Allereest: bedankt voor de reacties. Ik stel het zeer op prijs dat jullie de moeite nemen mijn verhaal te lezen en daar een reactie op te geven.
@Volhoudertje:
Die 95% betekend dat mijn vriendin en ik 95% van de tijd dat we samen doorbrengen gelukkig zijn. Ja, wij zijn als stel gelukkig. Ik daarentegen als helft van het stel ben dat niet. Waarom is je inmiddels duidelijk.
@Janneke.
Ik begrijp je "bril" niet helemaal.
Citaat:
toen er een kink in de kabel kwam 'was dat verder maar zo', zo is mijn indruk.
Dat is je indruk, en die is gedeeltelijk juist. Ik wist niet wat ik ermee aanmoest en mijn vriendin ook niet. Pijn tijdens het vrijen is voor geen van beiden fijn. Ze is er wel mee naar de huisarts gegaan maar scheepte haar af met "gaat vanzelf weer over" Natuurlijk hebben we geprobeerd de pijn te verminderen. Door andere standjes te proberen, we hebben geprobeerd of het in bad beter ging. Ik heb haar herhaaldelijk massages gegeven om haar te laten ontspannen voor de sex. Daarmee ging het wel beter maar dit had uiteindelijk niet het gewenste resultaat voor haar, en dus ook niet voor mij.
Ik geloof dat je denkt dat ik niets voor de relatie heb gedaan. Dat ik gewoon weer zo'n klootzak ben die bij het minste of geringste bij zijn vrouw wegrent voor wat beters. Gedeeltelijk heb je daarin gelijk, ik ren inderdaad weg naar andere vrouwen, Dat ligt niet aan mijn vriendin, dat ligt aan mij. Onze relatie is goed. Maar ik kan mijn lusten niet bedwingen. Verder ben ik er altijd voor mijn vriendin, in moeilijke en in gemakkelijke tijden. Het stomme en met name frustrenende is dat ik dat dus niet kan zijn wanneer het aankomt op sex.
En we proberen echt samen om meer sex te hebben. Natuurlijk met voor mij de achterliggende gedachte dat ik mijn lust niet op andere vrouwen hoef te blussen.
Wat betreft hoe ik in jouw ogen mijn vriendin neer zet:
Citaat:
En wat mij trof: Trusty zet zijn vriendin neer, als iemand die niet graag ongecompliceerde sex wil hebben.
Ik vind dat wringen en schuren en ik vermoed, dat het niet waar is.
Ik heb nooit gezegd dat mijn vriendin geen ongecompliceerde sex wil hebben. Dat maak jij ervan.
Mijn vriendin wil net als jij ook dolgraag ongecomliceerde sex.
Wat betreft de ongecompliceerde sex van andere vrouwen bedoel ik vrouwen die naast de sex geen bijbedoelingen hebben als een relatie, Omdat ze er zelf al een hebben of er gewoon geen behoefte aan hebben.
@iedereen.
Aan de ene kant wil ik haar graag alles vertellen. daar heeft ze recht op.
Aan de andere kant, Wie durft tijdens een spel russich roulette een revolver tegen zijn hoofd te zetten en ook werkelijk de trekker over te halen? ...Ik (nog) niet.
Natuurlijk wist ik dat vreemd gaan fout was. Maar dat dit zó uit de klauwen zou lopen, dat dit op deze manier mijn leven zou verzieken had ik niet gedacht. Naïef misschien. Maar het feit is dat ik nu wel tot mijn borst in de shit sta, er uit probeer te klimmen maar maar één uitweg zie. En die uitweg durf ik niet te nemen.
Ik ben hier niet om medelijden te krijgen, Ik ben hier ook niet om stokslagen te ontvangen. Je hoeft me niet aardig te vinden, je mag me dom, stom, arrogant of zelfs een klootzak vinden.
Ik ben hier om jullie mening te horen, ideeën op te doen en uiteindelijk een oplossing te vinden. En hopelijk willen jullie me daarbij helpen.
Waarschijnlijk is een therapeut een goede begeleider richting de oplossing. Waarschijnlijk brengt hij in kaart wat mijn probleem is. Ja, en dan? Er wordt over het probleem gepraat (net als hier) Hij/Zij hoort mijn verhaal aan en reflecteert daarop. (net als hier) Vooralsnog zie ik nog niet écht een meerwaarde in een therapeut. Wanneer dit wel het geval is zal ik geen seconde twijfelen erheen te gaan.
@Mystica, Bedankt voor het reageren, vlak voordat ik op "bevestig" drukte zag ik dat er een bericht bij is gekomen.
Zou je mij meer willen vertellen over het vluchtgedrag waar jij het over hebt? Waar komt dat vandaan? En waarom doe ik dat?
Wat betreft die mistwolk: 5 jaar. -in progressieve mate-