nameless

overgeven..

hey,
al bijna een jaar denk ik erg veel aan een eetstoornis hebben..
eigenlijk heb ik zelfs gehoopt dat ik het eens volhield niks, tot iets tot eten..
nou sinds een tijdje lukt het me om over te geven na het eten..
en het klinkt raar maar ik ben trots =D>
ik weeg veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel... dus krijg ietsie hoop, dat ik ook weer mooi dun word :notworthy:

nou voelt het toch wel iets dubbel..
moet ik blij zijn?
of niet..
Eleandra

Re: overgeven..

Weet je dat braken heel schadelijk is voor je lichaam?
inactieve gebruiker

Re: overgeven..

dit zal heel asnel een verslaving kunnen worden waar je mogelijk nooit m,eer vanaf komt Daphne. Dus je kunt er net zo trots op zijn als op je eerste heroine-spuit zeg maar....
nameless

Re: overgeven..

ik weet dat hte heel slecht is.. maar het voelt waarneer ik overgeef zo goed.. :cry:

klaasP: ik denk dat ik nou nogal arrogant overkom, maar ik wil heel graag hero gebruiken..
nadat ik een film heb gezien over een 13 jarig meisje wat hero gebruikte.. lag later wel in coma, maar ik verlang zoooo naar hero :-#

mijn buurvrouw gebruikt drugs en ik heb er al eens over gedacht te vragen of ik het van haar kan kopen,.. maar ik heb weinig kans lijkt me met m'n 13 jaar..
Wolfje

Re: overgeven..

Hoe komt het dat je zo graag heroine wilt gebruiken?

(ben nieuwsgierig :oops: )

;)

Wolfje
nameless

Re: overgeven..

omdat ik zag dat je eerst gestrekt gaat.. en dan heel relaxed word en je je heerlijk voeld.. :roll:
geen stress etc, dat moet gewoon heeeeeeeeeeeeerlijk zijn \:D/
inactieve gebruiker

Re: overgeven..

Daphne, kan me dat heel goed voorstellen. De dingen die je ons verteld hebt over jouw situatie zouden mij ook de realiteit doen willen ontvluchten, maar het punt is dat je er dan alleen nog maar weer een probleem bij hebt gekregen: de drank, weed, heroine, of het kotsen. Besef goed dat het kotsen de zwaarste verslaving blijkt te zijn alsook een verslaving die een normaal leven (wat je wel met drugs nog zoud kunnen hebben) onmogelijk maakt.

Maar veel belangrijker is te zorgen dat je juist NU zo gezond en zo fit en zp helder blijft als je maar zijn of worden kunt, omdat je iets aan je situatie moet gaan doen, in plaats van die in je hoofd door jezelf in een roes te werken (zoals overgeven werkt) te ontvluchten.
De hulpverlening is tot dusver tekort geschoten, maar daarom mag je het bijltje er nog niet bij neergooien.
Heb je al eens met je mentor overlegd of je niet eens met een maatschappelijk werker kunt praten?

Sterkte, Klaas
Wolfje

Re: overgeven..

hmm... even hardop denken hoor. Vraag me af of je dan aan de hero moet.... miss is er wel iets wat goedkoper is en wat gezond is.... :-k Daar zou ik voor gaan iig...

Ik ga verder met Klaas mee, leg je er niet bij neer!

:knuffel:

Wolfje
nameless

Re: overgeven..

ik praat al een paar maand met een schoolmaatschappelijkwerker (van bureau jeugdzorg)
maar het helpt niet..
tis fijn erover te praten, maar een uurtje later is alles weer hetzlefde..
tis zo moeilijk.. vraag me al een tijdje af wat ik verkeerd heb gedaan waardoor ik dit verdien..

k weet niet of ik nou zoiezo gezond ben hoor..
ben al bijna 5 weken achter elkaar misselijk..
heb een mega bult in m'n zij..
eigenlijk maakt het me niet meer uit, t liefst stap ik nou nog uit het leven..

wolfje:
heb je ook een idee wat? :)
heb al valeriaan en nog wat pillen zooi geprobeert, maar mijn huisarts wil dat ik pillen ga slikken voor m'n depressie maar van mijn ouders mag het niet..
Wolfje

Re: overgeven..

Wat is de reden van je ouders dat je het niet mag?

Wat mij altijd goed doet voelen is sporten. Ik voel me altijd tip-top.
Maar een pilletje mwah, die heb ik nog niet gevonden.

Wolfje
inactieve gebruiker

Re: overgeven..

tis fijn erover te praten, maar een uurtje later is alles weer hetzlefde..
daarom is de hulp die je tot dusver geboden werd onvoldoende. De hulp die je hebben moet, die is er wel hoor Daphne.
Veel blijven schrijven hier. We komen hier zeker nog op terug.

Heel veel sterkte, Klaas
nameless

Re: overgeven..

wolfje:
ze zeggen dat je er raar van gaat doen..
en dat ik me aanstel en als ik wat steviger in m'n schoenen kom te staan, ik me al mteen goed zal voelen.
tis maar goed dat mijn ouders zo goed weten hoe ik me veol :nod: :finger:

klaasP
ja helaas krijg ik nou pas andere hulp in mei..
had eigenlijk 1 april al een afspraak maar die ging plots niet door :-s

daphne :)
inactieve gebruiker

Re: overgeven..

het is zo mei, hier veel blijven schrijven he, intussen, over alles wat je dwars zit, oke?

:knuffel:
nameless

Re: overgeven..

doe ik :)

ben zo blij dak dit forum heb gevonden :D
kan hier super mijn verhalen kwijt! =D>

Terug naar “Eetproblemen”