Mclaesen280993

Heb wat raad nodig!

Hallo,

Ik ben een jongen van 19, ik heb sind vorig jaar juli een relatie met een meisje van 24. In het begin ging alles goed, we zaten echt op dezelfde golflengte ondanks het leeftijdsverschil. Maar na iets meer als een half jaar begonnen de 'probleempjes' te komen.

Ik zeg dit niet om te stoefen, maar ik doe echt heel veel, om niet te zeggen alles voor mijn vriendin. Ik ben er altijd voor haar, en doe altijd mijn uiterste best om haar gelukkig te maken. Maar het grootste probleem wat nu tot uiting komt is dat mijn vriendin niet praat met mij, over hoe ze zich voelt en wat haar stoort. Maar ze gaat steeds naar haar zus om haar hart te luchten. En ookal probeer ik haar te stimuleren om te praten met mij, maar ik ben diegene die het altijd uit haar moet trekken. Haar antwoord op de vraag, 'Wat is er?' is altijd 'Niks'. Ondanks ik weet dat er iets is.
En als ik het na enkele keren vragen toch het echte antwoord krijg is het steeds een verwijt naar mij toe dat ik te weinig tijd voor haar maak. Maar dat is het net, ik ben momenteel tewerkgesteld als treinbestuurder, en heb daardoor onregelmatige uren. En zij werkt als bediende in Brussel. Maar na mijn uren als ik vroeger gedaan heb, ga ik als vrijwilliger werken in een zaak, om toch mijn tijd wat te besteden aan iets anders dan mij thuis te vervelen, want zij is toch werken. En als zij dan thuiskomt rond 19.30u zorg ik dat ik om 20u bij haar ben, maar toch is dit half uur te veel voor haar denk ik. Dus ik weet me geen raad wat ik hiermee moet doen, moet ik echt mijn dag zo schikken om toch dat halfuur bij haar te zijn, buiten het feit dat ik al zoveel voor haar doe.
Haar probleem met mij is dat ik volgens haar alleen maar intresse heb in dat werk en niet in haar. En dat vind ik overdreven want ik hou zielsveel van haar, en laat dat ook merken. WAT MOET IK DOEN??

Daar bovenop, onze seksrelatie is ook niet om over te stoefen. In het begin was alles nieuw en hield het met vijf ,zes keer per week niet op. Maar die tijden bleven niet lang duren(wat ook normaal is). Maar nu na bijna anderhalf jaar , moet ik blij zijn als we één keer per maand eens de liefde bedrijven, ik heb nog maar één keer in onze relatie de situatie voor gehad dat zij mij eens toonde dat zij zin had in seks. De andere keren was ik het altijd die moest proberen, en proberen en toch meestal op voorand wist dat het op niets zou uitdraaien. Maar ik wil haar dat niet verwijten, want ja het kan zijn dat ze nu eenmaal niet vaak zin heeft. En ik ben er 100% zeker van dat ze me niet bedriegt, want ze houd gewoon teveel van mij om dat te doen. Maar ik kan u verzekeren dat dit als 19-jarige, niet altijd zo eenvoudig is. Ik heb nog de intentie( kan ook niet goed zijn) dat ik dat meestal relativeer, en het gewoon laat passeren en er niet verder op in ga. Want als ik er dan over wil praten dan mond het van haar kant uit in een huilpartij, en kwets ik haar(denk ik). Maar dat is het laatste wat ik wil.

Maarja dit is voor mij echt geen eenvoudige situatie, ik weet gewoon niet wat ik moet doen, moet ik haar nog een keer zeggen dat ze meer moet praten? Moet ik blijven alles uit haar trekken om toch dingen te weten te komen? Ik weet het echt nietmeer!

Ik hoop dat er hier mensen zijn die me alsjeblieft wat raad kunnen geven, want ik ben radeloos!

Grtjs MC

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”