Fred Haché

Maaltijden over slaan.

Gegroet,

Ik sla met grote regelmaat maaltijden over. Zoals ik nu hier zit, heb ik alleen 's middags een maaltijd genomen: 4 broodjes kaas. Nu zal ik wellicht straks toch iets dienen te regelen (ik heb niets in huis). Soms eet ik maar één maaltijd per dag, wel vaak een flinke dan, en ik slaap ook veel.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee?

Vrgr. Fred
Pokemonk

Re: Maaltijden over slaan.

Jep . Doe het om mezelf te straffen , terwijl ik eten in huis heb . Kromme gedachtes .
Leeuwtjuh

Re: Maaltijden over slaan.

idem, same as monk.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Maaltijden over slaan.

Ik eet eigenlijk alleen maar één keer per een grote maaltijd dag, en dat is ’s avonds.
Meestal is dat vrij laat en een vrij grote hoeveelheid. Geen toetjes, daar doe ik niet aan en zeker niet in mijn eentje. Aan ontbijten heb ik altijd een ontzettende hekel gehad. Dat mensen ’s ochtends al een lading boterhammen naar binnen kunnen werken als ze amper een uurtje wakker zijn heb ik nooit kunnen begrijpen. Mijn ontbijt bestaat uit zwarte koffie en sigaretten.
Tussen de middag eet ik misschien een broodje kaas of wat fruit of drink wat vruchtensap. Dat doe ik al bijna heel mijn volwassen leven. Het is maar net wat je gewend bent.
* Liebe Macht Frei *
Mickey~

Re: Maaltijden over slaan.

:shock: kunnen jullie dan zonder ontbijt?
als ik niet ontbijt dan val ik om!

Als ik heel druk ben, of ik heb laat ontbeten, dan sla ik mijn lunch wel over, maar ontbijt en avondeten eet ik altijd!
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Maaltijden over slaan.

Mickey~ schreef::shock: kunnen jullie dan zonder ontbijt?
als ik niet ontbijt dan val ik om!
Dat was juist de bedoeling. In de tijd dat ik nog als vertaler werkte at ik ’s middags niet meer dan een krentenbol en een appel. Van het honger gevoel begon je hoofd lekker te zweven.
Naarmate ik ouder werd kon ik dat steeds minder goed meer opbrengen. Maar ik zal nooit een liefhebber van ontbijt of een stevige brunch worden.
* Liebe Macht Frei *
Pokemonk

Re: Maaltijden over slaan.

Eet s'ochtends wel altijd , maar warm is soms een probleem .
Leeuwtjuh

Re: Maaltijden over slaan.

Ik eet sochtends omdat ik van mezelf moet, niet omdat ik honger/trek heb, ik moet het er meerendeel inproppen en vaak is het maar een krentenbol of 1 boterhammetje en dan heb ik meer dan genoeg.
Thundersheep*

Re: Maaltijden over slaan.

Leeuwtjuh schreef:Ik eet sochtends omdat ik van mezelf moet, niet omdat ik honger/trek heb, ik moet het er meerendeel inproppen en vaak is het maar een krentenbol of 1 boterhammetje en dan heb ik meer dan genoeg.
Fred Haché

Re: Maaltijden over slaan.

Gegroet,

Vandaag pas om ca. 15:00 eerst wat gegeten. Moest weg met de auto, maar voelde mij wel flauw. Voor de veiligheid maar wat gegeten. Als ik 's ochtends eet voel ik mij meteen zo moe. Ook bij een flinke maaltijd 's middags overigens.

Vrgr. Fred
passiebloem

Re: Maaltijden over slaan.

ik vergeet soms te eten, omdat ik weinig gevoel heb? 023
Myillusions

Re: Maaltijden over slaan.

Fred Haché schreef:Gegroet,

Ik sla met grote regelmaat maaltijden over. Zoals ik nu hier zit, heb ik alleen 's middags een maaltijd genomen: 4 broodjes kaas. Nu zal ik wellicht straks toch iets dienen te regelen (ik heb niets in huis). Soms eet ik maar één maaltijd per dag, wel vaak een flinke dan, en ik slaap ook veel.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee?

Vrgr. Fred
Hallo Fred, ja ik heb ik ook wel problemen mee. Maar niet zo heel erg, vind ik. Ik eet normaal wel 3 maaltijden per dag: een broodje in de ochtend voor school, 2 broodjes op school, en een bord avond eten. Maar ik heb heel vaak dat ik gewoon geen eetlust heb. En op zaterdag en zondag sport ik ook tot 12 uur, maar dan sla ik de lunch over. Of omdat ik geen trek heb, of omdat er niks voor mij word't klaar gemaakt en niet zo'n trek heb om het zelf klaar te maken. Ik slaap ook veel in het weekend en vakantie: Vakantie ongeveer 12 uur per dag en weekend 11 uur? En daardoor mis ik het ontbijt ook.Dus ik eet meestal: 7 x ontbijt , 5x middag eten en 6x avond eten per week. Oh en mijn andere reden om niet te eten soms is proberen af te vallen. Okee... dit heeft echt amper iets met jouw probleem te maken.. sorry, negeer me maar..

Eva, 15 jaar

WOOW ik ben stom, jouw reactie is van 2 jaar geleden zie ik nu pas... pff
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Maaltijden over slaan.

en toch druk je dan op bevestig :D

Als je hem wil weg laten halen, zeg het maar of pb een van de mods [045]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Eetproblemen”