ADHDer.nl

ADHDer.nl op zoek naar verhalen

Hoi,

Recent heb ik een website opgericht met als doel de persoonlijke kant van ADD en ADHD te belichten. Op www.adhder.nl is informatie en een weblog te vinden. Voor het weblog ben ik op zoek naar mensen die een of meerdere keren een tekstje willen schrijven over waar ze tegenaan lopen in het dagelijks leven.
Nu schrijf ik de teksten zelf, een dame met een lichte vorm van ADHD. Graag zou ik wat meer variatie op de site willen. Mocht je interesse hebben kan je mailen naar info@adhder.nl. Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
anoniem5342
Berichten: 1032
Lid geworden op: 13 mar 2005 17:53
Contacteer: Website

Re: ADHDer.nl op zoek naar verhalen

Ik heb al heel wat geschreven hieronder in een andere topic...

Persoonlijk heb ik ADD en vooral last van dromerigheid...

Mijn hele leven is heel sloom gegaan. Het leek wel alsof mijn hoofd in China was.

Ik ben vaak een koekebakker geweest; Iemand die alles verprutst. Projecten gingen steeds mis; De ene keer door te weinig motivatie en doorzettingsvermogen en de andere keer omdat ik allemaal domme, onnadenkende dingen deed. Een keer kocht ik bijvoorbeeld 2 pakjes papier in... 10 euro besteed... Helaas was dit de verkeerde soort papier. Had niet goed doorgedacht. Ging terug naar winkel; Helaas ze namen het niet meer terug.

Terug naar “Aandachtsproblemen (en ADHD)”