selman10

ze zijn al bijna 3 maanden bij mij onderzoeken op adhd

heey, ze zijnn al bijnaaA 3 maanden mij aan het onderzoeken voor adhd. ik ben vorige week 16 geworden. ik heb nooit geweten dat ik het op late leeftijd zou kunnen krijgen. maar ik wist er ook niet heel veel over. maar ik heb altijd al dat hyperactieviteit van binnen gehad en dat snel afgeleid zijn, maar ik dacht dat het normaal was.
maar ik zit er best wel... :( ookal weet ik dat het geen schande ofzo is. kan iemand me hier beetje gerusstellen?

maar ik heb praar vraagjes:
ik ben helemaal niet super druk ofzo. ik ben het meer van binnen en in mijn hoofd. als iemand dit snapt?


en we moeten nog zo brief ontvangen uitnodiging van dimence dat er zo test van mij moet worden gedaan van 2x 2enhalf uur. maar ik heb al 3950235 vragen lijsten ingevuld en ook nog is 305835838 vragenlijsten aan andere gegeven dus waarom??? en weet iemand HOE dit gaat zo test van mij bij dimence van 2x 2,5 uur? ik ben erg zenuwachtig over dit.

en ik voel me ene moment super, andere moment alsof wereld vergaat.... ik pieker veel. en veel meer maar beter ben ik nu stil. iemand praat pleassee

selman

Terug naar “Aandachtsproblemen (en ADHD)”