angel12

ouders onderhouden

Hallo,

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Groetjes,

Angel
Superwoman

Re: ouders onderhouden

Hai Angel,

Om je niet het idee te geven dat niemand reageert....Ik heb je post gelezen maar ik heb er geen ervaring mee.
Vraag me af hoe je het precies bedoelt. Financieel steunen? Verzorgen omdat ze hulpbehoevend zijn? Een andere manier van onderhouden?
Leeuwtjuh

Re: ouders onderhouden

Financieel onderhouden nee, maar als puber zijnde werd er behoorlijk veel verantwoordelijkheid voor hun emotioneel en praktisch onderhoud van mij gevraagd. *ril* Verschrikkelijk. Ik zou er nu nog niet tegen kunnen.

In welk opzicht bedoel je het? In wat voor situatie zit je? Je kunt in ieder geval wel mantelzorg complimentjes ontvangen, als deze nog niet zijn afgeschaft.
angel12

Re: ouders onderhouden

Wel, financieel. Ik heb al allerlei stappen ondernomen om meer steun te krijgen zoals mantelzorgpremie enz...maar volgens mijn zus komt ze nog niet toe.
Mijn zus en haar partner hebben een dochtertje. Zij werken voltijds.
Ik zit op invaliditeit wegens nog revalideren van een zware ziekte (maar het zit er niet onmiddellijk in dat ik terug zal kunnen gaan werken) dus veel uitkering heb ikzelf niet en mijn echtgenoot moet meer dan 1/3 alimentatie van zijn inkomen aan zijn ex betalen.

Mijn zus heeft al om geld bij mij gevraagd maar wij kunnen niets missen.

Groetjes,

Angel
crypt0read

Re: ouders onderhouden

Als de liefde groot is, zul je er vast wel iets mee doen....In mijn geval wacht ik op het moment waarop mijn ouders verlangen naar mijn aandacht. Dan kan ik ze als een klein kind lekker afwijzen, en mij daar een paar uur goed over voelen :o

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”