yokidokie

een relatie zonder sex

Hallo lieve mensen,

Een paar weken geleden heb ik mijn relatie verboken met mijn laatste partner.
Ik heb er naar mijn idee alles aan gedaan om deze relatie te redden, omdat ik al een keer gescheiden ben wilde ik erg graag gelukkig worden met deze man.
Helaas na drie jaar is het kapot gegaan, omdat ik zeer ongelukkig bleef binnen de relatie.
Hij hield erg veel van knuffelen maar verder niks.
We hadden vanaf het begin nauwelijks sex, omdat hij een te nauwe voorhuid had en hij had daar last van.
Ik heb heel veel geduld met hem gehad en op allerlei manieren geprobeerd om het samen prettig te hebben in bed maar helaas hij bleef alleen maar als een pop liggen in bed het leek of hij het helemaal niet leuk vond als ik hem aanraakte en ik werd ook helemaal niet opgewonden van hem omdat hij me alleen maar wilde knuffelen de hele dag.
Nooit nam hij het initiatief ik voelde me helemaal geen vrouw en ik dacht zelfs dat hij misschien homo was.
Ik ben naar een psycholoog gegaan en hij is zelfs mee geweest. Hij beloofde me bij de psycholoog dat hij zich misschien zou laten opereren aan zijn voorhuid. Het bleef alleen maar bij beloftes en hij zei dat hij tijd nodig had. Inmiddels was het al bijna een jaar geleden dat ik aan had gegeven dat ik ongelukkig was en er was nog niks gebeurd. Ik heb drie jaar geduld gehad maar ik kon er niet meer tegen en heb een paar weken geleden met hem gebroken.
Ik heb altijd gedacht dat sex niet het belangrijkste was, maar ik ben er achter gekomen dat het wel degelijk belangrijk is dat je het op dat gebied met elkaar kunt vinden.
Nu moet ik weer opnieuw beginnen ik zie er wel erg tegenop maar ik heb voor mezelf gekozen voor de tweede keer. Ik ben erg de kluts kwijt want we wonen nog steeds in 1 huis zolang ik nog geen woning heb gevonden.
Ik kan het nog steeds niet begrijpen waarom een man geen sex wil en waarom het hem kennelijk niks doet.
Hij is gelukkig om zo te leven hij had zo door willen gaan maar ik zie er echt geen toekomst in in deze relatie want ik wil niet als een bejaarde door het leven. We leefden echt als een stel bejaarden. Daar ben ik toch veel te jong voor?
Volgende maand word ik 36 momenteel wil ik alleen maar proberen plezier te maken want ik ben het zooo zat om ongelukkig te zijn in een relatie.

liefs,
yokidokie.

Memories
Moderator

Re: een relatie zonder sex

Hoi,

En gelijk heb je, al is een beslissing maken als deze heel pijnlijk. Als jij ongelukkig word van de situatie, en de manier hoe hij doet, dan kan je de relatie beter stopzetten. Heb je ooit aan hem gevraagd waarom hij in precieze zin alleen zo wil leven? Is er misschien iets gebeurd in zijn verleden, waardoor hij de behoefte aan sex niet meer heeft, of misschien dat hij het zelfs niet aandurft?

Het moet heel moeilijk zijn, om zo een relatie te beëindigen en er ook nog bij in te wonen. Misschien is het beter om, met hem, of alleen te kijken naar een andere oplossing? Misschien dat familie je wilt opvangen?

Het is logisch dat je je vraagtekens zet bij de relatie en ook vraagtekens zet bij het feit waarom hij niet aan sex doet. Ook niet als je hem aanwijzingen geeft. Misschien kun je dit met iemand ruim bespreken. Zodat je toch een beeld hebt van zijn gedachtes, en zijn keus om er niet (meer) aan te beginnen.

Veel succes en sterkte.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

Ik vraag me af of het probleem enkel bij de voorhuid ligt. Heeft hij misschien andere nare seksuele ervaringen achter de rug ?
Inzicht als Uitweg..

yokidokie

Voor zover ik weet heeft hij alleen een paar vriendinnetjes gehad in het buitenland.
Ik heb het er nooit uit kunnen krijgen maar volgens hem was hij er nooit verder mee gegaan dan alleen maar een kusje....

Coobster

Ik vind het ook een 'vreemd' verhaal. Elke man heeft toch een behoefte aan seks, zou je zeggen. Daarnaast is een te nauwe voorhuid tegenwoordig iets wat prima verholpen kan worden volgens mij. Ik denk ook dat er misschien meer achter zat...

Trouwens, ik snap heel goed dat je deze keuze gemaakt hebt! Als je veel van iemand houdt, wil je ook graag intiem met diegene zijn en niet alleen door te knuffelen. Knuffelen, zoenen en strelen brengt immers seksuele gevoelens met zich mee en als daar nooit aan voldaan kan worden... :confused:

danja

Goed gedaan, meid. zo kan je niet verder. Als hij echt zo veel van je hield, had hij zich toch laten opereren? Welke man wil nu geen sex?
T is pijnlijk, maar hij gooit zijn eigen ruiten in. Je kan zo niet nog 40 jaar met hem verder.
en idd...zit er meer achter???

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”