Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: Doolhof.

heheh , wat een heftige tijd!!!
maar het mooiste en belangrijkste is toch deze zin :
Stud7 schreef:Het gaat goed met mij en hoewel ik er een bende van gemaakt had en heb, voelt dit toch als een richting die ik nu in mijn leven zou moeten nemen!
vooral in die richting blijven stappen dan!!!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Doolhof.

Knap van je dat je in deze moeilijke situatie er zo mee om weet te gaan. Ik proef een stukje vrijheid ook in je schrijven. Alsof er ook een last van je af gevallen is, lijkt het wel?
Inzicht als Uitweg..
Anotherday

Re: Doolhof.

Hotel aan zee,

Waarom lijkt mijn leven, enkel vooruit te kunnen gaan bij wat ik achterlaat.
Ik sta te lang stil en de tijd vult de momenten in een zelfbewust testament,
opgesomd en een gedachte vertakt, brengt me overal waar ik geweest ben,
maar nooit waar ik heen zou moeten gaan.

Noodgedwongen avontuulijk overleef ik zonder vooruitzicht, met desinteresse
en mijn expressie van verveling. Glimlach ik verplicht en kies er steeds vaker
voor om alleen te willen zijn.

Waar ik heen ga, weet ik niet. Wat mijn plannen voor de aankomende tijd zijn weet ik niet.
Ik mis het goedkope leven, iemand om mij heen, drugs en mijn poes. Allemaal dingen om
de grote leegte die ik heel soms voel, te ontlopen.

Een zoektocht die geen plekje heeft kunnen vinden, en maar door jaagt of wegvlucht.
Zal ik het ooit vinden:) Een dag in het leven, gaat door....
Anotherday

Re: Doolhof.

Ik ontving enkele bedreigingen in mijn mailbox op deze site. Mijn ex-werkgever had mij hier gevonden. Ik ben actief op verschillende poker fora, dus een logische vindplaats was deze site niet. Ik ga niet ontkennen dat ik geen fouten heb gemaakt of zelfs dat ik mij vreemd gedragen heb ten aanzien van hun. Ik klik nu eenmaal niet zo makkelijk met mensen, dat kan best arrogantie van mijn kant zijn.

Maar er gaan verhalen rond die niet waar zijn en mijn aandeel daarin is helaas erg groot. Ik zat erg omhoog en had een vliegticket nodig om naar huis te kunnen. Ik heb toen een vaste bezoeker om geld gevraagd uit naam van het meisje waarmee ik werkte, via een mailadres die ik voor vaste klanten had aangemaakt.
Ik voelde mij zo schuldig, dat ik iemand direct had opgelicht, dat ik hem een uurtje later via mijn skype alles heb opgebiegd. Ik heb deze man van 35, die Paul heet, twee dagen nadat ik terug thuis was, uitgenodigd bij mij thuis. Hem laten zien hoe het werkte en al zijn vragen beantwoord en 100 keer mijn excuses aangeboden. Mij voordoen als meisje en verhalen verzinnen is natuurlijk erg naar, maar nog erger is dat deze mensen hun persoonlijke verhaal vertellen en op die manier bedrogen te worden, moet iets verschrikkelijks zijn.

Ik voelde mij schuldig. Deze jongeman gaf gemiddeld 600 euro per maand uit op de webcamsite. Ik heb hem deze blog laten lezen, zodat hij ook iets persoonlijks van mij wist. Hem nog een aantal keer op skype gesproken. En hij vertelde dat hij mensen kende in Bulgarije die het meisje waarmee ik werkte wilde helpen om van haar drugsprobleem af te komen. En hij deed zichzelf voor als iemand die dit werk ook wilde gaan doen. Aangezien ik vertrokken was er een vacature moest worden ingevuld. Hij noemnde zichzelf Peter en liet een enkele keer zien met wat hij besproken had. Ik heb nooit informatie gegeven, geen skypeadressen, geen facebookpagina’s, geen e-mails.

Hij liet voornamelijk de dingen lezen die over mij gingen en vertelde verhalen over de mensen met wie ik daar werkzaam was, die van geen kant klopte. Hij begon steeds vreemdere verhalen te vertellen over arrestaties, interpool, dwang met minderjarige meisjes en nog een aantal dingetjes, waardoor ik inzag dat ik voor de tweede keer bezig was om iemand die hopeloos is te willen helpen.

De beste jongeman is een fantast, noemt zichzelf arts of dokter terwijl hij dat helemaal niet is. Ik had beter moeten weten. De hele teringzooi los moeten laten en zwijgen als het graf. Mensen, pff. Hij kon het niet loslaten en heeft de mensen voor wie ik werkte een link gestuurd naar deze blog . Maar nog erger aan hun vertelt dat ik het meisje waarmee ik werkte zou stalken, nare verhalen over hun vertelde, de camsites bezocht om haar te willen zien, mijn adres gegeven, vertelt waar mijn moeder woont en vast nog wel een aantal verhalen die mij op een totale psycho laat lijken.

Mijn laatste avond in Bulgarije. Ik was al van plan om naar huis te gaan. Ik wilde nog even wachten op de centjes die ik zou krijgen. Daar hadden ze wel beter om mee kunnen gaan, en die leugens over geld, en de teleurstelling dat er altijd veel minder was dan er was afgesproken, dat was ook een reden waarom ik weg wilde. Beloofde maakt schuld. Ik had het meisje in het begin beloofd toen we gingen samen wonen, dat ik niet zomaar mijn spullen zou pakken en haar een optie zou geven als ik weg zou gaan. Ik heb Nederland beloofd, maar degene hier met wie ik op de chat gesproken had, raadde dat mij sterk af. Ik had mijn twijfels ook heel sterk. Nee, haar meenemen naar Nederland was echt geen optie. Niet dat ik denk dat ze er veel interesse in had, maar ik moest voor mijn gevoel iets voorstellen. Een uitweg, een ander leven, een nieuw avontuur. Maar eerlijk gezegd was het gewoon niet mogelijk. Ze heeft mij die avond verraade door te vertellen dat ik weg wilde. En toen was ik er helemaal klaar mee. Ik wil nooit meer met haar iets te maken hebben, hoef haar nooit meer te zien. Ze heeft mij laten inzien hoe intens gemeen een mens kan zijn!
Ze woonde nog bij mij, had mijn nieuwe telefoon, mijn super sonische koffer geleend die bij haar ouders lag en ik kreeg nog een aanzienlijk bedrag van haar. Ze had niks meer, vast uit huis gevlucht toen ze hoorde dat ik eraan kwam. Al het geld wat ze in de haast had achter gelaten heb ik meegenomen. Ik had tassen nodig om mijn spullen te pakken en heb haar tassen die klaar stonden omdat ze weer thuis ging wonen, leeg gekiept op bed. Haar linergie, bhtjes en slipjes heb ik NIET meegenomen, nog zo’n leugen! En ik heb alle vindbare tasjes of iets waar je spullen in kunt stoppen weg gegooid. Mijn laptop was stuk en ze had de hare laten staan, die ik vanwege haar schuld aan mij in geld en goederen mij toegeëigend heb.

Toen ik in de trein zat, stelde ik mij voor. Hoe zij de deur open deed. En zag dat mijn spullen weg waren, haar laptop weg was., haar spullen in een grote hoop op bed lagen. Ze had helemaal niets meer. En de zin: “ the typer stole my laptop” in een paniekerige bui aan mijn ex-werkgevers gezegd moet hebben. Mijn wraak was zoet, game, set and match, Bitch!

Maar de verhalen dat ik haar lastig zou vallen, dat ik verhalen vertelde aan mensen over Bulgarije, dat heb ik na mijn vertrek niet eens meer in de chat gedaan of op andere fora. Alleen met die fantast, die mij helemaal zwart heeft gemaakt bij hun en haar blijft bezoeken op de webcam terwijl hij weet dat hij bedonderd word. Ik wist al dat hij er achter zat, toen ik van mijn werkgever inbox berichtjes kreeg op deze site, en heb die fantast onmiddellijk geblokkeerd. Maar heel zeker was ik niet, totdat ik eergisteren mijn aangemaakte e-mail per ongeluk opende via de laptop, waarmee ik eigenlijk nooit iets doe. Om mijn eigen mail te checken, kwam ik meteen op dat adres die ik had aangemaakt uit naam van haar. Ik heb alle inlog, alle passwords, alle sites, elke betalingsmethode na dat bedreigende berichtje naar mijn ex-werkgever gestuurd. Omdat ik er klaar mee ben er niets meer mee te maken wil hebben!

Bij het openen van dat mail adres zag ik zijn naam er vrolijk tussen staan. Dat hij haar naar Nederland wilde halen om vertaalwerk te doen en dat ze bij hem kon inwonen, totdat ze iets voor haar zelf had. Het kwartje viel meteen en aangezien ik ik nog twee vaste bezoekers gevraagd had om een lening, haha. Zat de schrik er goed in, niet dat ik mij veilig voel nadat ik dit allemaal getikt heb. Ik weet dat ik hier een risico mee neem en misschien onderschat ik de consequenties enorm. Maar mijn ego is dermate aangetast en ik word afgebeeld als een psycho. Dat ik gewoon mijn verhaal wil doen. Ik heb alle skype adressen van mijn ex-werkgevers en collega’s weer open gezet en zelfs van dat meisje en heb niemand aangesproken en gewacht totdat zij mij zouden aanspreken.

Dat is gebeurd en daaruit kwamen dus die waanzinnige verhalen dat ik dat meisje zou lastig vallen, haar bezocht op de sites en al die dingen meer. Ik wil niets meer met haar te maken hebben en heb nooit maar dan ook nooit op enige wijze contact gezocht, met uitzonder van een youtube filmpje, wat gewoon leuk om te maken was en voor mij een afsluiting was, uit de foto’s die ik had en daarna voorgoed gewist heb.

En ik twijfel of ik dit wel moet posten. Het is gek dat mensen leugens over je verspreiden die een beeld zijn gaan vormen tot een persoon die je in de verste verte niet bent. Ik weet niet zo goed waarom ik de noodzaak voel mij hier zo heftig tegen te willen verdedigen. De dingen die ik gedaan heb, met de oplichting, een ziek meisje opdrachtjes te geven als rijke Westerling. Dat heet nooit goed aangevoeld. Iemand willen helpen had teveel eigenbelang om iemand te vinden, een noodgedwongen vriendschap. Ik ben veel te genereus en te loyaal geweest en heb dat meer uit eigen belang gedaan dan ik ooit zou willen toegeven. Het idee van alleen zijn, werkt zo beangstigend op mij, dat ik er hevig van in paniek kan raken. Zeker als er iets ontstaan is, ik deed er alles aan om dat in stand te houden. Niet seksueel of een relatie die lichamelijk is. Maar het was hopeloos. Ik hield het drugsgebruik en het gokgedrag alleen maar in stand. De afhankelijkheid van drugs, begon ook bij vormen aan te nemen die duidde op afhankelijkheid. Hoe mijn leven er ook verder uit zal zien, welke problemen ik ook nog tegen kom. Ik moest daar weg en dat ik het zo op wraak kon laten lijken was mooi meegenomen.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15132
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Doolhof.

Hallo Stud,
Stud7 schreef:En ik twijfel of ik dit wel moet posten.
Het hangt er van af waar die twijfels op gebaseerd zijn. Als biecht of bekentenis heeft het vooral waarde voor je zelf.
En het ligt ook helemaal in het verlengde van de rest vanje topic. Maar ...

Maar er zit natuurlijk ook een ander aspect aan, wat je in de eerste regel van
je stukje al onder de aandacht bracht:
Stud7 schreef:Ik ontving enkele bedreigingen in mijn mailbox op deze site. Mijn ex-werkgever had mij hier gevonden. Ik ben actief op verschillende poker fora, dus een logische vindplaats was deze site niet.
Logisch of niet dat ze je hier hebben kunnen vinden, het lijkt me niet wenselijk dat je ex-werknemers toegang tot deze site hebben en je bedreigingen kunnen sturen. Dat vind ik niet in de haak.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”