Het is nu ma sep 06, 2010 9:35 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2855 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 115  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wat irriteert jou!!!!!
Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 8:42 am 
Mij irriteert me dat er bepaalde mensen alles laten afhangen van anderen, en zelf geen moeite doen. dan vind ik zeer irritant, vind het trouwens ook een afknapper.

Berichttitel: Re: Wat irriteert jou!!!!!
Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 8:43 am 

wat je bedoelt mee... snapt goed niet

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 8:54 am 
Mijn lijf, mijn gevoel , mijn ik. Mug

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 9:26 am 
Faker schreef:
wat je bedoelt mee... snapt goed niet

Ik bedoel Faker dat er mensen zijn die anderen als voetveeg willen gebruiken, en zelf niets doen,
voorbeeld als alles van 1 kant komt:)

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 9:36 am 

dat irritant daar boos van gebeurd die
nou ik snapt bedoelt jij dank jewel

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 9:40 am 
Je kent dat wel , dat jezelf het idee krijgt dat alles energie van jou kant komt.
=;

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 9:43 am 
Goed topic Hortensia. Wat jij beschrijft hoor je heel dikwijls, dat mensen door andere mensen geleefd worden min of meer. Dit forum staat bol van de voorbeelden van mensen die daar akelig veel ervaring mee hebben.

Ik erger me aan kleine dingetjes, zoals de cola fles (en alle flessen van cola-achtige merken). Die staan gewoon niet stabiel. Aldoor weer rollen ze om hier, vooral de lege.

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 9:43 am 

Wel ken ik
Duurte lang die dan zegte ik je zelf zoekt uit...
'liefde' 2 kanten moet gelijk in jij

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 10:37 am 
nog iets: tramconducteurs en buschauffeurs die mensen naar hun tram/bus zien rennen en dan gewoon de deueren sluiten, en het dan zelfs nog bestaan (bv doordat het stoplicht nog op rood is) deze een kwart minuut voor de dichte deur te laten wachten om dan op te trekken en een ernstig gefrustreerde reiziger in de kou te laten staan.
Ik zie dit ZOOOOOOO vaak gebeuren dat ik wel eens denk dat ze er een sport van maken mensen te treiteren op die manier. Maar dat zal natuurlijk niet.

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 10:39 am 
ik heb het hier over amsterdam waar iedereen zich anoniem waant

kan me niet voorstellen dat dit bv ook in de provincie zou kunnen gebeuren :twisted:

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 10:44 am 

ik heb ook wel vaker meegemaakt dat de buschaffeur je aan ziet komen rennen en dan toch gewoon vertrekt en de de deuren dicht doet.. dat is dan ook iets waar ik me vreselijk aan irriteer en zeker als de bus maar 1x in het uur komt..

verder irriteer ik me altijd aan mensen die hun honden los laten lopen en dat die honden die luisteren en dan mijn honden aan gaan vallen.. elke keer weer dezelfde mensen, is het nou zo moeilijk om dan ff de hond aan de lijn te doen?!?

en ik irriteer me aan van die mensen die in de bus zitten en dan elke persoon in de bus na gaan van: 'kijk wat heeft die voor een kleren aan' of 'omg dat is een dom mens' etc.. en dan zo hard proberen te praten, dat die persoon het dan ook hoort enzo.. daar kan ik niet zo goed tegen..

en verder heb ik nog wel meer irritaties, maar dan ben ik over een uur waarschijnlijk nog bezig..

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:09 am 
afgelopen zomer maakten we mee, dat we op de halte van het CS (adam) door de kaartjesverkoper niet werden binnengelaten, terwijl de conducteur vóor de mensen nog binen liet. We waren helemaal perplex en bleven toch nog even een tijdje wachten bij de eigenlijke ingang (waar de kaartjesverkoper dus zit) maar de deur ging ECHT niet open. Nou, toen zette ik het natuurlijk op een lopen naar de vooringang, en wat gebeurde er...de deur werd haastig ook daar gesloten...

wat dit voor mensen zijn.....? :roll:

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:14 am 
He Wen, dit is wel een issue eigenlijk.
Al die mensen die op die manier hun werk doen...zo min mogelijk rekening met anderen houden, zich zo makkelijk mogelijk van hun taak afmaken, er zo min mogelijk voldoening uit te peuren, maar alleen maar bezig zijn met 'je vooral niet te hoeven vermoeien, vooral geen beweging of handeling te hoeven verrichten...

ik ken die mensen op paaz-instellingen
in verzorgingstehuizen
in winkels (waar men boos en vermoeid opziet wanneer er een klant binnenkomt)
heel in het bijzonder bij het gemeentelijk vervoersbedrijf (daar is deze superdomme instelling een ziekte)
en niet te vergeten....de mensen achter de loketten....

nou, ik zal er niet verder op doorgaan, want ik word er zelf akelig van :evil:

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:17 am 

tsja ik denk meestal maar zo, er zijn er ook die juist wel hun werk goed doen en alles voor de 'klant' overhebben..
af en toe lijkt het er op dat er meer mensen zijn die hun werk gewoon zo snel mogelijk willen doen en totaal niet op andere mensen letten.. maar er zijn er ook genoeg die wel even wachten op je, of je wel even goed willen helpen..

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:29 am 
ja, gelukkig wel, maar we hebben het hier over onze ergernis :P en niet over onze waardering en symptahie en blije gevoelens :angry:

geintjuh he :lol: :thumbright:

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:31 am 

Hey!

Het is gemakkelijk anderen te verongelijken of af te keuren.....

Al die mensen, die tramconducteurs en zo... en ook hulpverleners. Die hebben ook reglementen en voorcshriften, waar zij zich moeten aan houden.

Stel dat die conducteur voor ieder nog komen aanlopende mens dan toch maar even nog zou stoppen, om ze te laten opstappen, wat gebeurt er dan met de uurregeling? Vind je het goed dat de wachtenden aan de volgende halte dan maar even wat moeten wachten op een tram die niet op tijd aankomt? En moeten zij dan ook maar ontevreden zijn en hun ongenoegen uiten door die tramconduteur daarvoor ook maar even te verongelijken en af te keuren?

Je moet niet te vlug het werk van anderen veroordelen, vind ik, zij weten doorgaans wel wat ze doen! Ik ga er van uit dat mensen hun best doen, en soms kan men gewoon niet voor iedereen goed doen.....

Even mijn mening over mensen die andermans werk afkeuren.

Greetz
Jive1

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:34 am 

oke dan klaas :lol:

jive1 daar heb je inderdaad ook gelijk in, hun hebben ook wel verstand van zaken, daarom is het ook hun werk.
Maar ik heb ook wel vaker meegemaakt dat de bus 5 minuten voor vertrek al is vertrokken, ik zelf zorg nou altijd er gewoon voor dat ik 10 minuten van te voren bij de bushalte sta.
Maar je hebt inderdaad wel gelijk..

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:35 am 
ik ga een heel erg beschamende ergernis opbiechten

ik erger me vaak gigantisch aan mensen die lopen te sjokken en door wie ik opgehouden word, mensen die niet opletten op de overige verkeersgebruikers, ook voergangers dus, die traag en suf en zonder het door te hebben alleen maar iedereen hinderen

was laatst een mevrouw die in de supermarkt al sjokkend tegen mijn lief opliep die gewoon in de schappen iets stond uit te zoeken, en zich niet eens verontschuldigde ofzo, ze leek eerder boos...

'lopt ur ok noggus zoinne doie duf tigge j'op , was even later haar verbaasde reactie

heb bijna in mijn broek lopen piesen van het lachen :lol:

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:35 am 

Hey! Wen,

Dat is héél wijs van je!

Je hebt altijd gewonnen, als je ergens goed op tijd aankomt bij een afsprak of een gepland iets. Je verliest bijna altijd als je te laat komt!

Greetz
Jive1

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:36 am 

ja precies, en daar irriteer ik me ook altijd aan, mensen die altijd te laat komen..
echt dan word ik echt heel erg geirriteerd en zeker als die mensen dan doen alsof ze optijd zijn..

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:37 am 

Ik irriteer mij aan een buschauffeur die telkens 10 minuten te vroeg vertrekt van mijn halte...
In het regelement staat dat je 5 min voor tijd aanwezig moet zijn...

De bus rijdt om 10.53 normaal... min die 5 minuten is dat 10.48 en niet 10.42 hem voor mijn neus voorbij zien rijden :evil:

Dat ding rijdt maar éénmaal per uur, dus kan ik mooi 30 minuten lopen ](*,)

bah...

Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden, I love it...

Profiel  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:38 am 
Citaat:
Je moet niet te vlug het werk van anderen veroordelen, vind ik, zij weten doorgaans wel wat ze doen!

je bent vast nog nooit in amsterdam geweest

man je zou die botheid hier eens mee moeten maken van de tram,-bus,- en taxichauffeurs... :lol:

die is trouwens over de hele wereld bekend (berucht dus) hoor :evil:

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:39 am 
zoiets kan mij dus ook razend maken Wolfje

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:42 am 

Hey! Allemaal,

Zich irriteren aan iets....

Dat zegt meer over diegene die zich eraan irriteert, dan over diegene die de aanleiding is tot de irritatie!
Je hebt mensen die zich aan alles en nog wat irriteren, en je hebt er die dat helemaal niet doen. Geef mij maar een vriend die bij die laatste groep kan geplaatst worden, en die van de eerste groep laat ik liefst links liggen.

En als Amsterdam mij irriteert, dan ga ik buiten Amsterdam wonen, of ik ga mijn boodschappen in een andere stad doen.

Greetz
Jive1

Profiel E-mail  

Nieuw berichtGeplaatst: do jan 17, 2008 11:44 am 

haha ja...mij dus ook en als je dan klaagt dan lopen ze te zeuren over de tijden...
Sorry hoor maar beloof mensen dan ook niet dat de bussen op tijd rijden en zet er dan gewoon
10 min voor tijd neer. Probleem opgelost. Maar ja...dat doe ik dus de laatste tijd maar.

Heb trouwens ook een beschadiging aan mijn laptop opgelopen vorig jaar... en bijna een oude vrouw haar ribben gebroken omdat de chauffeur niet wachtte tot k ging zitten... droeg 3 grote tassen mee en hadden zon kleine, niet ruime conexxion bus... Zo ik was kwaad...heb geschreeuwd tegen die vent: " Dat ik een OV jaar kaart heb en je niks aan me verdient wilt niet zeggen dat je me als vuil behandelen moet...! Die mevrouw had gewond kunnen zijn!" Die buschauffeur een rode kop haha.

Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden, I love it...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2855 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 115  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur