noekiej2

Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

hee hallo,
Veel topics in het positieve gedeelte gaan over hoe je een ander vind maar wat vind jij nou eigenlijk van je zelf? Ik begrijp dat het erg moeilijk is om dat te bedenken. Maar natuurlijk zitten er positieve kanten aan ieder persoon. Dus vandaar mijn vraag aan jullie; wat zijn jouw positieve kanten?
Zoeza

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

Vorige week wist ik er nog èèn maar die ben ik intussen weer vergeten :-)

Al mijn positieve eigenschappen kunnen zomaar negatieve worden omdat er vaak "tè" voor komt.
tè lief, tè verdraagzaam, tè goed van vertrouwen etc. Ik moet dus minder goed worden :D
Trout Mask Replica

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

Zoeza schreef:Vorige week wist ik er nog èèn maar die ben ik intussen weer vergeten :-)
lees je gedicht nog eens!
noekiej2

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

mijn positieve eigenschappen zijn ( wel even van iemand moeten geloven maar goed dat vind ik ook tellen )

- ik ben een doorzetter
- ik ben begripvol
- ik KAN aardig zijn
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

http://www.carrieretijger.nl/functioner ... waliteiten

Leuker is om een kernkwadrant te maken.. dan kom je nog meer van jezelf te weten. Niet alleen wat je goed af gaat maar ook wat je valkuil dus is n.a.v. wat je goed afgaat. Er bestaan geen slechte eigenschappen.. enkel positieve.. en als je er in doorslaat.. dan is dat je valkuil.

Afbeelding
Inzicht als Uitweg..
Zoeza

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

ja, dat is mijn "tè" dus! Ik word al duizelig als ik eraan denk dat ik dat allemaal in moet vullen. Misschien over een tijdje.
Mickey~

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

geen idee, ik denk dat andere mensen dat beter kunnen beoordelen dan jezelf...
Ik denk namelijk dat de meeste mensen zichzelf bijvoorbeeld aardig vinden, maar toch wordt niet iedereen door iedereen aardig gevonden...
Het is ook maar net wie het beoordeeld, want de een vind het fijn om met een introvert persoon om te gaan bijvoorbeeld en de ander met een extravert persoon...
Daarnaast hebben bijna alle eigenschappen een positieve en een negatieve kant.
.

moeilijke vraag dus!
Positive

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

Ik dacht bij de titel van deze topic meteen: "niks dus". Maar ja na het lezen toch iets wat ik goed kan. Ik ben een volhouder (koppig ook) maar ik wil vooruit en het zal me lukken ook. wo dat klinkt stoer, voelt wat minder stoer hihi.
Mickey~

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

volgens mijn HA: dat ik niet te snel erbij ga zitten en het mezelf te gemakkelijk maak. En dat dat eigenlijk heel goed is.

maar... ik sla wel door in de andere kant, want was dus te voorzichtig geweest met innemen van medicijn tegen de stress o.a. Soms mag je het jezelf best een beetje gemakkelijker maken.

(maar ff opschrijven de positieve dingen ook, misschien onthoudt ik ze dan eens wat beter..)
Fred Haché

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

Gegroet,

Ik denk doorzettingsvermogen, creativitiet en sociaal.

Vrgr. Fred
Zoeza

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

Ik ben van gedachten veranderd :-)

Ik ben lief, aardig, leuk, grappig, gezellig, mooi, sociaal, gek, eigenwijs, sexy en nog veel meer en ik ga vanaf nu ook gewoon nààst mijn schoenen lopen :-)

Het voelt raar en onwennig om dat allemaal over jezelf te zeggen, heb ik eigenlijk nog nooit gedaan allemaal. Zo voel ik me nu, kan zomaar weer omslaan maar nu geniet ik van dit gevoel. love3 love3
Leeuwtjuh

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

Zoeza schreef:ja, dat is mijn "tè" dus! Ik word al duizelig als ik eraan denk dat ik dat allemaal in moet vullen. Misschien over een tijdje.
Nou zoez, begin eens ;)
Thundersheep*

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

Ik ben sociaal, creatief, behulpzaam en vaak heel zorgzaam.
Melizzy

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

Mijn zusje zegt:
*je bent zorgzaam,,
*staat voor andere klaar
*geeft om andere
*bent lief
*bent niet snel sjaggie

(okay dan)
Thundersheep*

Re: Wat zijn jouw positieve eigenschappen?

Melizzy, steek ze in je broekzak en neem ze voor altijd met me mee.
cheerqd5

Terug naar “Positieve verhalen en tips”