Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

ik moet van men therapeute om 21u30 aan de ademfocus en om 22u men bed in en geloof me dat scheelt een boel ik heb overdag meer energie en ik slaap rustiger dusss beetje vroeger je bedje in zal je goed doen :nod:

ik ben blij dat je net zoveel van die badgeur kan genieten als ik zelf doe

fijne dag nog lieverd
:knuffel: :knuffel: :knuffel:

caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

quodpersortem schreef:
patricia22 schreef:hoi hoi

ja dit klopt ik vind dat een beetje eng, en heb al eens 20 sollicitaties naar binnen gebracht met mijn breedste lach en vriendelijkheid :)
maar helaas niets van gehoord, het is echt crisis hoor!
maar ik heb er nog een paar lopen, en ik ga volgende week de stap gewoon WEER zetten en de stad in om overal en nergens te solliciteren.
ik heb een nieuwe look (haren gekleurd en geknipt en een nieuwe kleding stijl 'vintage') dus misschien wil het nu wel lukken we will see.. !
je hoort het natuurlijk van me.
het zal zoveel helpen als ik weer gewoon normaal kan werken, want thuis zitten maakt me helemaal gek hoor !
ik ga teveel piekeren en nadenken hoe het anders kan en dit trekt me weer helemaal in de negativiteit.
Wat goed van je! Je hoeft trouwens niet per se een brief te brengen. Veel horecagelegenheden vinden het ook prima als je gewoon je tl. nummer achter laat. Ik weet niet hoe groot de plaats is waar je werkt maar wanneer een flink aantal inwoners zijn dan zou ik zeggen dat er zeker enige doorstroom moet zijn.

En ik hoop echt dat je nieuwe look je gaat helpen! Veel succes!
patricia22 schreef:ik moet zeggen dat ik ook weer voor de eerste keer al een week aan de pil begonnen ben ..... maar dan helemaal een andere 'microgynon 30'.
ik ben benieuwd....
Ik slik zelf sinds een aantal jaar de microgynon 50 en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik was bang dat de pil mijn stemmingswisselingen e.d. veroorzaakte (of nee: ik hoopte er eigenlijk op) maar toen ik gestopt was bleek dat dus niet zo te zijn. Wat voor mij overigens wel geldt is dat ik niet met 100% zekerheid kan voorspellen wanneer ik ongesteld word. Buikpijn e.d. lijkt wel wat af te nemen, en zeker het bloedverlies zelf. Wat dat betreft ben ikzelf er dus erg tevreden mee.

(Ik heb die van 50mg omdat de 30mg te zwak was en ik dus last van spotting had).
patricia22 schreef:ik heb een vriend hoor haha!
maar we houden allebei van speeltjes in bed, en hij heeft er geen bezwaar bij :P
en zeg nu zelf ...... ?
een dildo is toch ook best lekker ^^ :shock: :oops: :oops: :oops: :oops:
:lol: Ik heb d'r geen problemen mee, hoor!
patricia22 schreef:Jammer dat ik nog steeds NIET weer hoe ik hier foto's neer moet plaatsen anders hadden jullie me eens moeten zien :) ....
De gemakkelijkste manier is een website als http://www.tinypic.com of http://www.imageshack.com te gebruiken. Ik vind zelf http://www.photobucket.com ook fijn. Wanneer je een plaatje uploadt, komt je afbeelding op het internet te staan. Vervolgens kun je de image url (die er ongeveer zo uit ziet: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m55s0 ... o1_500.jpg vaak met de url van de website er in (dit plaatje staat 'upgeload' op tumblr) en daarna een specificatie die de afbeelding aangeeft (dat zijn al die letters en cijfers maar het kan ook zo zijn dat de bestandsnaam van je PC wordt overgenomen) en altijd aan het einde een code die het type bestand aangeeft: .jpg, .jpeg en .gif zijn allemaal plaatjes).

Vervolgens als je die link hebt, kun je die tussen de [*img] code zetten. Dus: [*img]hier komt de link die per se van het internet moet komen en waar per se .jpg of .gif achter moet staan [*/img] en die met de slash is eigenlijk haakje sluiten en zorgt er voor dat de code wordt verwerkt. De sterretjes moet je wel weghouden maar je kunt ook gewoon de knop indrukken en daar de link tussen plakken.

Deze beschrijving komt niet van ons forum maar misschien dat je er iets aan hebt (je moet wel een klein stukje naar beneden scrollen). http://forums.breekpunt.nl/topic.asp?TOPIC_ID=27871
Bedankt voor alle info !
ik ga ermee aan de slag, ben alleen niet zo een held met de computer haha!
maar anders vraag ik hier even aan marijn.

een fijn weekend gewenst voor je.
hier regent het [zucht]

liefs Patricia
:knuffel: :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:ik moet van men therapeute om 21u30 aan de ademfocus en om 22u men bed in en geloof me dat scheelt een boel ik heb overdag meer energie en ik slaap rustiger dusss beetje vroeger je bedje in zal je goed doen :nod:

ik ben blij dat je net zoveel van die badgeur kan genieten als ik zelf doe

fijne dag nog lieverd
:knuffel: :knuffel: :knuffel:

caro
voor mij is dit vaak geen optie, marijn is vaak pas erg laat thuis waardoor ik ook later eet.
en ook later in bed lig.
ik probeer nu voortaan elke avond om 11 uur in bed te liggen, en er om 9 uur uit te komen 023
alleen heb ik dan wel 10 uur geslapen ipv 8 uur.
ik mag van Lianne echt maar 8-9 uur slapen.
dus vaak lig ik er pas om 12 uur in, en ga er om 9 uur uit.
ook ik merk als ik dit doe,, dat ik dan veel fijner en fitter in mijn vel zit,.

het is alleen even doorzetten en dan lukt het wel


liefs en een fijn weekend gewenst.
ga je nog iets leuks doen ?

liefs
Patries
:knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Vandaag sta ik even stil bij dit moment:

In Memorium of mijn Aller aller aller liefste opa,

De man die mij voorbeeld was, de man waar ik terecht kon voor een praatje, of voor een snoepje voor op school, of voor een goed advies.
dé man die mijn rug letterlijk recht zette en zei 'je moet recht lopen anders krijg je een kromme rug' de man die er dus wel ALTIJD voor mij was.
De man die wist hoe ie me blij moest krijgen, al was het maar met een tas vol snoep, of een snoepje voor op school.

mijn voorbeeld,,,,, niet voor toen maar voor Altijd.
Gewoon omdat je wist hoe het leven in elkaar stak, en omdat je meer was voor mij als een ópa'.

'Speciaal voor jou Opa mijn Backpiece: 'In The Ipsum crede' 'geloof in jezelf'.
Met Dank aan Oehlers Greg voor deze herrinering....

Deze man is er niet meer, en dit doet me nog steeds erg veel pijn...

Vergeten doe ik je NOOIT!

RIP: Opa, Opoe, Jhon,



[crying] Respect the Dead...

Met grote liefde herdenk ik hierbij mijn opa, mijn voorbeeld.
de man die meer een vader voor me was dan me eigen vader.
de man die me leven kleur heeft gegeven, en de man die ik herdenk door een tattoo op mijn rug.

Bedankt.
patricia
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

mooi wat je schrijft ter herdenking van je opa

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Dankjewel hij staat op mijn facebook :)

liefs
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

zóóóó Gister weer dagje huisarts en ziekenhuis gehad!
mijn Blaas deed weer eens pijn (als sinds maandag hoor). dus ik dacht laat ik het maar weer eens wegbrengen, en ze hadden het bij de huisarts bekeken.
er zat geen ontsteking in, maar goed. .. waar komen die pijnscheuten dan vandaan?
heb soms het gevoel of ik echt moet plassen, en soms is dat ook zo maar soms ook niet.
en wat doet het toch pijn bij het uit plassen.
maandag was het zo erg dat ik drie boxers over elkaar had getrokken.

soms heb ik ook echt lekkages (enkele druppels), en dat is toch niet gezond op je 23e?!
maar goed, de urine is nu voor de 4e keer naar het ziekenhuis gegaan.
waar ik maandag de uitslag van krijg van éé'n van de zoveel testers die er nog staan.

op 16 april krijg ik nog een uitslag en moet ik dus ook de plas test doen.

Ondertussen heb ik vanacht zo een pijn gehad aan mijn zij, dat ik er misselijk van werd.
ik kon niet liggen op mijn rug of op me zei.
ik ben maar op mijn buik gaan liggen met een kots emmer ernaast.

de dokters blijven zeggen dat ik niks heb, en dat het misschien hoogstens een gevoellige blaas is ....
We will see.....



Vandaag dan maar rustig aan ... en tot maandag maar gewoon rustig aan doen .....
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

doe maar rustig aan lieve meid
:knuffel: :knuffel: :knuffel:

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

wat vervelend meis...:(

Ik ben dan algeen huisarts, of bevoegd om medische dingen te zeggen, maar misschien is het nierbekkenontsteking?
Ik heb dat ook gehad, en had precies hetzelfde als jouw, ook heel veel pijn, en steeds kleine druppeltjes plassen

sterkte meid :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

eithnec schreef:doe maar rustig aan lieve meid
:knuffel: :knuffel: :knuffel:

caro
Rust heb ik wel nodig ...... :$

Carolien ... ik heb iets gedaan !!

ik ben vandaag vreemdgegaan met een jongen [zucht] [zucht]
marijn stond daar voor open weet je wel wat ik je laatst vertelde?
maar nu issie opeens heel erg boos geworden op me...
en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog moet met onze relatie...
ik zoek een soort bepaalde spanning die ik bij marijn niet meer kan krijgen omdat we al zolang verkering hebben .......

wat moet ik doen??? [zucht] [crying]

ik vind het gewoon leuk om soms met andere man dingen te doen ... en marijn vond het ook goed ..... maar nu opeens niet meer .... ?


heeel verhaal :$ dft001
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

famke87 schreef:wat vervelend meis...:(

Ik ben dan algeen huisarts, of bevoegd om medische dingen te zeggen, maar misschien is het nierbekkenontsteking?
Ik heb dat ook gehad, en had precies hetzelfde als jouw, ook heel veel pijn, en steeds kleine druppeltjes plassen

sterkte meid :knuffel:
hoi hoi famke!

leuk dat je eens reageerd op mijn forum !! :)

Nierbekken ontsteking kan het wel zijn hoor ...
ik heb van alles al voorgeschoteld gekregen, maar nog steeds geen uitslagen gehad ...

ik heb wel een echo gehad en had niets aan mijn nieren of baarmoeder ..

wat zijn de verschijnselen bij een nierbekkenontsteking?
want ik heb geen koorts, en voel me best goed eronder.
alleen met uitplassen is dit erg pijnlijk, zelfs zo pijnlijk dat ik ineen duik op de wc... [zucht] [crying] [crying]

en het komt OPEENS opzetten de drang om te plassen, vooral op koudere plekken kan ik er niet tegen en moet ik echt meteen plassen...
vandaag moest ik even douchen en opeens moest ik plassen ... en liet zo paar druppels neervallen dft001 dft001 [zucht]

ik hoop niet dat mijn sluitspieren naar de haaien zijn, want incotinet wil ik toch ook nog niet worden op mijn leeftijd.

overigens heb ik die druppels niet heel vaak hoor! gelukkig.

ik hoor het wel ....

nogmaals bedankt voor het reageren.

liefs
PAtricia

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
quodpersortem

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Mag ik vragen wat je precies bedoelt met 'vreemdgaan'? Is het zoenen, of ook daadwerkelijk seks? En was Marijn er bij?

In ieder geval wens ik je veel sterkte toe. Het lijkt me echt niet chill dat je zo'n pijn hebt dat je er misselijk van bent. Bah! [AAI]
Gebruikersavatar
famke87
Berichten: 246
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:29

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

patricia22 schreef:
famke87 schreef:wat vervelend meis...:(

Ik ben dan algeen huisarts, of bevoegd om medische dingen te zeggen, maar misschien is het nierbekkenontsteking?
Ik heb dat ook gehad, en had precies hetzelfde als jouw, ook heel veel pijn, en steeds kleine druppeltjes plassen

sterkte meid :knuffel:
hoi hoi famke!

leuk dat je eens reageerd op mijn forum !! :)

Nierbekken ontsteking kan het wel zijn hoor ...
ik heb van alles al voorgeschoteld gekregen, maar nog steeds geen uitslagen gehad ...

ik heb wel een echo gehad en had niets aan mijn nieren of baarmoeder ..

wat zijn de verschijnselen bij een nierbekkenontsteking?
want ik heb geen koorts, en voel me best goed eronder.
alleen met uitplassen is dit erg pijnlijk, zelfs zo pijnlijk dat ik ineen duik op de wc... [zucht] [crying] [crying]

en het komt OPEENS opzetten de drang om te plassen, vooral op koudere plekken kan ik er niet tegen en moet ik echt meteen plassen...
vandaag moest ik even douchen en opeens moest ik plassen ... en liet zo paar druppels neervallen dft001 dft001 [zucht]

ik hoop niet dat mijn sluitspieren naar de haaien zijn, want incotinet wil ik toch ook nog niet worden op mijn leeftijd.

overigens heb ik die druppels niet heel vaak hoor! gelukkig.

ik hoor het wel ....

nogmaals bedankt voor het reageren.

liefs
PAtricia

:knuffel: :knuffel: :knuffel:

Hee patricia,

Ik lees vaak mee met jouw verhalen, maar leef erg met je mee!
Toen ik nierbekkenontstekking had, had ik veel pijn in mijn zij en rug, kon bijna niet eens liggen, daarbij had ik geen eetlust, en was ik misselijk, en moe. Had geen energie om dingen te doen, lag dus voornamelijk de hele tijd in bed.

Maar jij voelt je er goed onder, misschien is het een beginnend iets?
Maar even afwachten wat de uitslagen zullen zijn.

:knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

famke87 schreef:
patricia22 schreef:
famke87 schreef:wat vervelend meis...:(

Ik ben dan algeen huisarts, of bevoegd om medische dingen te zeggen, maar misschien is het nierbekkenontsteking?
Ik heb dat ook gehad, en had precies hetzelfde als jouw, ook heel veel pijn, en steeds kleine druppeltjes plassen

sterkte meid :knuffel:
hoi hoi famke!

leuk dat je eens reageerd op mijn forum !! :)

Nierbekken ontsteking kan het wel zijn hoor ...
ik heb van alles al voorgeschoteld gekregen, maar nog steeds geen uitslagen gehad ...

ik heb wel een echo gehad en had niets aan mijn nieren of baarmoeder ..

wat zijn de verschijnselen bij een nierbekkenontsteking?
want ik heb geen koorts, en voel me best goed eronder.
alleen met uitplassen is dit erg pijnlijk, zelfs zo pijnlijk dat ik ineen duik op de wc... [zucht] [crying] [crying]

en het komt OPEENS opzetten de drang om te plassen, vooral op koudere plekken kan ik er niet tegen en moet ik echt meteen plassen...
vandaag moest ik even douchen en opeens moest ik plassen ... en liet zo paar druppels neervallen dft001 dft001 [zucht]

ik hoop niet dat mijn sluitspieren naar de haaien zijn, want incotinet wil ik toch ook nog niet worden op mijn leeftijd.

overigens heb ik die druppels niet heel vaak hoor! gelukkig.

ik hoor het wel ....

nogmaals bedankt voor het reageren.

liefs
PAtricia

:knuffel: :knuffel: :knuffel:

Hee patricia,

Ik lees vaak mee met jouw verhalen, maar leef erg met je mee!
Toen ik nierbekkenontstekking had, had ik veel pijn in mijn zij en rug, kon bijna niet eens liggen, daarbij had ik geen eetlust, en was ik misselijk, en moe. Had geen energie om dingen te doen, lag dus voornamelijk de hele tijd in bed.

Maar jij voelt je er goed onder, misschien is het een beginnend iets?
Maar even afwachten wat de uitslagen zullen zijn.

:knuffel:
hoi hoi

wat leuk om te lezen dat je vaak meeleest! :)
is een tijdje geleden dat ik hier weer ben geweest hoor haha.
soms ben ik er elke dag en soms een keer in de zoveel tijd.

ik heb de uitslagen gehad van mijn onderzoeken.
het is geen baarmoeder ontsteking, mijn baarmoeder is helemaal in orde.
net zoals mijn nieren, die ook perfect werken en er 'als een beaty' uit zagen zei de dokter in het ziekenhuis.
hij kon wel zien dat ik ooit een hele erg ontsteking eraan heb gehad want er zat aan een kant een hapje eruit.
niks ernstigs dus gelukkig.

verder zijn ze erachter gekomen dat ik niet tegen de huidige anti biotica kan.
dit is de anti bio die ze eigenlijk meteen uitschrijven (wit omhulsel met geel). 4 keer op een dag zo een tablet...
kennelijk ben ik daar dus zo ziek van geweest, en ben ik op ten duur inmuun geworden.

sinds een week geleden ben ik nu helemaal van de pillen af!
en heb dus andere medicatie gehad, deze werkte perfect.

ik kan weer plassen en op mijn rug liggen.

ik ben nog wel heel erg moe maar dit kan ook door de stress komen die ik de laaste tijd weer een beetje heb.

tussen mij en marijn gaat het nog steeds niet helemaal zoals het zou moeten maar we werken er samen aan :)

16 april moet ik nog éen keer terug want ze willen ook nog even zien hoe ik plas ED.
ik ben benieuwd.

fijn dat ik nu weet dat ik toch niet iets heb wat erg is of dergelijke ziektes.

verder gaat het redelijk goed met me, ik heb de laatste paar dagen weer erge last van mijn stemmingswisselingen en mensen merken dit ook weer op.
ik heb besloten om vanaf morgen te gaan fitnissen, want ik moet van mijn opgekropte woede en energie af.
en ik denk dat dit een goede manier van uiten voor me gaat worden.
ik wil ook weer wat beter in mijn vel komen te zitten en soms gewoon even me verstand op nullen kunnen zetten.

dus dat.

liefs en een dikke knuffel patries :knuffel:
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

quodpersortem schreef:Mag ik vragen wat je precies bedoelt met 'vreemdgaan'? Is het zoenen, of ook daadwerkelijk seks? En was Marijn er bij?

In ieder geval wens ik je veel sterkte toe. Het lijkt me echt niet chill dat je zo'n pijn hebt dat je er misselijk van bent. Bah! [AAI]
vreemdgaan met alles erop en eraan :$ ...
ik ben daar nu over in gesprek met mijn psycholoog.

zei denkt dat ik vreemdga om onbewust te bevestigen dat ik 'een slecht' persoon ben.
omdat dit vroeger elke dag tegen me gezegd is....

wat denk jij ervan?
quodpersortem

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Dat kan prima zo zijn, ja... Ik doe dat ook, alleen dan op andere manieren. Zo kan ik ook laten zien van "zie je wel? ik ben niet (en vul hier dan maar in wat er tegen je gezegd is: te vertrouwen, leuk, aardig, etc.)"

Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend?
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

quodpersortem schreef:Dat kan prima zo zijn, ja... Ik doe dat ook, alleen dan op andere manieren. Zo kan ik ook laten zien van "zie je wel? ik ben niet (en vul hier dan maar in wat er tegen je gezegd is: te vertrouwen, leuk, aardig, etc.)"

Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend?
geen nieuws is goed nieuws!

ben al tijden hier niet meer geweest.
maar dit komt omdat ik nieuw werk heb gevonden voor 22 uur in de week.
ik ben erg moe ervan en moet erg wennen.
het is nog steeds niet mijn droombaan maar goed het is geld en geld is altijd welkom!
werk nu nog steeds als schoonmaakster bij mijn vriend op zijn werk.

Klopt mijn psychololoog lianne zegt dat ik dit echt doe.
en daarom vreemd ga om te laten zien dat ik een slecht persoon ben......

ik probeer steeds vaker tegen mezelf te zeggen dat ik een goed mens ben en dat ik er mag wezen :)
maar dit is nog steeds erg moeilijk voor me, ik heb immers 15 jaar lang gehoord dat ik een dikke ben en dat ik er niet toe doe op de wereld...

ik ben treouwens in contact gekomen met een jongen die erg speritueeel is ..
hij zei tegen me dat ik dit boek moest gaan lezen 'in gesprek met god' ik ben benieuwd.
hij zei erbij dat ik dan een veel andere kijk op de wereld en op mezelf ga krijgen.
ik ben dus wel benieuwd.

Verder gaat het tussen mij en marijn harstikke goed!
ik denk dat dit komt omdat marijn ontslag heeft genomen op de zaterdag.
we doen erg veel in de weekenden en dit is erg fijn.

ook ben ik sinds een week begonnen met sporten (fitniss) samen met een vriendin, en dit lucht me heel erg op.
we gaan nu om de dag (proberen we :p).
en dit is erg fijn voor mij.

zo zweet ik alle stress eruit :) ...

verder geen contact meer gehad met mijn ouders en tweeling zus,
en eerlijk gezegd vind ik dit wel even goed zo.
eerst maakte ik mezelf er druk over of ik ze nooit meer ging zien.
maar ze lopen niet weg, als de tijd er is dat ik het weer aankan om ze te zien zal ik die stap zelf nemen.

ook heb ik dus contact gezocht met mijn oma ... door middel van een kaartje en een leuk koelkast plaatje met erop 'je bent de liefste oma' maar helaas heb ik niets meer van haar vernomen.
ik heb op de kaart gezet dat ik even aan mezelf moet denken en dat ik niet boos ben op der.
(ze is al 92 en ik ben bang dat ze binnekort overlijd, en dat ik dan spijt heb dat ik al zolang er niet meer ben geweest).
daarom had ik haar dus een kaartje gestuurd.

ik kan op dit moment even geen contact hebben met mijn naasten famillie (zus, moeder en oma).
omdat vooral oma veel praat over mijn ouders en daar ben ik nog niet aan toe.
ik heb me voorgenomen om volgende maand maar eens naar oma toe te gaan samen met marijn.

ik ben er nu gewoon even nog niet aan toe.
want als ik maar een stap daar gedaan heb voel ik me weer erg depressief en moe.
omdat oma veel praat over mijn vader en moeder.

verder gaat alles dus zijn gangetje...
soms nog een terug val (vooral in de avonden omdat ik dan erg moe ben).
ik heb dan de neiging om weer heel erg negatief te gaan denken, vooral over het feit dat het leven nog zolang duurt :()

maar goed dit verdring ik .... want ik weet dat het leven nog veel in petto heeft voor me :)

weten jullie een beetje wat ik moet doen met mijn oma?
ik ben namelijk echt bang dat ze binnekort overlijd omdat ze al aardig op leeftijd is.
en dat ik haar dan niet meer heb gezien of gesproken.

denken jullie dat ik eraan toe ben om langs te gaan samen met marijn?
moet ik dan een beetje over andere onderwerpen praten als over mijn vader ed ed?

weten jullie misschien tips?
zal ik haar bellen?

maandag ga ik weer naar lianne dus ook daar zal ik eens het voorleggen :) .

liefs en een fijn weekend.
Patricia
:knuffel: :knuffel:

sorry dat ik zo rommelig typ maar ik ben een beetje moe en wilde jullie graag laten weten hoe het me verging.
:knuffel: :knuffel: love3
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

lieve patries

tuurlijk doe jou er toe 3some
verder maar dat wist je al vind ik het erg fijn dat het beter met je gaat zowel qua gezondheid als qua marijn en ja dat voel ik ook echt het gaat de goede kant op
je leert voor jezelf kiezen en opkomen en dat is echt een flinke stap voorwaarts daar mag jij trots op zijn ben ik ook :nod:
verder denk ik dat met marijn aan je zijde wel klaar bent voor een oma bezoekje omdat je er niet alleen voor staat en je nadien opgelucht zal zijn dat je nog een poging ondernam om bij haar langs te gaan

fijne avond nog lieve meid
en zometeen lekker slapen

:knuffel: :knuffel: :knuffel:

caro
puur op het gevoel
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

heel lang gelden.

maar hier ben ik even om te melden om te zeggen dat alles heel goed met me gaat!! :)
heb al een tijdje geen aanvallen meer gehad en zie het leven weer redelijk gezellig en vriendelijk in.

ook ben ik vorig week op mijn omas verjaardag geweest!
wat een stap voor me was dat zeg.
nadien was ik wel erg moe maar gelukkig is alles goed gegaan.
ze wilde het over mijm thuis situatie hebben maar dit heb ik afgekapt.
goed he?


ik wens jullie het aller aller aller beste.
en ik kom weer terug om me te melden.
maar onthoud 'geen nieuws is goed nieuws".


liefs en een dikke kus
patricia
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Hoi Patricia,

Wat leuk en fijn om weer iets van je te lezen meid. Fijn ook dat alles redelijk goed met je gaat. Toch positieve berichten.
Onthoud dat je hier altijd mag komen, he? Ook vaker dan in een paar week. Maar het is altijd fijn als mensen op een positieve manier iets minder komen en zich dan ook goed voelen.

Je hebt het allemaal best op de rit en kan weer positiever vooruit kijken.
Ik hoop dat het zo goed met je mag blijven gaan of nog beter.

Geen nieuws is goed nieuws ... [AAI]
Houden zo!!! :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
patricia22

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

hee hee.


ja dat weet ik hoor !!! ;)
alleen als het goed gaat dan is er geen nieuws.
gebruik dit eigenlijk echt om me negativiteit van me af te shrijven dus zodoende.
ik zal wat vaker van me laten horen hoor haha.


groetjes liefs
patricia
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

... En als het goed gaat, is dat alleen maar heel prettig!! :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

fijn dat het goed gaat lieverd dat verdien je echt
:knuffel:

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: mijn dagboek over mijn angst en stemmingswisselingen....

Geniet ervan Patricia! Fijn dat het zo goed gaat. Dit zijn de tijden om de accu op te laden.
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”