sil

chakra healing

is er iemand bekend met chakra healing
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: chakra healing

Ik heb Reiki I gedaan. Ik heb dus wel wat gehad over chakra healing.
Inzicht als Uitweg..
sil

Re: chakra healing

bij wie heb je dat gedaan en ben je daar van opgeknapt
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: chakra healing

Ik heb dat bij iemand gedaan die in Zeeland woont. We hadden een spiritueel weekend met een hele groep mensen die in de meer alternatieve hoek zaten. In dat weekend gaf iedereen workshop, cursus of training in zijn of haar specialiteit. Degene die dat wilden konden Reiki I doen dat weekend. Dat heb ik dus gedaan. Ik zelf vond het wel fijn om te doen maar het is niet dat ik er meer aan had dan dat ik zelf al wel ervaarde op dat gebied. Het was voor mij meer een bevestiging van hetgeen ik al deed. Een soort van aanvulling. Iets wat ik prettig vond om te delen met mensen die daar ook voor open stonden en mee bezig waren. De handposities, manieren van behandelen en achterliggend gedachtegoed zijn waardevol om te leren evenals de bijbehorende ontspannings, meditatie en visualisatie oefeningen.

Je kan er veel aan hebben maar het hangt ook een beetje van jezelf af .. The mind is like a parachute.. it only functions when it's open. Iemand die ergens niet voor open staat of er niet in mee kan gaan kan beter iets anders zoeken wat wel bij hem/haar past.

Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Medicatie”