Lx

Na 6 maanden...

Midden vorig jaar had ik een bericht gepost (http://www.psycholoog.net/forum/viewtopic.php?t=3619). Ik zat toen in een zwarte periode, was nog nooit depressief geweest maar toen zag ik het niet meer zitten.

We zijn nu 6 maanden later. En ik wou met dit berichtje aantonen dat hoe depressief je je ook voelt, er altijd reden is om te blijven hopen op betere tijden. Ik weet het, als je er midden in zit dan is dat net het laatste waar je aan denkt natuurlijk, maar er is altijd wel iets de moeite om door te blijven gaan.

In mijn geval is de scheiding intussen definitief, en woon ik nog steeds samen met de nieuwe vriendin. Ik heb nu een relatie die veel opener en positiever aanvoelt als mijn vorige relatie. We kunnen over alles praten, en op alle vlakken gaat het gewoon beter dan vroeger. We maken zelfs al plannen voor de (nabije) toekomst, want we zijn ongelooflijk zeker van elkaar. Op 6 maanden tijd is mijn leven volledig veranderd, maar in de positieve zin. Ik ben terug gelukkig!

Dus, aan iedereen die in de put zit: kop op, het leven kan soms ook wel echt mooi zijn, ik wens iedereen een gelukkig 2007 toe.
Rw

Dit soort dingen zijn nou altijd mooi om te horen :D
Wolfje

Dit is inderdaad fijn te horen en hopelijk geeft het sommige onderons een beetje hoop.

Wolfje
Boet

Mooi geregeld, LX! =D>

En uiteraard ook voor jou de allerbeste wensen. ;)

Groet,

Robert
myra

Fijn dat het in orde gekomen is. Doe zo verder! =D>
NiKiTa

Het bewijs dat als je het echt wil, je zeer zeker uit een depressie kunt geraken.
M'n hoed af voor je! Niet iedereen vind de kracht en de moed om uit een diepe put naar boven te klauteren.

Terug naar “Relatieproblemen en seksualiteit”