Melizzy

Super leuke dag!

Yes! Meliz heeft een leuke dag gehad en moet dat natuurlijk met jullie delen! :D

Vanochtend en begin van de middag lekker rustig aan gedaan, beetje gechat, gelezen, tv gekeken enzo.

Daarna rijles gehad. Ging niet heel super, maar wel meerdere nieuwe dingen geleerd, dus dat is super fijn! Na mij had een jongen les die Engels sprak, waardoor de instructeur dus ook engels moest lesgeven. (na de les word je thuisgebracht door de volgende) En dat was echt ontzettend grappig! Engels was duidelijk niet zijn sterkste kant en het ging met veel gebaren en leuke Engelse woordcombinaties, die net geen normale zin waren steeds.

Toen ik terugkwam het bericht dat me zusje geslaagd was, dus ook leuk nieuws!

Even snel klaargemaakt, haartjes gedaan enzo. Mijn zusje en ik gingen meewerken aan een project van zorgbelang, oer de jeugdzorg. Het was echt ontzettend gezellig! We hebben goede gesprekken gehad en konden veel ( h ) erkenning vinden. ook erg veel gelachen. Met zijn allen buiten gegeten (pizza besteld) en uiteraard gerookt enzo ;) Erg luxe: alles op hun kosten; sigaretten, eten, drinken, snoep ;) Veel leuke mensen ontmoet!!! Na het eten werden we 1 voor 1 geinterviewd (hier wordt een dvd van gemaakt voor de provincie (project was in opdracht van hun)) En in de tussentijd steeds buiten in het zonnetje gezeten, gelegen, weet ik veel.. Was echt heeeeeeeeel leuk! En zoals het er nu naar uitziet, zal ik vaker meegaan en meewerken aan dingen vanuit jeugdzorg en zorgbelang! (wss zaterdag al weer!) Voelde ook als een overwinning op mezelf; nieuwe mensen, vreemde situaties en toch gegaan, wat dus een heel fijne ervaring was!

11 uur waren we eindelijk thuis, snel de douche onder gegaan, ook heerlijk! En nu vind ik iedereen lief, haha..
Ik ben echt ontzettend moe, maar ook voldaan en vandaag was echt zo'n lichtpuntje, zo'n geluksmomentje om me even te laten weten waarvoor ik ook al weer met mezelf bezig ben. Even een blik in de toekomst :)
Zoeza

Re: Super leuke dag!

[applaus] [applaus] [applaus] [045] [045] [045] occasion14 love3 ;-)
Melizzy

Re: Super leuke dag!

Ja, dat vind ik nou ook Zoez! love3
Leeuwtjuh

Re: Super leuke dag!

Hee wat tof! :D Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt gisteren! Hoop dat de sfeer een beetje blijft hangen zodat je nog veel meer van dit soort dagen krijgt.

Leuk topic trouwens, goed verzonnen. Mensen moeten veel meer vertellen over hun leuke dag... Vind ik leuk om te lezen. love3
Magneet

Re: Super leuke dag!

Wat goed Mel !!!!
Leuk om mijn dag zo te beginnen hoor. Zonnetje en fijne berichtjes. Leukleukleuk [applaus] [applaus] [applaus]

Ik ook goed begin van de dag. Mag ik je topic even afsnoepen ?
Nu ja, het hele ganse begin was maar :evil: :roll: :angry: 006 maar daarna dus.
Ikke kind 1 naar school gebracht, dan terug naar huis voor kindjes 2 en 3. Kindjes 2 en 3 naar school brengen en botsen op de leerkracht van kindje 2, dat is mijn zoontje met ass en dyslexie en add. Hij heeft 2 jaar logopedie gevolgd zonder enige vooruitgang, wat wel stom is. Hij volgde ook Heyndrickxtherapie, kreeg gon-begeleiding en ging naar de psychologe. Niks hielp (echt niet). Dus toen nam mama het over. En ... \o/ \o/ \o/ leerrkacht zei dat het écht wel zijn vruchten had afgeworpen want voor zijn toetsen van spelling, haalde hij voor het allereerst in zijn schoolcarrière (zit in groep 7, 5de leerjaar) voldoende !!! cheerqd5 Cool hé !!! En voor rekenen haalde hij 16,5/20 en zo, zelfs voor hoofdrekenen !! Mama's weten het gewoon veeeeeeel beter dan alle anderen tesamen 011
Dus hij doet supergoed zijn best (nog 3 toesten te gaan) en ik ben al aan het nadenken hoe ik hem daarvoor ga belonen love3
Magneet heeft een wieeeeeeeeeeeeee-gevoel maar een fijn wieeeeeeeeeeeeee-gevoel.

Ik ga iedereen knuffelen vandaag :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:

(dank je wel voor het uitlenen van je topic Mel love3 )
Melizzy

Re: Super leuke dag!

Leuk Magneet!!

Misschien is het een idee hier een algemeen 'leuke dag-topic' van te maken?
Magneet

Re: Super leuke dag!

Oh ja, vind ik een goed idee !

Terug naar “Positieve verhalen en tips”