Gebruikersavatar
Lenno
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2015 23:27

Antidepressiva / Antipsychotica + verliefdheid en relaties

Beste forum

na heel lang alleen te zijn heb ik wat beter contact met een meisje.
onze eerste date verliep heel goed en we hebben ook gekust.

op die momenten voelde ik mij soms draaierig en heel onzeker en nerveus ( een explosie van dopamine/serotonine dat vrijkomt??)

aan de andere kant ben ik heel onzeker over wat voor gevoel ik nu juist heb, of ik wel écht verliefd ben. het is precies alsof dat gevoel wordt belemmerd door de geneesmiddelen, ook wat angst om mij te binden aan een andere persoon.

iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Antidepressiva / Antipsychotica + verliefdheid en relati

Hoi Lenno,

Ik heb geen verstand van medicijnen en dergelijke. Het liefst vermijd ik ze. Maar vaak heb je geen keuze.
op die momenten voelde ik mij soms draaierig en heel onzeker en nerveus ( een explosie van dopamine/serotonine dat vrijkomt??)
Wat mij redelijk normaal overkomt is het onzeker en nerveus zijn. Wat mij verontrust is het draaierige. Kan dat draaierige een bijwerking van de medicatie zijn? Maar wellicht is het beter om je huisarts te raadplegen.
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Antidepressiva / Antipsychotica + verliefdheid en relati

koen0069 schreef:Wat mij redelijk normaal overkomt is het onzeker en nerveus zijn. Wat mij verontrust is het draaierige.
Als iemand heel lang alleen is geweest en er opeens een meisje is waar je mee kust kan ik me best
voorstellen dat iemand zich een beetje draaierig voelt, hoor.

Maar het lijkt me inderdaad een goed om wat advies aan de huisarts te vragen.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Medicatie & psychofarmaca”