benni1991

Kan mijn draai niet vinden, kvoel mij alleen kben alles beu

Na over 2 maand geleden een zelfmoordpoging te doen, denk ik al opnieuw na om een 4 de te doen, kben aan het scheiden van de vrouw die ik supergraag zie, kvoel me alleen alles beu, het leven goeft niet meer voor mij. Telkens als ik een poging heb ondernomen sta ik terug volle moed om iets van mijn leven te maken, maar dit is precies van korte duur want ik denk na om opnieuw een poging te ondernemen maar echt een poging waarmee ik dood ben. Mijn leven ziet eruit of ik ga gewoon niet door die gevoelens van depressie en zelfmoordgedachten, en als het dat echt is dan goeft het voor mij niet want dan word ik nooit gelukkig.

Kben al bijna 2 jaar thuis omdat ik niet met de druk van het werk rondkan dan begin ik te drinken en op mensen te slaan, nu is borderline bij mij vastgesteld en hebben ze mij aangeraden om dialectische gedragsstherapie te volgen nu na op een lange wachtlijst te staan moet ik morgen bellen omdat er plaats voor mij zou zijn, maar kvraag me gewoon af of het nog zin geeft. Ik zie me gewoon nooit uit die spiraal van depressie en zelfmoordgedachten daarom denk ik er opnieuw aan om zelfmoord te plegen.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15135
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Kan mijn draai niet vinden, kvoel mij alleen kben alles

benni1991 schreef:Ik zie me gewoon nooit uit die spiraal van depressie en zelfmoordgedachten daarom denk ik er opnieuw aan om zelfmoord te plegen.
We hebben er alle begrip voor dat je in een diep dal zit en het niet meer ziet zitten.
Maar ik wil je toch even op wijzen dat het op dit forum niet is toegestaan om voornemens omtrent zelfmoord kenbaar te maken, zoals je in de forumvoorwaarden kunt nalezen:

http://www.psycholoog.net/forum/viewtop ... =8&t=15588
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Laothe
Berichten: 2349
Lid geworden op: 07 okt 2010 18:14

Re: Kan mijn draai niet vinden, kvoel mij alleen kben alles

maar kvraag me gewoon af of het nog zin geeft.
Gewoon doen. En ja, ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan; maar geef het een kans.
Laatst zei iemand tegen mij: "Doodgaan kan altijd nog..."
It seems like nothing has changed, but everything is different now.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”