toet

gedachten in mn hoofd die niet weggaan

Goedemiddag,
Het is voor mij voor het eerst dat ik dit doe, en weet ook niet goed waar en hoe te beginnen.
Op zich heb ik een prima en leuk leven, alles gaat goed. Maar als mij iets aangedaan wordt waar ik zelf niet achtersta of begrijp gaat dat niet meer uit mn hoofd. Het was vorigjaar, ik ga (ging) heel goed met mijn schoonzusje om we deden veel samen en ook met haar vriendinnen altijd leuk en gezellig,dat is voor mij heel wat want ik neem niet snel iemand in vertrouwen als ik dat eenmaal doe beteken je veel voor mij en vertel ik je ook prive dingen. dat deed ik dus bij haar ook want het voelde goed allemaal.
Tot vorigjaar september zij ging geregistreed partnerschap aan ze zouden er niets aan doen, alleen 's avonds even een borrel drinken met family. prima toch als hun dat zo willen geen probleem. ik had bij de bakker een leuke bruidstaart laten maken met een foto van hun twee erop, en twee badhanddoeken met de tekst mr. and miss ..... ik had netjes gevraagd of ze het leuk vonden koffie te drinken 's morgens na het gemeentehuis dan zou ik gebak regelen, dat was prima. mijn vriend moest getuigen en die belde wanneer ze weer terug waren, ik kom daar binnen en er hing een hele nare zweer, dus ik vraag dat later aan mn vriend of hij dat ook zo voelde maar dat was niet het geval. 's avonds idem dito en zij ontliep mij de hele avond
nam het cadeau in ontvangst en liet het zo vallen leuk joh bedankt. ok dacht ik.....
vervolgens dagen later heb ik niks meer van haar gehoord. dus ik app haar om en zeg haar dat ik een naar gevoel heb of dat wederzijds was en zo ja zullen we er dan even over praten.
dat was wederzijds dus wij 's middags afgesproken en hebben een stuk gewandeld. ik vertelde haar hoe ik me voelde. toen kreeg ik te horen dat IK kinderachtig was en dat ze niet met zulke mensen om wil gaan.
we wonen een blok huizen van elkaar af, dus je begrijpt dat is zwaar klote.
we hebben later nog een gesprek gehad met zn vieren maar ik kreeg ongeveer hetzelfde naar mijn hoofd gesmeten, mn vriend en ik zijn zonder iets te zeggen weggegaan, maar had ze gezegd als ik je zie of teenkom doe ik heeeeeeeel normaal tegen je hoor geen probleem.
ik krijg dit niet uit mn hoofd mn vriend begrijpt me niet en zegt het is zo als het is en vergeet het, het gaat niet.wat en hoe komt dat
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: gedachten in mn hoofd die niet weggaan

Wat een nare situatie voor jou als je schoonzusje in een keer zo koel en afstandelijk tegen jou doet en je gaat beschuldigen van kinderachtig doen. Vooral als het plotseling zo omslaat is dat vaak niet te volgen waarom iemand in een keer zich zo anders naar je opstelt. Knap dat je daarover een gesprek met haar hebt aangevraagd. Dat is moedig van je en laat zien dat jij wel wilde investeren in de relatie. Echter het gesprek liep niet echt zoals jullie gehoopt hadden en je schoonzusje is beschuldigend en weinig reflectief over haar eigen gedrag of manier van doen. Dat is ontzettend jammer en jullie zijn daarom opgestaan omdat zij alles buiten zichzelf legde en er geen goed gesprek mogelijk was.

Je vriend legt zich er bij neer en kan het accepteren. In jouw verhaal lees ik dat jij dat niet kan. Wat maakt dat jij je er niet bij neer kan leggen? Hoe komt het dat jij het niet kan vergeten? Heb je ooit al eens eerder zoiets meegemaakt of je zo gevoeld in een relatie met iemand?
Inzicht als Uitweg..
psychpsych

Re: gedachten in mn hoofd die niet weggaan

hier is een link die evt. zou kunnen helpen;
www. gelieve geen links te plaatsen in daarvoor niet bestemde topics. nl

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”