Zal ik het hem zeggen
Ik ben nu 3 jaar bij mijn man weg. Ik was altijd gespannen door mijn twijfelgedachten over onze relatie en werd er ook erg down van. Eigenlijk weet ik nu niet of ik nou gespannen was over de relatie of dat ik erg last had van mijn diagnose dysthyme stoornis. We zijn goed uit elkaar gegaan en zien elkaar nog steeds één keer in de week een middag, we eten samen en kijken 's avonds t.v. en dan brengt hij me weer thuis. Ik vind het erg fijn om bij hem te zijn, ik voel me ontspannen en vind het gezellig. Ik zou heel graag nog een extra dagje in de week bij hem willen zijn. Maar ik heb geen idee of hij dat zou willen of dat dat hem te ver gaat. Nou kan ik dat natuurlijk gewoon aan hem voorleggen, maar ben ook een beetje bang dat hij dat echt niet wil. En ik wil de vriendschap die we nu hebben ook niet verpesten.
-

Dora - Berichten: 35
Volgens mij zou je het hem best kunnen vragen. Zeg gewoon dat je het zo gezellig vind dat het je wel leuk lijkt om een extra keer in de week langs te komen. Vraag hem dan hoe hij daarover denkt. ik denk niet dat je daarmee de vriendschap op het spel zet. Het is immers geen liefdesverklaring ofzo.
If you judge people, you have no time to love them
-

Mickey~ - Berichten: 7978
Nee heb je... Ja kan je krijgen. Als je het niet vraagt, weet je het niet. Ik zou het gewoon eens voorleggen. Ik denk niet dat je er zomaar iets mee verliest als beiden het leuk vinden.
Your life is your own.
No apologies or excuses, no one to lean on, to rely on or to blame.
The gift is yours, it's a amazing journey and you alone are responsible for the quality of it.
No apologies or excuses, no one to lean on, to rely on or to blame.
The gift is yours, it's a amazing journey and you alone are responsible for the quality of it.
-

Minerva - Berichten: 17744
Ipv direct op de man af te vragen, kun je ook eens een balletje opgooien. Daarmee peil je zonder dat je het echt vraagt en je hem in een misschien ongemakkelijke situatie brengt.
Bv dat was leuk vandaag ((big smile opzetten) zouden we eigenljk 2 x in de week moeten doen. Als hij de hint oppakt zit je goed, reageert hij niet meteen enthousiast dan zou ik het hierbij laten.
Bv dat was leuk vandaag ((big smile opzetten) zouden we eigenljk 2 x in de week moeten doen. Als hij de hint oppakt zit je goed, reageert hij niet meteen enthousiast dan zou ik het hierbij laten.
Teeven : "Het is treurig dat er iemand dood is gegaan, maar dat is wel een inbrekersrisico"
-

GeenPijn - Berichten: 5036
Je kan misschien ook voorstellen om eenmalig een extra keer bij hem te zijn? Dan zit hij er niet meteen aan vast, maar kan het langzaam groeien als het wat is, en kost het je ook niet meteen je vriendschap
-

tsemmie - Berichten: 6
6 berichten
• Pagina 1 van 1