Gebruikersavatar
Martje
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2016 14:08

Ik slik AD maar ben niet depressief

Hallo allemaal, 9 jaar geleden heeft de huisarts mij Fluoxetine 20 mg per dag gegeven in het kader van chronische vermoeidheid waar ik al jaren mee kamp. Ik had toen regelmatig burn outs waar niet echt een reden voor was. Hij vertelde dat mogelijk er een depressie zit maar er uitkomt als chronische vermoeidheid. Ik heb daar mijn vraagtekens bij want ik kan daar nergens iets van terugvinden. Ik ben dan ook nog geen dag in mijn leven depressief geweest. Ik ken wel mensen in mijn omgeving maar hun klachten zijn echt anders. Nu zit ik weer thuis met een burn out en komt dezelfde vraag dus weer boven. In de afgelopen jaren is de vermoeidheid nooit verdwenen en nu weer zo hevig dat ik weer moest stoppen met werk en veel leuke dingen. Ik kan me daar goed aan aanpassen maar ik blijf wel de vraag houden moet ik stoppen met Fluoxetine of juist mee doorgaan? De huisarts weet eigenlijk het antwoord ook niet dus ik ben zoekende.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ik slik AD maar ben niet depressief

Oh leuk, dus je huisarts heeft je voor het gemak maar aan de Prozac gezet omdat hij niet wist wat hij met jouw klachten aan moest? Fraais dat. Als Prozac niet helpt, kun je er maar beter mee stoppen. Informeer wel even hoe je het beste kunt afbouwen.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Medicatie & psychofarmaca”