging komen stopte hij zijn hand in mijn broekje en onderbroek en wreef over mijn vagina totdat hij klaar kwam. Ik was heel erg geschrokken en deed, nadat hij mij weer goed had gelegd, net alsof ik wakker werd en ging weer naar mijn eigen bed. Toen ik weer thuis was heb ik hem via een appje geconfronteerd. Hij zij dat hij niet wist waarom hij het had gedaan en dat we het maar tussen ons moesten houden. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik dacht dat ik het wel zou vergeten, maar dat is niet zo. Ik durf het ook aan niemand te vertellen.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15133
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Aangerand door neefje

Lise de Boer schreef: 25 jun 2018 12:21 Toen ik weer thuis was heb ik hem via een appje geconfronteerd. Hij zij dat hij niet wist waarom hij het had gedaan en dat we het maar tussen ons moesten houden.
Je hebt er goed aan gedaan om hem met zijn gedrag te confronteren. En de volgende keer dat jij met je zusje bij gaat logeren kunnen jullie maar beter bij elkaar op de kamer blijven slapen. Tenminste, als je hierna nog zin hebt om bij je neefje te logeren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar na deze gebeurtenis geen zin meer in hebt.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Lise de Boer
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2018 12:00

Re: Aangerand door neefje

volhoudertje schreef: 25 jun 2018 12:45
Lise de Boer schreef: 25 jun 2018 12:21 Toen ik weer thuis was heb ik hem via een appje geconfronteerd. Hij zij dat hij niet wist waarom hij het had gedaan en dat we het maar tussen ons moesten houden.
Je hebt er goed aan gedaan om hem met zijn gedrag te confronteren. En de volgende keer dat jij met je zusje bij gaat logeren kunnen jullie maar beter bij elkaar op de kamer blijven slapen. Tenminste, als je hierna nog zin hebt om bij je neefje te logeren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar na deze gebeurtenis geen zin meer in hebt.
Ik ben inderdaad niet meer van plan daar te logeren

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”