Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: lastige keuze, verliefd.......en hoe verder???

Marijke2803 schreef: 20 jul 2017 17:40 Het nieuws is dat ik hem gisteren gebeld heb, en niet toe ben aan een relatie, hij vond het prima, dus eerlijk gezegd ben ik ook helemaal niet toe aan relatie, wil vrij zijn, voorlopig, maar je mist toch wat......
Goed gedaan. Dat heet zelfbehoud. En ook niet in gaan op betalen van boetes of vakanties dus.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Marijke2803

Re: lastige keuze, verliefd.......en hoe verder???

Memories schreef: 20 jul 2017 17:57
Marijke2803 schreef: 20 jul 2017 17:40 Het nieuws is dat ik hem gisteren gebeld heb, en niet toe ben aan een relatie, hij vond het prima, dus eerlijk gezegd ben ik ook helemaal niet toe aan relatie, wil vrij zijn, voorlopig, maar je mist toch wat......
Goed gedaan. Dat heet zelfbehoud. En ook niet in gaan op betalen van boetes of vakanties dus.

Zal ik niet doen, als ik ooit weer een man mocht ontmoeten, moet hij voor mij gaan, en niet voor geld, heb genoeg te bieden, zorgzaam, spontaan, lief, mooi :)
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: lastige keuze, verliefd.......en hoe verder???

Marijke2803 schreef: 20 jul 2017 18:30
Memories schreef: 20 jul 2017 17:57
Marijke2803 schreef: 20 jul 2017 17:40 Het nieuws is dat ik hem gisteren gebeld heb, en niet toe ben aan een relatie, hij vond het prima, dus eerlijk gezegd ben ik ook helemaal niet toe aan relatie, wil vrij zijn, voorlopig, maar je mist toch wat......
Goed gedaan. Dat heet zelfbehoud. En ook niet in gaan op betalen van boetes of vakanties dus.

Zal ik niet doen, als ik ooit weer een man mocht ontmoeten, moet hij voor mij gaan, en niet voor geld, heb genoeg te bieden, zorgzaam, spontaan, lief, mooi :)
Hartstikke goed en je weet dat je hier altijd welkom bent op het forum. [045]
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Jane-doe
Berichten: 148
Lid geworden op: 15 apr 2017 18:03

Re: lastige keuze, verliefd.......en hoe verder???

Goed zo, zolang je dat voor ogen houdt dan gaat het goed komen :)
Altijd goed om jezelf denken.
Als het niet gaat zoals je zou willen, herinner jezelf er dan aan dat alles stroomt en niets blijft. In welke situatie je ook zit, het is tijdelijk. Ook dit zal weer veranderen. Het leven is soms imperfect.
Gebruikersavatar
CarlPoppa
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 jul 2017 21:50

Re: lastige keuze, verliefd.......en hoe verder???

De beste keuze denk ik! Goed gedaan.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”