Lou

Re: Wat zijn jouw goede eigenschappen ?

- eerlijk ( soms te eerlijk, heb er probelem mee gehad als mensen er misbruik van maken )

- luisterend oor en hulp vaardig ( als de persoon dat waardeert en ik het zelfde ook terrug waardeer , het word slecht als ik mensen teveel help en mezelf niet, dat gebeurt dus ook niet meer nu ik wat ouder ben )

- humor ( voel ik me op mn gemak dan kan ik grollen en grappen, ligt ook het type persoon waar met wie ik benbeerlijk gezegd )

eigenlijk het meest trotse waar ik op ben mezelf zijn en zeggen wat ik wil , altijd al gedaan maar met moeite, heb het maskertje in de vuilnis gegooid en ben gaan praten als een zot tegen iedereen in mijn omgeving over wat ik denk , zonder te denken oei is dit wel goed wat ik zeg? nee gewoon zeggen, niemand is mij de baas meer zoals vroeger ben mn eigen baas.
Mickey~

Re: Wat zijn jouw goede eigenschappen ?

hmm misschien moet ik dit ook eens proberen...
maar ik vind t altijd zo arrogant om zoiets over mezelf te zeggen, en ik weet het ook nooit zeker, ben bang dat ik het fout zie....

maar volgens mij ben ik wel:

- eerlijk (beetje té inderdaad soms, net als lou. ik geef bijvoorbeeld vrijwel altijd mijn fouten toe en anderen doen dat vaak niet, waardoor het dan lijkt of alles alleen bij mij fout gaat... en dat trek ik me dan vervolgens weer aan.... )
- sociaal
- hulpvaardig
- misschien best een beetje intelligent :P


maarreh...daar staan dan wel weer heel wat negatieve tegenover hoor, zoals koppig, vasthoudend, eigenwijs, onhandig, overemotioneel, onzeker....
Zoeza

Re: Wat zijn jouw goede eigenschappen ?

maarreh...daar staan dan wel weer heel wat negatieve tegenover hoor, zoals koppig, vasthoudend, eigenwijs, onhandig, overemotioneel, onzeker....
Die moet je dan maar in een ander topic zetten, deze is alleen voor je GOEDE eigenschappen! ;-)
Leeuwtjuh

Re: Wat zijn jouw goede eigenschappen ?

http://psycholoog.net/forum/viewtopic.p ... 798#p91798

Niemand heeft slechte eigenschappen. Staat op pagina 1 van dit topic.
bobomelo

Re: Wat zijn jouw goede eigenschappen ?

hmmm
-hulpvaardig
-spontaan(volgens vriendinnen wel, volgens mij niet, maar goed, dat heeft weer te maken met verkeerd zelfbeeld) maar zij zegt: jij denkt altijd aan anderen, vraagt altijd van hoe is het met die of met dat?, je knoopt best makkelijk praatje aan met een ander!)
-altijd wel een luisterend oor
-lief voor mens en dier
-sta altijd klaar voor anderen
en....verder schiet me zo niks te binnen
Mickey~

Re: Wat zijn jouw goede eigenschappen ?

Leeuwtjuh schreef:http://psycholoog.net/forum/viewtopic.p ... 798#p91798

Niemand heeft slechte eigenschappen. Staat op pagina 1 van dit topic.
maar niemand heeft dan ook goede eigenschappen, maar gewoon neutrale eigenschappen die om kunnen slaan in goed of slecht ;) :P
Mickey~

Re: Wat zijn jouw goede eigenschappen ?

trouwens dat doet me denken aan mijn verpleegkunde tijd, toen moesten we met personal coaching ook van die schema's maken waarbij uit je goede eigenschap ook meteen je valkuil bleek of andersom zeg maar...
Leeuwtjuh

Re: Wat zijn jouw goede eigenschappen ?

Open er je eigen topic maar over dan :tongue:
Mickey~

Re: Wat zijn jouw goede eigenschappen ?

Leeuwtjuh schreef:Open er je eigen topic maar over dan :tongue:
nee, geen zin in. ik laat het hierbij :P :knuffel:

Terug naar “Positieve verhalen en tips”