Remmyio

Help ik heb een ernstig probleem

Hallo.
De laatste 6 weken niet bepaald lekker alsmaar slappe spieren recht,s zijde van mijn lichaam wel kan ik gewicht heffen, fietsen en zo. Maar trap lopen, of een eind gaan wandelen is al een ramp want doen voel ik een weeïg slappig wordend gevoel ,ik heb geen behoefte om dingen rechts te pakken meestal als ik drink pak ik het glas links uit voorzorg soms doen mijn spieren zeer en zijn ze verkrampt. Ik weet niet wat ik er mee aan moet spanningen heb ik de laatste tijd niet echt gehad. Ik maak me grote zorgen want ik ben bang voor een neurologisch probleem zoals een tumor in het hoofd.
Zoeza

Re: Help ik heb een ernstig probleem

Ben je met deze klachten al bij je huisarts geweest? Dat lijkt me een eerste logische stap.
Mickey~

Re: Help ik heb een ernstig probleem

Het lijkt mij inderdaad verstandig eerst maar eens naar je huisarts te gaan, die weet er meer over dan wij. Ik zou proberen niet meteen aan het ernstigste te denken. Echter, enige manier om erachter te komen waardoor dit komt, is door naar een arts te stappen!
Remmyio

Re: Help ik heb een ernstig probleem

Ik ben al tig keren bij de arts geweest maar die zegt dat er niks aan de hand is eigenlijk geef ik hem gelijk want kracht heb ik gelukkig wel. Maar het probleem is de slapte in mijn spieren rechtzijdig van mijn lichaam de ene keer is het erger dan de andere keer. Maar ik wordt er wel vervelend van want het loopt de spui gaten uit zo op deze manier. Maandag is de arts weer aanwezig dus dan kan ik wel een afspraak maken en ook even vertellen dat ik er erger last van heb.

Terug naar “(Psycho)somatische klachten”