Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Mijn goede daad van vandaag is:

Nou jullie begrijpen vast wel wat de bedoeling is in dit topic :)


Mijn goede daad van vandaag is:

Ik heb een vrouw bij mij op de tennisclub naar de spoedeisende hulp @ het ziekenhuis gereden nadat ze haar knie ernstig had verdraaid, bij haar gebleven totdat ze haar knie helemaal met verband hadden ingepakt, en haar daarna met krukken en al naar huis gereden en nog wat thee voor haar gezet. Ik voel me goed :)
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Ik heb mijn moeder elf liedjes gestuurd waar ze al sinds afgelopen zondag om liep te smeken en haar gefeliciteerd met dr verjaardag en dr even gezelschap gehouden.
MissM

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Leuk topic!!

k heb 4 kg aardappels geschild zodat mijn moeder ook voor de buren kon koken, zodat ze dat na de begrafenis niet zelf hoefde te doen.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15109
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Goede daden moet je voor jezelf houden vind ik.
Het levert me geen fijn gevoel op om ze te vermelden.
Ik ben een rare, wat dat soort dingen betreft.
Dat zal wel een vreemd trekje van mij zijn. :lol:

Maar goed, ik heb in de stad een paar fietsen opzij gezet zodat een oud mannetje
er met zijn scootmobiel langs kon. Het oude mannetje pakte daarop mijn hand.
Iets te lang en iets te nadrukkelijk naar mijn smaak, maar ach, wat maakt het uit,
altijd fijn om iemand een plezier te doen.
Leuk om toch weer aan terug te denken, maar ik geef er de voorkeur aan dit soort dingen aan het eind van de dag weer te vergeten.
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

owja, heb ook nog iemands pc gerepareerd, voor de honderdduizendste keer deze week.
(ze kan er echt niet mee omgaan)
Betty

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

regelmatig laat ik iemand voor bij de kassa,als ik een hele volle kar heb.

Ik ruim de hondenpoep van mijn hondje op,laat ik niet liggen,niemand die daar in kan trappen dus.

Ik neem altijd de spaarzegeltjes aan bij supermarkten om anderen daar een plezier mee te doen,ik spaar niet voor handdoeken en of pannen.

ik doe niet aan bumperkleven,vind ik zelf heel erg.

ik geef zwervers met de daklozen krant altijd een euro of 50 cent,en dan mogen ze die krant van me houden.
Volgens mij kost dat ding al twee euro of zo.
catgirl

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

ik ga bij mn moeder eten en dr gezwijmel aanhoren over dr nieuwe vriend wat waarschijnlijk tot diep in de nacht gaat duren... gaaap....:)
Betty

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

catgirl schreef:ik ga bij mn moeder eten en dr gezwijmel aanhoren over dr nieuwe vriend wat waarschijnlijk tot diep in de nacht gaat duren... gaaap....:)
Dit vind ik wel heel moeilijk,heb ik zelf ook mee gemaakt.
Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Liet twee mensen die ongeduldig stonden te zijn bij de NS info balie voorgaan om het juiste spoor op te vragen, had ik dat niet gedaan, hadden hun hun trein niet gehaald.
Remmie

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Ik ben sinds lange tijd weer eens bij mijn ouders op bezoek geweest, na ongeveer 10 maand. Steeds uitgesteld vanwege angst. Ik heb contact met ze gehad. Voorwaarden gesteld wanneer ze ook wouden dat ik langskwam.

En de middag is prima verllopen, althans voor mij wel!! Dus wellicht kans op herhaling en ik vind het goed van mezelf dat ik er heen ben gegaan
Leeuwtjuh schreef:Liet twee mensen die ongeduldig stonden te zijn bij de NS info balie voorgaan om het juiste spoor op te vragen, had ik dat niet gedaan, hadden hun hun trein niet gehaald.
Ik had ook niets anders van jou verwacht Leeuw :D
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

De vuilniszak van de 90-jarige buurvrouw-slecht-ter-been even in de container op 2 minuten lopen gegooid
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Veel geluisterd naar andermans problemen en geprobeerd hier en daar er wat goed advies in te knallen.
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

een oude man geholpen met twee boxen vol met avondeten trappen op sjouwen.

als ik echter had geweten dat het voor een paar rechtenstudenten met stropdas om en al waren, was ik misschien doorgelopen
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Als eerste oversteken als de spoorbomen omhoog zijn... Schijnbaar vindt men dat eng hier en wachten ze allemaal totdat er iemand als eerste oversteekt.
Remmie

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Mijn trainer gister aangesproken dat ik het er niet mee eens was dat ik buiten de selectie gehouden word.
Heb verteld dat ik me voorlopig niet meer beschikbaar stel voor dit team.. Ze kunnen het bekijken ;)
MissM

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

waarom word je buiten de selectie gehouden dan?

mijn goede daad van gister:
In de trein gezellig gekletst met een oud vrouwtje, en vervolgens haar loodzware koffer eventjes voor der getild
Remmie

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

MissM schreef:waarom word je buiten de selectie gehouden dan?
Komt door dat ik een tijd geblesseerd ben geweest, maar heb daar nu geen last meer van.
Ik heb wel gevraagd om opheldering, maar daar werd nogal vaag over gedaan.. Trainde gister goed,
dus daar heeft het niet aangelegen. Ze zoeken het maar uit :P
MissM schreef:mijn goede daad van gister:
In de trein gezellig gekletst met een oud vrouwtje, en vervolgens haar loodzware koffer eventjes voor der getild

En dan zeggen ze dat de jeugd van tegenwoordig zo brutaal is :lol:. Goed gedaan hoor, respect!!
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

hehe ik zie de volgende post al komen:


"Gister in de trein met een jong meisje gepraat die dat duidelijk even nodig gehad, daarna wilde ze me helpen met mijn koffer dus heb ik haar dat maar laten doen :) "
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
MissM

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

JulianC schreef:hehe ik zie de volgende post al komen:


"Gister in de trein met een jong meisje gepraat die dat duidelijk even nodig gehad, daarna wilde ze me helpen met mijn koffer dus heb ik haar dat maar laten doen :) "
grrr!!!


@ Remco24, ik vind het juist gezellig om even te kletsen:D
wel stom van je trainer ja!
Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Er stonden 2 mensen in zo'n invalidekarretje bij de Albert Heijn om een magnetron maaltijd te pakken. (zuurkool met een gehaktbal) En het karretje van de man was te groot en kon niet bij het schap. De vrouw manoevreerde wat, maar kon er ook niet bij. Bij de man liep er allemaal kwijl uit zn mond en liep te mopperen en de vrouw reikte met haar arm zover, dat ze bijna uit haar karretje stuiterde...

Waarop Leeuw voorbij liep en even de magnetronmaaltijd aangaf, waarop de vrouw zei: "Zo, u let goed op. We proberen het al tien minuten en niemand wou helpen".

:evil: Asociale Albert Heijn medewerkers. Let in vredesnaam op, in je zaak.
angsthaasje

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Ik heb helemaal geen zin om goede daden te stellen, ik ben gewoon wie ik ben met of zonder goede daden, ik ben Moeder Theresa niet.
Leeuwtjuh

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

mn moeders pctje weer gerepareerd.
angsthaasje

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Ik heb gedaan alsof ik mijn poes haar vleesje op at en toen heeft ze het eindelijk zelf opgegeten, haar medicijn zat erin.
Als dat geen goede daad is dan weet ik het ook niet meer!! ;)
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

een blond meisje geholpen met het vinden van pijnboompitten, nadat 2 AH-guppies het allebei niet wisten.
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
angsthaasje

Re: Mijn goede daad van vandaag is:

Julian, zou je een donkerharig meisje ook geholpen hebben??? (plaag, plaag, is maar een grapje hoor!!!)

Terug naar “Positieve verhalen en tips”