TheEmperor85

Re: Anti-depressiva

Het is inderdaad niet nodig dat dit topic in een welles-nietes spel eindigt. Het is logisch dat mensen het niet aanraden: er kunnen flink vervelende dingen gebeuren bij acuut stoppen.
Anderzijds: topic starter geeft aan hierbij begeleid te worden door professionals. Lijkt me tot zover niets aan de hand.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Anti-depressiva

TheEmperor85 schreef:Het is inderdaad niet nodig dat dit topic in een welles-nietes spel eindigt. Het is logisch dat mensen het niet aanraden: er kunnen flink vervelende dingen gebeuren bij acuut stoppen.
Anderzijds: topic starter geeft aan hierbij begeleid te worden door professionals. Lijkt me tot zover niets aan de hand.
Het gaat hier niet om een welles nietes spelletje. Bepaalde zinnen hadden best anders verwoord kunnen worden.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
TheEmperor85

Re: Anti-depressiva

Memories schreef: Het gaat hier niet om een welles nietes spelletje. Bepaalde zinnen hadden best anders verwoord kunnen worden.
Dat had gekund Memories, maar TS koos daar niet voor. Dat is haar goed recht. Het is nogmaals niet nodig hier een hele discussie over te beginnen: beide kanten zijn begrijpelijk, maar het is uiteindelijk aan TS en haar begeleiders.
Missliss1988

Re: Anti-depressiva

TheEmperor85 schreef:Het is inderdaad niet nodig dat dit topic in een welles-nietes spel eindigt. Het is logisch dat mensen het niet aanraden: er kunnen flink vervelende dingen gebeuren bij acuut stoppen.
Anderzijds: topic starter geeft aan hierbij begeleid te worden door professionals. Lijkt me tot zover niets aan de hand.

Daar sluit ik me bij aan. Ik had al in een privé bericht aangegeven dat ik bedoel dat waar een wil is een weg is. Of men nu met een afbouwschema probeert te stoppen of acuut. Niets is onmogelijk. Denk dat allerminst de bedoeling is om in een topic als deze persoonlijk te worden.
Missliss1988

Re: Anti-depressiva

katleen schreef:wat jammer dat dit topic deze weg opgaat.
want aanvankelijk begint het met een stuk onzekerheid en angst naar de toekomst toe en het eindigt bijna in een welles-nietes spelletje.
ik ben in een ver verleden (nou ja) ook van de ene op de andere dag gestopt met AD. na een week of twee serieuze afkickverschijnselen ging het beter en beter , met hulp van psychiater , acupunctuur , huisarts en omgeving. was ik `sterk` of heb ik geluk gehad???? weet ik niet. nu besef ik maar al te goed dat het ook helemaal fout had kunnen gaan met toestanden waarover Laothe vertelt.
en hoewel het bij mij goed ging , zou ik het nooit iemand aanraden om in een keer te stoppen met AD.
maar goed , ook met jou gaat het de goede kant op , hoewel in je openingsbericht ook veel angst ligt. en ik hoop dan ook dat je hiervoor ook oplossingen zal vinden. veel sterkte in de toekomst.
Dankjewel voor je bericht Kathleen. De angst is er zeker. Daarom mijn vraag in het beginbericht. Het doet mij goed te horen dat het dus wel werkelijk mogelijk is, daar put ik nog meer kracht uit! Voor de rest wat ik ook al eerder aangaf ben ik het met je eens dat het niet aan te raden is acuut te stoppen, dit is voor iedereen anders.

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”