josi

Altijd zelfde verwijten!

Hoop dat iemand mij raad kan geven want zie het echt niet meer zitten.
Ben al 6 jaar met mijn vriend die in het begin van onze relatie nog 2 jaar bij zijn ex is blijven wonen.Ze heeft hem paar keer bedrogen en dus volgens hem was er niks meer tussen hen.Ik had het daar uiteraard heel moeilijk mee.Is dan uiteindelijk toch bij me ingetrokken.In het begin was hij lief en vriendelijk maar als hij gedronken heeft verandert hij helemaal.
Lijkt juist op Mr.Jekyl en Dr.Hyde!Hij verwijt me konstant dat ik hem bedrieg.Vernedert me openbaar en sluit me zelfs buiten.Kontroleert mijn gsm en al wat ik doe.Nu heb ik wel 1 keer na weeral zo'n ruzie iemand anders gekust.Was verkeerd van me maar ik miste liefde en affectie.
Dit was een eenmalig feit.Probleem is dat hij die man kent en nu als hij nog maar ergens in de buurt is heb ik het weeral gegeten!
Gisteren was hij weeral op café van 's morgens.Ik ben toen in de namiddag ook weggeweest met het gevolg dat het nu weer de hel is.
Heeft me al eens het hospitaal in geslagen en is toen naar de dokter gegaan want hij besefte dat hij een probleem heeft.Heeft een tijd medicatie genomen maar onlangs ermee gestopt.Was weer na een ruzie en zei dat hij het niet is die ziek is maar ik.
Ik hou nog wel van hem maar kan zo niet meer leven.
Hoe kan ik hem doen inzien dat hij zware problemen heeft?
Shitonya

Met hem praten als hij toevallig eens nuchter is en hem aan professionele hulp helpen. Maar als hij het nog steeds niet inziet, terwijl jij zelfs in het ziekenhuis bent geslagen, dan zal hij het nooit inzien. Dan moet je uiteindelijk toch voor jezelf gaan kiezen, anders slaat hij je nog eens tussen 6 planken. En nee, dit is niet overdreven. Wat, als hij een keer doorslaat? Just imagine. Zover wil je het niet laten komen. Als iemand geen hulp wil, dan kun je die ook niet afdwingen. Dan is het tijd om voor jezelf te kiezen.
vechter

goh met shityona eens, kies voor jezelf. Je hebt geen kinderen als ik het zo lees. Ga je energie niet in een relatie zitten die geen kans heeft.
Echt helpen doe je hem pas als je hem op de keien zet, met deze problemen helpt een zachte hand niet, trouwens jij bent te waardevol om slaag te krijgen, dat verdient niemand.
Bianca

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”