patrickapd

Kan seksverleden van mij vriendin niet los laten HELP!!

Hallo

Ik stel me ff voor ben Patrick 25 jaar en zit met een heel groot probleem.
Ik wou alles weten van het seksleven van me vriendin tot details toe.
Ze heeft alles vertel op 1 jongen naar dat stelde voor haar niks voor.
Heeft me veel pijn gedaan dat ze daar niet eerlijk over is geweest.
Heeft/denk ik een litteken gemaakt in mijn vertrouwen.

Nu weet ik alles, en het gekke is de jongens die ze voor haar ex heeft gehad doen me HELEMAAL NIKS .
De jongens die naar haar ex kwamen die gedachten beïnvloeden me leven nu.
Ze heeft me in begin special laten voelen en altijd gezegd na me ex noooooit meer iemand gehad.
Toen later kwam de aap uit de mouw, ik kreeg van haar het wachtwoord van haar Facebook.
Ik kon het niet laten om alles te checken, eerst wat ik las dat ze naar de ex met een andere ex nog het bed is in gedoken.
Ok deed zeer maar na uitleg snapte ik het best. Toen kwam later dat ze het met een turk had gedaan handwerk, en ze vertelde.
Me er achteraan dat ze ook vlak voor mij. Ook met jongen wat heeft gedaan maar niet het. Wat ik altijd al het vermoede van had.
Ze heeft iets persoonlijks in der waar ze niks aan kan doen heeft ze over gehouden van de EX dat heeft ze die jongen eerlijk verteld.
En die dacht bekijk jij het deed haar veel verdriet. Dus ik begreep dat ze dat nooit heeft verteld tegen mij. Om dat ik toen nog niet wist
Wat ze had overgehouden van der ex. Ik wist van een vriendin dat ze dat al had maar heb altijd me bek gehouden ik was verliefd op haar hoe ze is.
Die 3 punten heb ik zeker verwerkt heel vreemd, begin werd ik mee wakker en ging ik er mee na bed.
Ik at niet meer kon de liefde niet meer bedrijven want zag alles voor me. Ik maakte me zelf helemaal gek ik had zelf`s geen zin meer in leven.
Het werk ( eigen baas) ging heel slecht ik liet alles links liggen. Ik ben 25 jaar heb een mega goed lopend bedrijf. Heb alles wat een jongen
Van 25 over kan dromen. En nog te blind om het verleden van me vriendin los te kunnen laten ik praat hier over 6 bed partners en 2 handwerk.
Ik zelf heb er meer dan 50 gehad zelfs nog vlak voor haar.

Toen heb ik alles verwerk en ging weer goed met me liep bij Psygoloog maar ik vind/vond dat het niet echt helpt ze gaan alles maar zoeken in mijn verleden.
Me ouders zijn gescheiden en heb totaal geen opvoeding of pap en mam gevoel gehad in me leven. Ik leefde me eigen leven, mensen dachten
Altijd dat ik nooit wat zou bereiken. Als ze me nu zien kijken ze om en zijn ze trots op me. Ik vind gewoon dat ze me niet helpen met probleem wat nu in me hoofd zit.

Ging zo goed toen ik sms’jes las. Heb haar daarvoor al 1000 x gevraagd ben je met hem na bed geweest altijd antwoord NEE.
Toen las ik dingen van ik verlang na je en wil in je armen liggen. Toen dacht ik kijk nu heb ik bewijs nu moet je me het eerlijk vertellen.
En was nog steeds NEE ze zei ik kan dat toch sturen na iemand zonder dat het gebeurd. Ze kan zeker niet bij die jongen thuis komen en al
Zeker die jongen niet bij haar thuis. Beetje zo relatie uit de stad peukje doen en rond rijden en maar wat hand werk denk ik.
Maar van al die andere jongens die ze heeft gehad heb ik het los kunnen laten omdat ik het snapte en ze het me uit heeft gelegd.
Maar dit verhaal van hem blijft me achtervolgen. Het is zo gek ik had gevoel dat hij bij haar werk was echt zo sterk gevoel in me.
Blijkt ze komt thuis “ raad 1 x wie er langs liep” en het was hem. Ik dus weer helemaal gek in me kop.
En bleef maar door gaan en door gaan ik dacht ik vraag het hem gewoon. Kwam niks uit . Toen op de Facebook van me vriendin.
Naar hem hij reageerde al hey bel me is ! me vriendin zei nou pak ze nummer en doe net of je mij bent. Ik dus naar hem whatsappen.
Enzo. Belde hij me later op een andere nummer en vroeg hem hebben jullie nou gedaan of niet zei die nee.
Week later volde het niet goed. Ik denk ik app hem gewoon hij denkt toch dat ik me vriendin ben.
Ik met verhaal je wat moet ik nou moet ik het hem nou zeggen ! hij zei sorry maar ik kan me echt niet herinneren dat wij het hebben gedaan dus wat wil je hem zeggen.
Ik dacht Yes nu weet ik het. Maar toch onderbuik gevoel van misschien heeft zei hem in gelicht erg ziek eindelijk. Facebook na gekeken geen berichten.
Zelf haar telefoon rekeningen allemaal na gekeken kon niks vinden. Nou uit gepraat hoe en wat ja was allemaal vorige jaar. Toen ging weer 3 weken goed.
Vrijdag voor kerst ik op twitter kijken dacht hey ze heeft twitter. Ik lezen las ik allemaal rare dingen begin dat jaar. Hotel kamer, rare liefdes en seks tweets.
Ik na huis helemaal op gefokt stond op omploffen. Ze kwam thuis en liet het haar zien en ze bleef volhouden dat niet zo was. Nou hele erge ruzie.
Ze blijft tot de dag ontkennen dat ze daar niet was met hem. Maar er zijn zo veel linkjes die dagen dat er wel wat is gebeurd. Ik kon niet meer aan
En heb er uit huis getrapt ik kan er niet tegen dat ze tegen me liegt. Dat is het gekken er van als ik het weet dan snap ik het en is het ook klaar.
Maar ik geloof er gewoon niet. Heb haar nu zo vaak gevraagd zelfs waar de ouders bij waren. Mijn kerst en hun kerst was totaal niet hoe het moest zijn.
Oud en nieuwe ook niet. Ben zelf nog weg gegaan om dat ik niet meer aan kon en heb me helemaal na de klote gezopen.

Conclusie die jongen blijft me achter volgen omdat ik het niet snap en altijd dingen blijf denken dat er wel wat is gebeurd.
Ik zie nu zelf ook dat ik ziek ben maar ben niet achterlijk mijn gevoel zei altijd dat niet klopte en is nu paar x gebleken dat er wel meer was.
We hebben veel met vrienden gepraat en die zijn eigenlijk ook klaar met der. Omdat het klaar was ja alles is gezegd en later blijkt dat het dus weer anders te zijn.
Ik weet dat je niet alles moet weten van het verleden dat is ook gewoon ziek. Maar dat dit me blijft achter volgen is niet voor niks.
Ze snapt denk ik gewoon niet als ik het weet en ze is eerlijk dat het dan klaar is net zoals die andere incidenten.
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen iedereen zegt dat ik beter kan krijgen en zei ook en dat ze me toch maar gek maakt.
Neem ook al afstand van der. Gaat nu wat beter maar merk dat er nu veel haat in me zit dat ze weer gelogen heeft.
Terwijl ze ziet dat ik er gewoon echt aan onder door ga.

Ben echt opzoek naar iemand die me hier mee kan helpen. Het begint vaak als ik wakker wordt angstig begin er weer aan te denken en ga weer dingen zoeken.
En vragen aan der. Opzoek naar dingen lijkt wel of ik het fijn vind ofzo dit rot gevoel.
Ik slik Oxazepam moet zeggen helpt me wel om rustig te worden. Ik wil van de stemmingswisselingen af dan voel ik me goed en dan komt het weer in me en klapt ik weer dicht.
Prikkelingen in de hersens zijn het.

Hoop dat er iemand is die dit leest en denk ik kan je helpen.
Felix

Re: Kan seksverleden van mij vriendin niet los laten HELP!!

Hoi Patrickabd,
Je bent nooit eigenaar van iemand anders, ook niet van je vriendin. Je bent heel onzeker in deze relatie en als je daar ook echte redenen toe hebt kun je het denk ik beter uitmaken want anders komen er nog brokken van.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: Kan seksverleden van mij vriendin niet los laten HELP!!

wat denk je zelf je vraagt 1000x iets en zij zegt "nee" verwacht dat ze na 900 x had gezegd "ja". Wat meteen betekent dat ze daarvoor 899x tegen je heeft gelogen? Zodat je daar weer over begint en je zorgen maakt wat er nog meer was gelogen.
Als je het 1000x moet vragen heb je geen vertrouwen in haar, geen basis voor een gezonde relatie. Werk eerst eens aan je onzekerheid en zoek uit wat je wilt. Hier wordt je alleen nog meer gek van.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Kan seksverleden van mij vriendin niet los laten HELP!!

Mijn advies: geen relatie met wie dan ook nog aangaan voordat jij weer met beide benen op de grond staat. Psychische hulp is wel een goed idee want je bent op bepaalde vlakken flink de weg kwijt als je het mij vraagt. Heel stoer en leuk dat je er 50 hebt gehad, maar als je van haar vroegere partners niks wilt weten moet je er ook niet naar vragen, zij kon het kennelijk van jou wel accepteren. Zorg dat je alles op een rijtje krijgt en denk goed na voordat je een nieuwe relatie met iemand aangaat en maak vooral niet weer dezelfde fouten.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
angel12

Re: Kan seksverleden van mij vriendin niet los laten HELP!!

Wat voor leven wil je ? Heb jij dan geen verleden ?

Wat heb je nodig en ben je bereid om daarvoor te gaan ?

Wil je het beste en kan je zelf het beste bieden ?
patrickapd

Re: Kan seksverleden van mij vriendin niet los laten HELP!!

Ja het is heel raar! Ik kijk niet eens naar me eigen verleden ik was 10 x zo erg.
Ik heb er voor gekozen om met haar verder te gaan, ik heb nog nooit zo iets gevoeld voor een meisje. Het is fout gegaan toen ze me specieal liet voelen,
dat ze naar haar ex nooit meer wat heeft gehad. Wat blijkt dat niet zo is. Het klopt ik moet weer ff met beide voeten op de grond komen. Er zijn zo veel rot dingen gebeurd af gelopen maanden. Dat heeft me een beetje in een cirkel gebracht.
Uitmaken denk ik ook veel aan en zeg het ook tegen haar maak het met me uit zo
leven wil je niet. Maar dat wilt ze niet ze wil er voor vechten. Ik heb
haar dingen laten zien in leven wat ze nog nooit heeft gezien. Maar ik noem het maar een stemmetje in me hoofd, blijft zoeken en zeiken over nog maar 1 ding.
Ik heb zelf alles even op een rijtje gezet wanneer dit gevoel is begonnen. Kwam ik tog uit om de scheiding van me ouders. De hebben me daarna allebei verlaten.
Denk soort verlatings angst ik wilt niet geloven en niet zien dat ik iemand kan vertrouwen en er echt voor wilt gaan. Ik moet het eerst kapot maken voor dat me ogen er van open gaan. Maar krijg nu gelukkig hulp van iemand waar ik veel goeie reacties van lees. Moet even weer uit dat irritanten cirkeltje en weer even beseffen dat er veel.
ergere dingen zijn in de wereld.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”