Mirke

Ervaringen met Edronax

Hey,

In verband met Sipralexa ben ik nu bijna half jaar aan het sukkelen.
Nadat ik terug in de diepte gegaan was, schreef de huisarts me 2 sipralexa voor in plaats van mijn onderhoudsdosis één, resultaat na een paar maanden een serotoninevergiftiging. Terug afbouwen naar 1/2 door een andere dokter van wacht, terug naar één gaan, door mijn huisarts. Kon dit ook niet houden, woonde ondertussen bij mijn moeder, haar huisarts terug naar 1+1/2 gaan. Ik voelde me stilaan beter worden tot ik drie weken geleden weer een serotoninevergiftiging kreeg, complete verlamming van de onderste ledematen is verholpen door een injectie, weer door een dokter van wacht.
Ik had nog wat reserve aan serotonine tot zaterdag, terug de diepte in, met zelfmoordneigingen. De dokter heeft dan maandag zo vlug mogelijk een afspraak gemaakt met een psychiater. Resultaat neem er een halve Endorax bij, dit werkt op de noradrelanine.
Dinsdagavond genomen, maar de bijwerkingen waren echt niet normaal, kon niet meer op mijn benen staan, mijn ogen vielen dicht, verlamming van mijn tong, teveel speeksel, kon bijna niet meer slikken, ineens klaarwakker worden 's nachts. Gisteren terug naar de dokter en ze raadde me aan om Endorax te nemen als ik al in bed lag. Ik weet dat het normaal niet kan, maar terug verlamming van mijn tong, speeksel teveel, ogen die ik niet kan openhouden. Had ik op dat moment gekunnen was ik naar de spoed gegaan, maar kon natuurlijk niet stappen, gewoon om ze te laten zien wat die Endorax met mij doet.
Ik weet het allemaal niet meer met die medicatie, ik was op de goede weg en nu... Heeft er iemand ervaring met Endorax en dezelfe symptonen ervan?
Als ik maar weet dat het mettertijd zal beteren wil ik het nog blijven nemen omdat ik het met één Sipralexa niet haal. Volgens mij weten de dokters het ook niet meer.

In nood,
Mirke

Terug naar “Medicatie”